העולם שמעבר

924 48 6
                                    

-נקודת מבט לוקאס-
אני הולך להעיר אותה. אני הולך ללופה ולהתחנן אליה שתחזיר אותה!
ניסיתי כל דרך כבר, ניסיתי לפנות לכל האלים שיש אבל אף אחד לא מוכן להקשיב, אף אחד לא מבין את זה! אני משתגע לאט לאט, כל הרדיפה הזאת כדי להשיג אותה כדי להחיות אותה ובסוף מה יקרה? היא תזכור אותי? אותנו? או שתיהיה רק גוף מהלך אבל בלי נשמה. אני מת מפחד מזה, אני כל כך כל כך מפחד שאני אחזיר אותה אבל אולי זה יהיה הדבר הכי טיפשי לעשות, ויש המון פעמים שאני כבר חושב מה אם יהיה לה יותר טוב שם? מה אם עדיף להשאיר אותה מתה? הרי לא משנה כמה כאב יהיה לי אני לא אוכל לסבול לראות אותה שוב בכאב, לראות אותה שוב בוכה ולראות אותה שוב נשברת אני לא אוכל לסבול את זה.
"זאת הפעם האחרונה לוקאס אם היא לא עונה לך אתה עוזב את זה, אתה לא יכול להמשיך ככה באמת אתה כבר לא אלפא ואתה כבר לא אדם אתה פשוט גוף ללא כל רוח חיים את חייב להמשיך הלאה" סם אמר לי, הוא צודק אבל אני לא יכול.
הבאתי את מנחתי ושמתי אותה על המזבח "לופה.. בבקשה אני מתחנן! זאת הפעם האחרונה שלי בבקשה תעני לי! אני לא יכול להמשיך ככה.. אני לא יכול להמשיך בלעדיה" אני מתפלל בראשי ומקווה שהיא תענה לי אבל עברה דקה ועברו חמש עד שעברה שעה שלמה, והיא לא ענתה היא הלכה וככה גם הסיכויים שלי לראות אותה שוב.
עכשיו אני איהיה חייב לקבל אתה זה ולהפנים שאלינור, אהבת חיי, והזאבה היחידה שהייתה מתה ואין כלום שישנה את זה.
חזרנו אל הלהקה נשמתי עמוק ואמרתי "היא לא ענתה, ואולי זה לטובה אולי עכשיו אני יודע בוודאות שהיא לא תחזור ואסור לי להטריד יותר אותה. אסור לי להטריד את המתים, אז אני אשאיר אותה במקום שלה עכשיו מקווה שהיא שלווה שם, ופשוט לקוות שיום אחד אני אגיע לאותו המקום כמוה" אמרתי ודמעה זלגה במורד לחיי, איבדתי אותה והשלמתי עם זה.

"לוקאס..."

היי!!!! אז זהו זה הפרק הראשון לעונה השלישית!!! מקווה שאהבתן אל תשכחו להצביע ולהגיב, וברצינות תשאירו תגובה מעניין אותי לדעת מה חשבתן, אוהבת המון המון
פרק הבא בשבוע הבא🖤🐺

השטן ואניWhere stories live. Discover now