1.bölüm

2.6K 17 4
                                    

Gün doğarken başlıyor çoğumuzun hayatı bazılarımızın ise gece geceyi bilir misiniz?
Geceyi bilmek için gündüzü yaşamalısın hani olmuştur hepimizin cani ciğerden sevdiği senin için ölürüm dediği ama ölmediği sevdiği

Adam & Kadın

Adam : hiç beklemediğiniz bir anda gelir beklemekte olduğunuz kadın.

Kadın: beklemekte olduğunuz adam.

Ve başlarsın sevmeye aradan onca zaman gecer alışırsın canından biri oluverir.

Kadının Hayatı
Ben kadın 16 yaşında zorla evlendirildim bir çocuğum oldu ve 6 aylıkken prematüre hastalağından öldü eşim beni hiç sevmedi asla dinlemedi evliliğimiz sadece bir yataktan ibaretti ne derdimi dinlerdi ne halimi sorardı köle gibi görürdü kaçtım...
Her şeye rağmen ayaklarımın üstünde durmam gerekliydi anne yok baba yok kardeş yok...
Bir gün benim hayatıma hayatı benzeyen bir kadınla tanıştım pavyonda çalışıyor anlattı derdini işini...
Yanında başladım işe ben garsonluk yapıyorum o ise şarkı söyleyip konsomatrislik yapıyordu.

... Sonra İstanbul'a yerleştik. O kadın artık ablamdı ve beş yaşında erkek çocuğu var. Evimizi tuttuk çocuğumuza birde bakıcı artık bende başlamıştım konsomatrislik yapmaya ve hala devam ediyorum...
Benim hayatımın kısa özeti böyle.

Adamın Hayatı

Ben adam 3 çocuklu bir ailenin ortancasıyım baba yok... inşaat şefiyim şehir, şehir gezerim işim gereği gezmeyi, kitap okumayı, şiir yazmayı severim umut dolu bir insanım çok zorluklarla karşılaştım çocuk yaşta başladı benim hayatım şartlar böyle gerekti kader diyoruz değil mi?
Biz aynı kaptan yemek yemeyi bölüşmeyi bilen insanlarız...
Benim hayatımda kimse olmadı taaki beklemekte olduğum kadını görene kadar.
Benim hayatımın da kısa özeti böyle.

Pavyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin