11.bölüm

226 4 5
                                    

Sabah olur adam iş yerini arar işe gelemiyeceğini rahatsız olduğunu bahane ederek söyler. Kendisininde böyle alışkanlıkları olmadığını bilirler izin verirler.
Sabahın köründe kadının evine gider. Kapıyı kadın açar. Adam kapıda kadına sarılır öper ne oldu iyi misin der. Suratı asık Bi şekilde iyiyim der. İçeri gir . Kapıdan İçeri girer 6 metre uzunluğunda evin koridoru duvarın sağ tarafı ablaya ait aile fotoğrafları kadınla ilgili fotoğraf yoktur. adam iki adım atar sol tarafında oturma odasına girer. Yerde küçük tatlı bir halı ortada bir masa üstünde saksı ve içinde barış çiceği İri yeşil yaprakları ve beyaz açan güzel bir çiçek masanın etrafında L şekilde eflatun renkli koltuklar. Adam ablaya selam verir. Ablanın ve kadının suratı asıktır. Adam koltuğa oturur. Abla sinirli bir şekilde al geldi hadi şimdi çıkın gidin evden ne bu eve nede iş yerine hiç bir yerde gözüme gözükme der kadına Kadın sessiz sessiz oturur cevap vermez. Adam abla ne oldu anlatır mısın?
Abla ne olacak herkes mekanda benden konuşuyormuş böyle yapmışım şöyle yapmışım
Hanfendi de gelip senin yüzünden mekanda hep adımız çıktı bizi konuşuyorlar diyor.
Abla bunları söyledikten sonra tekrar sinirli bir şekilde kadına döner ve şöyle söyler.
Ka?pe madem arkamdan konuşuyorlar ağzını açıp iki kelime edemedin mi size mi kaldı onun derdi diyemedin mi? Neymiş evden ayrılacakmış s?kt?r git hadi.
Kadın ayağa kalkar odasına gider adam peşinden kalkar. Adam olayın aslını sorar. Neden ablanın arkasından konuşurlar doğru düzgün anlatın şunu.
Kadın başlar kızgın Bi şekilde anlatmaya bizim mekanda  piyanist var. Bunlar sevgililer kaç aydır. Bir barışıp bi ayrılıyorlar liseliler gibi artık alay konusu oldular piyanist resmen kullanıyor bunu ya deli oldum. Hepsini geçtim adamı eve getiriyor onada eyvallah ama ayıp ya karşımda oturup sarmaş dolaş kaç yaşında insanlar ben evde rahat giyinemiyorum rahat olamıyorum
Bıktım artık burama kadar geldi.
Peki söyledin mi sen bunları ablana İçerde neden sustun o zaman.

Pavyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin