14

327 39 0
                                    

Napról napra...

- Jungkook, beszélnünk kéne. - Jimin suttogó hangja alig hallatszódott a kávégép borzalmas csattogása mellett. Az említett csak összeráncolt szemöldökkel nézte a kisebbet.
- Mi történt? Olyan búskomor vagy ma...
- Most.

A magasabbik követte a fekete hajút. Fogalma sem volt róla, hogy mit szeretne mondani neki. A cigizősarokba mentek, ahol az idősebb egy darabig még nem fordult Jungkook felé. Az ide vezetett tenyerét hyungja vállára akarta tenni, de az kitért az érintése elől.
- Tudod, tegnap egész este csak gondolkodtam. Nem aludtam semmit sem. Aishh... Amikor. Amikor nálunk aludtál, találtam. Találtam egy napló szerűséget a táskádban. És hát, tudod, hogy milyen vagyok, nem? - hallatott kínos nevetést. - beleolvastam. És egyáltalán nem álltam készen arra amit ott találtam.

Kook szemei elhomályosultak. Nem állt még készen az elutasításra. Nem, még nem!

- Hyung... Kérlek..
- Hallgass. Amint már említettem, tegnap egész este gondolkoztam. Bele gondoltam, olyan dolgokba is, amelyeket eddig természetesnek vettem. Hogy szeretem az illatod. Szeretek hozzád bújni. Szeretek veled énekelni. Játszani. Lenni.
De. Nem állok még készen erre... Erre az egészre, tudod? Csak annyit kérek, hogy adj egy kis időt, Jungkook.

Annyi időt kapsz tőlem, amennyit csak szeretnél, Jimin.
Csak kérlek dönts jól.
Dönts úgy, hogy egyikünk se sérüljön meg.
Dönts úgy, hogy ne sérüljek meg, jó?

Szeretlek .
Jungkook. <3

2019.05.28.

 egyre nehezebb lett számomra ésszerű válaszokat adni Neked

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... egyre nehezebb lett számomra ésszerű válaszokat adni Neked.

~dark0997 💜

𝐃𝐚𝐲 𝐛𝐲 𝐝𝐚𝐲 |✅Where stories live. Discover now