Napról napra...
Őszintén sem kedvem, sem idegrendszerem nincs jelenleg "Beléd" írni. De megfogadtam, és én mindig megtartom az ígéretem. Tehát, a mai nap egyébként is gyomorgörccsel kezdtem, amit tetőzött két "barátom".
Barátok, ugyan már! Előbb nevezném a szomszéd nénit a legjobb haveromnak, mint ezeket a görényeket!Taehyung bevallotta, hogy az apja új állásajánlatot kapott így elköltözik. Hogy hova? Japánba! Persze, még véletlenül se találkozzunk a büdös életbe se! Mostmár tényleg a tököm ki van vele meg a hülye családjával!
És Jimin?! Barátnője van! Egy nyamvadt kis riherongy csavarta el a fejét! Lefogadom, több fasz járt a szájába mint ahány éves! Talán ez fáj a legjobban, mivel tudom és teljesen tisztában vagyok már a dolgokkal. Mégpedig én rohadtul nem vártam , hogy a két hozzám legközelebb álló ismerősöm így eláruljon. Ez piszkosul fájt és még fáj is. Főleg, te Jimin...
Tudom, hogy ez mind butaság amit gondolok de nem érdekel! Azért Vagy hogy beléd írjam az érzéseim, vagy nem?! Márpedig minden egyes rühes gondolatomat bele fogom vésni ezekbe a rohadt lapokba. Úgyis csak én látom, akkor Neked nem mindegy?!
Mindent leírok, minden rohadt gondolatomat, hogy végre szembe nézhessek az igazsággal, amit eddig magamba folytottam.Jimint általános iskolában ismertem meg, elsős korunkban barátkoztunk össze. Ez igazából nem volt nagy barátság, csupán elvoltunk egymással. Az igazi fordulat negyedikes korunkban történt. Egy nyári tábor alkalmával ellátogattunk egy csepkőbarlangba, ahol leszakadtunk az osztálytól. 6 órán keresztül bolyongtunk, csak mi ketten. Azóta nagyon szoros kapcsolat fűz minket össze.
Ahogy egyre jobban idősödtünk, egyre többet változtunk : én sokkal magasabb lettem, eljártam edzeni. Azokban az időkben nagyon sok barátnőm volt, amit így visszatekintve eléggé szégyellek. Egy dolog miatt, amit már bátran ki merek jelenteni: éveken keresztül az orrom előtt volt maga a Tökéletesség. Alias Jimin.Ő velem ellentétben sokkal kisebb maradt, bő egy fejjel túlszárnyaltam hyungomat. (Igen, Chim egy teljes évvel idősebb nálam. Úgy kerültünk anno egy osztályba, hogy őt még oviban visszatartották.) Emellett az alkata egy lányéra hasonlított. Már kiskorunkban is aranyos volt, de ahogy egyre jobban kecsesedett az évek során, a táncnak köszönhetően, bármely fiatal lány megirigyelhette volna, a mai napig. Feminin kinézete arcára is átterjedt:a kis husi pofijából, gyönyörű arc vált kicsiny barna szemekkel,édes nózival és nagy telt ajkakkal.
És csak most gondolok bele, milyen lehetőséget is vesztegettem el, ennyi éven keresztül...
Jó éjt. Neked is Jimin.
2019.05.20.
.. egyre több erőm lett, hogy küzdjek érted.
~dark0997 💜
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐲 𝐛𝐲 𝐝𝐚𝐲 |✅
PoetryJungkook naplót vezet (pontosabban feljegyzéseket készít), melyeket naplójába karistol fáradt mindennapjain. Egy eltitkolt, helytelen szerelem. És Jungkook mindennapjai. Kezdés : 2019.05.15. Zárás: 2019.05.29. A cím magyar fordítása : Napról nap...