3. Bölüm/ Çatışma

551 11 0
                                    

Selam canlarım bu kız geri döndüüü💃🏻💃🏻

Kulağımın dibinde çalan alarm ile gözlerimi araladım. Elime telefonumu alıp yatakta biraz oyalanmaya başladım kii kızlar ile olan grubumuza Dolu mesaj attı.
~UFAK TEFEK GIYBETLER⛓~
Gecem🖤: bizim evin oraya doğru gelin bizim buradan gidelim okula.
Çiçeğim🌻: tamaamm.
Me: okeeey.

  WhatsApp'tan çıkıp banyoma ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Odama geçip dolaptan okul kıyafetlerimi alıp giydim. Merdivenlerden aşağı inip kahvaltı masasında olan annem ve babamı öptüm ağzıma iki salatalık ve bardaktaki portakal suyunu içip konuştum.
"Ben çıkıyorum. Dolu'ların ordan okula geçeceğiz."
  Annemle babamın kafalarını salladığını görünce evden çıktım.
Benim babam Gül'ün ve Dolunay'ın babası aynı holdingte ortaklar, aynı zamanda da çocukluk arkadaşılar. Zaten Dolu'ların evi bizim yan blok hemen bir blok sonrası ise Gül'lerin bloğu o yüzden annemler sık sık buluşur, bizim buluşmamıza vee gece partileri yapmamıza da karışmazlaar.💃🏻
  Dolunay'ların evine geldiğimde Gül'ün bahçede bahçede olduğunu gördüm. Gül ile sarılırken kapı açıldı ve Dolu evden çıktıı. Onunla da sarıldıktan sonra okula ilerlemeye başladık.
  Okul bahçesine girdiğimizde karşımızda duvara yaslanmış sigara içen 3 kişi gördük. Evet evet onlar Batu'ların kavga ettiği çocuklar. Sırıta sırıta bize doğru geldiler, ilk konuşan uzun boylu, siyah gözlü adının Kaan olduğunu bildiğim çocuk konuştu.
"Vay vay vaay siz korumalarınız yokken gezer miydiniz?" Diyerek piç piç güldü. Ne saçmalıyordu bu gerizekalı mal. Ben kendi içimden konuşurken Dolunay lafa atladı.
"Ne saçmalıyorsunuz be siz defolun gidin!" Tam ben ve kızlar yürüyecekken Kaan denen pis zampara kolumu tuttu beni kendine doğru çekti ellerimi göğüsüne vurup bağırdım.
"Ne yapıyorsun lan sen adam akıllı dur çok pis döverim seni!"
"Bak sen, senin dilin fazla uzun ama." Diyerek bana yaklaşıyordu ki ensesinden biri turup geri çekti. Kafamı kaldırdığımda Batu, Barın ve Egemen'i gördüm. Batu bağırarak konuştu.
"Lan ben sana onlardan uzak duracaksın demedim mi?"
"Kimle konuşup konuşmayacağımı sana mı soracağım?"
"Alya'lar ile konuşuyorsan bana soracaksın ulan. Seni bir kere uyardım. Bir daha uyarmayacağımı da söylemedim mi ulan sana." Diye kükreyip kaşına bir yumruk savurmasıyla ağzımdan tiz bir çığlık çıktı. Gül'e döndüğümde donup pür dikkat kavgayı izlediğini gördüm. Dolunay ise endişeden tırnaklarını yiyordu. Batu Kaan'a yumruk atınca diğer 2 arkadaşı da harekete geçti biri Barına biri de Egemen'e yumruk salladı. Biz ise sadece donmuş şekilde sadece onlara bakıyoruduk.
  Kendimi toplayıp onlara bağırdım.
"Yeteeer! Kendinize gelin artık oyun parkı mı burası? Çocuk gibi kavga ediyorsunuz." Bağırmamla durup hepsinin bana dönmesi bir oldu.
"Yeter biz sınıfa çıkıyoruz. Ve siz aptallar bizimle geliyorsunuz. Ya da her ne boksa ne yaparsanız yapın bu ne 7 yaşında gibi yumruk yumruğa, yürüyün kızlar." Diye tek nefete konuşan Gül'dü . Ben bana bakan Batu'ya bakarken Dolunay'ın kolumdan çekip "hadiii" demesiyle Gül'ün arkasından ilerledik.

  Sınıfa çıktığımızda yerimize tam oturmuştuk ki Batu'lar sınıfa daldı ve 3 ü de yanımızdaki yerlerini aldı.
"Bırakacaktınız gebertecektik onları. Ayrıca kızım sen ne diye çığırıyorsun?" Diye soludu Barın.
"Çığırırım tabii gebertecektiniz birbirinizi hem ne o öyle dağ başı mı burası? Ayı gibi boğuşuyorsunuz."
"Ben sana bir göstericem dağ başını, ayıyı göreceksin o zaman." Sabır dilercesine kafasını yukarı kaldırıp indirdi daha sonra kafasını sıraya koydu. Daha 10 dakika bile geçmeden aklına bir şey gelmiş gibi hemen başını sıradan kaldırdı ve konuştu.
"Şu gizli mesaj olayını çözdüm." Diye sakince konuştu Batu. Barın ve Egemen'e baktığımda onlarında bu olayı bildiğini anladım. Batu'ya döndüm ve
"Nasıl? Kim? Bu okuldan mı? Biz tanıyor muyuz?" Diye sorular sormaya başladım.
"Kızım dur bir." Diyip devam etti. "O, Kaan ve pezevenk yancıları." Diye soludu sakin kalmaya çalıştığını yumruk yaptığı elinden anlamıştım.
"İyi de neden? Yani bizi tanımıyorlar bile. Nasıl bana mesaj atabiliyorlar? Ne cesaretle?" Diye bağırdım kendimi tutamayarak.
"Bilmiyorum amına koyayım. Bizim canımızı sizinle yakmaya çalışıyor it aklı sıra." Tam cevap verecektim ki sınıfa fizik hocasının girmesiyle ağzımı kapatıp usulca önüme döndüm.
  Bizimkiler ders dinlerden Batu kafasını sıraya koymuştu ama uyumuyordu. Son dediğini ve nasıl öğrendiğini çok merak ediyorudum. Kafamı Batu'ya çevirip sessizce fısıldayarak konuştum.
"Nasıl öğrendin?" Gözlerini yavaşça açarak gözlerime baktı. Sorduğum sorumla hafif afallamış gibiydi, kafasını sıradan kaldırıp yüzünü yüzüme yaklaştırıp konuştu.
"Dün gece beni parka çağırdı. Konuşacaklarının olduğunu falan söyledi. Sesi bir garipti zaten. Merak ettim, ben de kalktım gittim yanına. İçmiş belli, sarhoştu. İlk saçma salak şeyler söyledi, içkili diye bir şey yapmadım. Kelimeleri peltek peltekti zaten aralarından anladığım, Alya Dolunay Gül - başka hattım var - Gizli mesaj - canınızı yakacağım sizin olmuştu. E ben de bunları kafamda birleştirip olayı çözdüm. Sana o mesaj atan numarayı engelle ve sakın kaldırma." Dediğinde şaşırmıştım. Ama Kaan'ın Batu'yu çağırmasıyla yanına gitmesine mi yoksa zeki olup olayı bir puzzle gibi çözmesine mi şaşırmalıydım? Acaba önceden arkadaş falan mıydılar? Sonra mı araları bozulmuştu ki? Öyleyse acaba neden küsmüştüler ve düşman gibiydiler? Ben kendi düşüncelerimde yüzerken Batu'nun yüzüme doğru üflemesiyle aklımdaki her şey uçtu.
"Alya, kızım sana diyorum tamam mı? Engelle şu numarayı."
"Tamam tamam engelliyorum."
"Hadi?" Dedi sorarcasına.
"Engelle Alya." Dediğinde şaşırdım. Sesi çok netti.
"Şimdi mi?"
"Evet şimdi hadi güzelim sinirlerim tepeme çıkmasın dağıtırım burayı." Aman Allahım güzelim mi dedi o, Bismillahirrahmanirrahim. Kendine gel salak kız. Düşüncelerimden sıyrılıp konuştum.
"Tamam tamam sakin ol engelliyorum." Elimi cebime atıp telefonumu çıkatıp engelledim. Batu'ya dönüp
"Engellendiii." Dediğimde "tamam oldu" dercesine kafasını salladı.

