5.Bölüm

793 10 0
                                    


Kadın neyin var senin bişey mi oldu suratın asık düşüncelisin?

Adam yok bişey iyiyim

Kadın iyi o zaman öyle olsun.

Adam daha önce evlendin mi sen?

Kadın evet.

Adam neden ayrıldın yani yanlış anlama soruyorum çünkü seni tanımak istiyorum.

Kadın neden tanımak istiyorsun.

Adam çünkü senden hoşlanıyorum

Kadın hahaha o gün ne niyetle geldiğiniz belliydi şimdide hoşlanıyorum mu diyorsun?

Adam bak aslında ben öyle bir insan değilim ama kabul o gün niyetimiz farklıydı ama şimdi öyle değil gerçekten öyle değil.

Kadın he he kesin öyledir anlamında güler.

Adam keşke seni böyle bir mekanda tanımamış olsaydım farklı bir tanışmamız olsaydı der.

Adam bak gerçekten sana karşı kötü bir davranışım olmaz.

Adam kendini tutamaz ve ekler.

Adam emin hem senin o ablanın yaptığını kimse yapmaz nasıl göz yumar bir abla kardeşinin burda çalışmasına

Kadın haddini bil de konuş bilmeden böyle konuşamazsın anladın mı?

Adam illeri gittiğinin farkındadır.

Adam özür dilerim ben öyle demek istemedim.

Kadın(biraz sert bir konuşmayla) yeter uzatmayalım.

Bir sessizlik olur.

Ertesi gün

Adam ertesi gün tekrar pavyona gider. Kadına derki bak olanı biteni unutalım baştan konuşalım Kadın ne istiyorsun diye sorar adam seni tabi ki bak sana aşık oldum benim de aklımın ucundan geçmezdi pavyondan birine aşık olacağım ama oldum. Adamın bu konuşması bu ciddiyeti ısrarı inatı kadını etkilemişti...
Adam ya vallahi üzülüyorum bir tek senin için değil şuanda şurada çalışan bütün kadınlar için hepsinin bir derdi vardır illaki keyf olsun diye yapanda vardır belki bilmiyorum ama düşündüğün zaman kim ister be adamın masasına oturacam bende 30 40 yaş büyük olacak elini omuzuma atacak kim ister galiba kimse adamın bu konuşmalarından sonra...

Adam Bak yarın boğaz'da sahil kenarında ki cafede yemek yiyelim olur mu diye sorar.

Kadın bilmem işlerim olmasa olabilir.

Adam biraz daha ısrar edince kabul eder.

Kadın Tamam yarın saat 17:00 de buluşalım.

Moraller düzelir yüzler güler...


Pavyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin