Başladık içmeye kafalarımız Çakır oldu. Düşüncemiz farklıydı tabi bizim arkadaş ayar vermeye çalışıyor. Mekandan çıkınca size gidelim orda devam edelim içmeye kabul ederseniz. Mekan kapanınca ya kadar alkol söyleriz.
Adamın arkadaşı kadını ikna ediyor am adamın yanındaki kadın yok diyor olmaz ben gelmem diyor. Gelmem diyince masadan kadını kaldırır başkasıyla oturmaya devam eder. Anlaşırlar kadınlara habire alkol söylerler hesap kabarır iyice mekanda yavaş yavaş kapanmaya başlar. Bunlar müsaade isterler üstlerini değişmeye giderler sonrasında da sarhoş ayağı yapıp servislerine binerler.
Bizde orada öylece kalakalırız .
Yani kısaca kandırıldık.1 Hafta sonra
Yine bir tatil günü adam tek başına mekana gider oturur. Her zaman ki gibi hoşgeldiniz ayakları içenler kafası güzel olanlar gürültülü şarkılar kahkaha atanlar. Adam o ilk gün yanına çağırdığı kadını gördü göz göze geldiler adamda bir tuhaflık oldu hiç bir şey duymuyor nefes almıyor gibiydi kadından başkasını görmüyordu.
Garson dibinde bağırınca bir isteğiniz var mı efendim diye adam heyecanlı bir şekilde var var. Garson Buyurun efendim
Adam şu saçları bukle bukle olan kadının adı nedir. Diye sorarGarson adı Maral der. Çağırayım mı efendim diye atlar hemen
Adam çağır gelsin.
Kadın gelir adamın yanına oturur adam heyecanlanır kadına aşık olur.
İçkiler söylenir istek şarkılar çalar...
Muhabbet etmeye başlarlar.Kadın gülümseyerek ne yaptınız gittiniz mi o gece
Adam hee gittik...
Birlikte gülerler adam gözlerinin içine bakar içkilerini yudumlarlar bir ufak gülümseme daha gelir.
Kadın olmayacağını biliyordum böyle bir şeyin ben yalan söyleyip bunu yapamam hem bak bugün onu değil beni çağırdın masana (gülümser)
Kadın ben sizi ilk defa görüyorum burada bundan önce hangi mekanlardaydın
Adam daha öncesi yok benim bu ortamlara ilk gelişlerim büyük bir proje var onun için geldim orda çalışıyorum 5 ay oldu şefim ...
Kadın hmm biliyorum o projeyi oranın çalışanları çok gelirler mekana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pavyon
Short StoryÖn söz 2017 tarihinde başlayan gerçek bir hikayedir. Kadın Ben hayatta böyle bir yerde çalışamam deme çalışırsın. Ben çalıştım. Adam Ben hayatta böyle bir insana aşık olamam deme olursun. Ben oldum.