  Teneffüs zili çalmıştı. Bizim kızları zil çalar çalmaz kızlar tuvaletine götürüp tüm Batu'nun bana anlattıklarını onlara anlattım.
"Vay be" dedi Dolu.
"Bak seeenn şu akıllı gibi görünen ama salak olan Kaan aptalınaa." Diyip güldü Gül.

  Son dersin zili çalınca derin bir nefes alıp verdim. Çantamı topladım. Kızlarla evlere dağılıp, koşa koşa odama çıktım. Ilık bir duş aldım, pandalı pijamalarımı giydim. Yatağıma uzanıp tavana bakarken; Boncuğum odama gelip konuştu
"Benim güzeller güzeli kızım annenler geldi hadi gel de akşam yemeği ye."
"Aç değilim ben boncuğum yemeğinizi yiyin siz."
"Aaa olur mu öyle hadi gel hiç değilse iki lokma bir şey ye öyle uyuma."
"Seni mi kırıcam ben minnoşum hadi gel inelim aşağıya da yiyelim yemeğimizi." Kol kola girip aşağıya indiğimde annemin ve babamın masada oturduğunu gördüm.
"Selam gençler."
"Merhaba annecim yüzünü gören cennetlik." Diye sitem etti annem.
"Güzel bebeğim biz senin yüzünü sadece bu masada mı göreceğiz?" Diye sitem eden babam oldu.
"Ne oluyor yahu bana aşkınız mı depreşti? Sanki hiç beraber oturmuyoruz?" Diye sitem eden ben oldum.
"Annecim oturuyoruz da yüzünü yine görmüyoruz?"
"Neden" diyerek göz kırptım.
"Çünkü telefon elinden asla düşmüyor sence de artık ara vermemeli misin? sen 11. Sınıftın hedefin tıp çok çalışmalısın ve bunun sen de farkındasın." Annem haklıydı hedefim tıptı ve çok çalışmalıydım lanet olsun adamım.
"Evet bu konu açılmışken baban hemen konuya dahil olsun seni dershaneye yazdırdım. Haftaya başlıyor. Ayrıca anlamadığın dersler konusunda da istersen özel hoca tutarız." Babamın bu sözlerine o kadar mutlu olmuştum ki şuan mutfağın ortasında dans ediyordum.
"O zamaaan bu yakışıklı adamın yanağına bir öpücüüük." Diyerek babamı öptüm.
  Nasihatlarımı aldığıma göre yemeğimi yiyebilirdim. Tabağım bitince annemle babama dönüp
"Ben uyusam olur mu bugün okul çok yorucuydu ve bu güzel kızınız çok yoruldu."
"Uyu annecim uyu. İstersen uyumadan önce sana ballı süt yapabilirim bu da anneden olsuuunn💃🏻"
"Olleeey mis gibi olur miiis, anne elimden ballı süüt en sevdiğim." dediğimde annem sütümü hazırlamaya kalktı. Babamsa salona geçmiş leptaptan projelere bakıyordu.
Annem sütümü hazırlayınca ikisine de iyi geceler diyip odama çıktım.

Sütüm bitene kadar instagramda takıldım. Bu arada kızlarkla ufak çaplı bir telefon gıybeti yapmıştık. Ve artık gözlerim ağrıyordu. Başımın ucundaki komidibe bardağımı koyup ışığımı kapattım ve kendimi güzel uykunun kollarına bıraktım.

Liseli AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin