7

351 42 0
                                    

Napról napra...

Mit is várhattam az élettől, nem igaz?! Ma reggel a leggyomorfelforgatóbb látványban volt részem : Jimin és a kis cafkája egymás szájában turkál a folyosón.
Mikor végre észrevettek, úgy szétröppentek, mint a galambok. Hányni tudnék tőlük. Főleg Jimintől.

Miért egy ilyen kis semmirekellő kell neki? Vannak ennél a rongynál ezerszer jobbak is. Komolyan! Mégis melyik lány szokott ilyen undorítóan viselkedni?! És Neki pont egy ilyen kell? Beszarok.
Azt hittem, hogy legalább van annyi esze, hogy ha már lány kell neki akkor egy normálisat választ, de... Ahh mindegy, leszarom.

Na szóval, a mai nap történései meglehetősen unalmasak voltak. Taevel nagyon csúnyán összevesztem, még tegnap este, de nem érdekel. Fantasztikusan értek a barátaim megbántásához, tényleg. Úgyhogy, mostmár se Jimin, se Tae. Ezaz Jungkook! Egy világi barom vagy!

Annyira elegem van már mindenkiből. Legszívesebben elmennék innen jó messze. Ahol nem kell attól félnem, hogy bárki megbánt, elmegy tőlem vagy megutál. ̶P̶̶e̶̶r̶̶s̶̶z̶̶e̶̶,̶ ̶m̶̶i̶̶n̶̶d̶̶e̶̶n̶ ̶j̶̶o̶̶b̶̶b̶ ̶l̶̶e̶̶n̶̶n̶̶e̶̶,̶ ̶h̶̶a̶ ̶J̶̶i̶̶m̶̶i̶̶n̶ ̶i̶̶s̶ ̶o̶̶t̶̶t̶ ̶l̶̶e̶̶n̶̶n̶̶e̶ ̶v̶̶e̶̶l̶̶e̶̶m̶̶.̶

Holnap, mondhatni könnyű napom lesz, ha minden úgy sikerül ahogy én azt eltervezem. Márpedig kis tervem szerint, a holnap délutánt nem egyedül fogom tölteni.

Sajnálom, hogy semmi vidítót nem tudtam írni. Szia, holnap.

2019.05.21.

 egyre magabiztosabb lettem, a kettőnk ügyében

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... egyre magabiztosabb lettem, a kettőnk ügyében.

~dark0997 💜

𝐃𝐚𝐲 𝐛𝐲 𝐝𝐚𝐲 |✅Where stories live. Discover now