2

555 58 2
                                    

Napról napra...

Szia! :)
Akkor kezdeném is a mesélést. Aigoo...
1997.09.01-én születtem Busanban, egy kedves szerető családban. Van egy fiútestvérem és egy szűk baráti köröm. Ebben a baráti körben, akik a legfontosabbak nekem : Jiminie, Tae, Yugyeom, Jin hyung, Nam, Yoongi és Hobi. Velük egész gyakran szoktam találkozni, ahhoz képest, hogy szinte egyiküknek sincs egy pillanatnyi ideje semmire. Tae már kiskoromtól fogva, beletartozik ebbe a körbe, sőt olyan mintha a bátyám lenne. A többiekkel nem ennyire szoros a kapcsolatom, kivéve egy embert : Jimin hyungot.

Ahhoz képest, hogy idősebb nálam, nagyon picike :3! Sokszor szoktam szekálni ezzel, mivel ̶s̶̶z̶̶e̶̶r̶̶e̶̶t̶̶e̶̶m̶ ̶h̶̶a̶ ̶r̶̶á̶̶m̶ ̶f̶̶i̶̶g̶̶y̶̶e̶̶l̶  tényleg NAGYON alacsony. Emellett a pofija nagyon húsos és szerintem ez a ̶l̶̶e̶̶g̶̶é̶̶d̶̶e̶̶s̶̶e̶̶b̶̶b̶ ̶d̶̶o̶̶l̶̶o̶̶g̶ ̶a̶  eléggé lányossá teszi a külsejét. Ezzel is szoktam ám ugratni :3.
A mai nap is együtt utaztunk a buszon és meg is jegyeztem, ma különösen mochis a kinézete, mire csak furán elnevette magát és elkezdett az ablakon kibámulni.
Miután megérkeztünk, pont annyi időnk maradt, hogy a tesi cuccunkat felkapva induljunk meg a tesiterem felé. Egy gyors felöltözés után, megindultunk, hogy mi is beálljunk a tornasorba. Én a második vagyok, mivel Yugyeom barátom 182 centiméteres égimeszelőnek született. Ezzel szemben ̶m̶̶o̶̶c̶̶h̶  Jimin az utolsó az ő 173 centiméterével ami borzasztóan ̶é̶̶d̶̶e̶̶s̶  vicces.

Ezeken kívül semmi érdemleges nem történt, de persze holnap egy matek dogával kezdjük a napot :-/

Jó éjszakát, kedves feljegyzésgyűjteményem!

2019.05.16.

16

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... egyre jobban kezdett feltűnni.

~dark0997 💜

𝐃𝐚𝐲 𝐛𝐲 𝐝𝐚𝐲 |✅Where stories live. Discover now