# 4. Hét: Interjú Vajackával

23 3 0
                                    

Az első kérdésem az, hogyan született meg a Dragon Queen ötlete benned? Volt esetleg konkrét inspiráció?

Tulajdonképpen nem is nagyon emlékeszem, rá. Egyszer, talán, hetedikben törin valami izgalmas részletre felütöttem a fejem, majd elkezdtem írni. Azóta ez a 14 milliomodik változat.

Konkrét inspiráció szerintem nem volt.

A jó ötletek néha csak jönnek, mintha az író csak szócső lenne ezekben - ez itt is látszik.

A "sokadik változat" effektus valahol mindannyiunknak ismerős. Úgy gondolod, hogy ez mostani már közelebb van ahhoz, amit elérni szeretnél az írásod által?

Szerintem igen, sokkal közelebb van hozzá, hiszen már nem oldalakon keresztül (füzetbe szoktam írni, mert a suliban az van kéznél) párbeszédek vannak a semmiről, és történik is valami.

Ezek szerint igyekszel is fejlődni, ami nagyon jó dolog! Ezzel kapcsolatban inkább a saját meglátásaidra hagyatkozol, vagy inkább bevonsz másokat is segítségképpen?

Mindkettő. Én tudom, hogy hol fejlődtem, és hol rontottam az eredetihez képest, mindenki más pedig csak az újat látják, így Ők azokra a hibákra hívják fel a figyelmem, míg én repesek az örömtől, hogy végre sikerült, azt a hibát kijavítani, ami a történet legelső verziója ott van.

Jó azt olvasni, hogy a kritikában a pozitív töltetet látod meg elsőnek.

Így, hogy folyamatosan fejlődsz, van már akár hosszabb távú terved is az írással?

Nem, nincs, csupán hobbi céljából csinálom. Mármint jelenleg, de nem hiszem, hogy később lenne-e komolyabb tervem vele.

Te vagy az első interjúsom, aki nem is fontolgatja a kiadás lehetőségét :D De nincs is ezzel semmi baj- elvégre az rás önmagában is felszabadító alkotó folyamat.

Várhatunk még tőled mást is ezen a kereten belül a jövőben? Szállt még meg az ihlet a Dragon Queenen is túl?

A folytatása 😂

Amúgy egyelőre nem hiszem, sok minden van jelenleg a fejemben, de egyik se lenne jó történetnek, mert túl üres.

Csak egy tipp! Halgass zenét, amit imádsz. Nézz képeket, amiken elszabadul a fantázia. Csinálj bármit, aztán a történet majd egyszercsak papírra vetődik - ha pedig elsőre nem is látod át a miértjeit, hidd el, majd azok megválaszolják önmagukat ;)

Félreértés ne essék, nem akarok semmi világmegváltó igazságot osztogatni...de aki fantasyt tud alkotni, annak nem szabad elengednie ezt a képességét :D

Úgy szoktam, de néha, így sem jön semmi, ilyenkor képtelen vagyok leállni az írással.

Amúgy köszönöm a tippet. ^^

Ismerős hidd el, néha mintha nem is mi írnánk. Ha akar jön, de ha nem, akkor csak kínlódunk :)

Én kívánom azért, hogy folytasd!

Köszönöm szépen, folytatni fogom... már, ha az időm engedi. :D

Úgy legyen, mert az idősebb írógeneráció figyel ;)

Köszönöm, hogy időt szántál erre a pár rövidke kérdésre!

Én köszönöm, hogy felkerestél! :D

Project Fantasy GyűjteményDove le storie prendono vita. Scoprilo ora