Karakterler

1.2K 18 18
                                    

1. Alya Kaya: 17 yaşında, mavi gözlü, 50 kilo, 1.69 boyunda, saçları açık kumral, gitar kursuna gidiyor, doktor olmak istiyor (beyin cerrahı) hobileri; kitap okumak, müzik dinlemek, uyumak, sabah ve akşamları koşuya çıkmak. Fobileri; böcek, karanlık ve kelebek. Arkadaşları ona cadı der :) ve arkadaşları arasında inatçının teki olarak bilinir.

2. Dolunay Karakaya: 17 yaşında, kumral saçlı, 48 kilo, yeşil gözlü, 1.68 boyunda, resimlere ve ressamlara ilgisi var, ressam olmak istiyor. Hobileri; müzik dinlemek, alışveriş yapmak. Fobileri; böcek. Arkadaşları arasında en safı olduğu için arkadaşları ona saf der.

3. Gül Kara: 17 yaşında, kahverengi gözlü, kumral saçlı, 55 kilo, 1.70 boyunda, Gamer ile ilgileniyor. Yazılım mühendisi olmak istiyor. Hobileri; kitap okumak, müzik dinlemek, televizyon izlemek, alışveriş yapmak. Fobileri; yok. Alya ve Dolunay tarafından oluşturulan "Kız Gibi Davran" listesine sıkıntıyla bakıyor ve uymaya çalışıyor.

4. Batu Keskin: 18 yaşında, 1.85 boyunda, kumral saçlı, kahverengi gözlü, inatçı, dediğim dedik, egoist, kız düşkünüdür. Hobileri; müzik dinlemek, koşu yapmak, barlara gitmek, güzel kızlar, yüzmek. Fobileri; yok. Arkadaşları arasında en sinirli en kavgacı ve en gözü dışarıda olanı.

5. Egemen Güçlü: 18 yaşında, 1.78 boyunda, kumral saçlı, yeşil gözlü, arkadaş grubundaki en şakacı en sakin ve en aklı başında olanı. Hobileri; müzik dinlemek, arkadaşları ile vakit geçirmek ve Batu'ya bulaşmak. Fobileri; yok.

6. Barın Ezici: 18 yaşında, 1.80 boyunda, mavi gözlü, saçları boya, kavgacı, inatçı. Hobileri; müzik dinlemek, arkadaşları ile vakit geçirmek, uyumak. Fobileri; yok.

Liseli AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin