2. Bölüm/ Gizli Mesaj

601 15 9
                                    

Öncelikle canııım okurlarım hepinizden çok çok özür dilerim. Bayadır aktif olup yeni bölüm atamıyordum.ama şimdi müsaitim ve elimden geldiğince aktif olup yeni bölümlere geleceğiiimm. Hepinizi çook öpüyoruumm.💃🏻💃🏻

Elime telefonu aldım ve ekrana baktım. Gizli numaradan bir mesajdı.

"Kızlar pijama partiniz çok eğlenceli sanırım :)"

Mesajı sesli okumuştum. Kızlarla gözlerimiz büyürken ben aniden kalkıp pencereden dışarı baktım. Kızlara dönüp
"Kimse yok🤷🏻‍♀️" dedim.
"Ee bu mesajı atan kim o zaman kim neden bizimle uğraşsın ki?" Diye soran Dolunay oldu. Kim olduğu hakkında bir fikrim vardı amaa emin değildim. Ben içimden konuşurken yine düşüncelerime tercüman olan Gül oldu.
"Batulaar olabilir mii?"
"Kanka ben de az önce onu düşünüyordum. Ama emin değilim. En iyisi okulda bakalım. Eğer onlarsa elbet açık verirler.
"Bence de" diye Dolunay beni onaylayınca Gül kafasını aşağı yukarı sallayıp beni onayladı.

Sabah gözlerimi yine o iğrenç alarmla açtım. Kızlar hala uyuyorlardı. Zorla sıcak olan yatağımdan kalktım. Banyoya ilerledim, elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Bugün bir değişiklik yapıp saçlarımı iki yandan baştan aşağı doğru ördüm.

 Bugün bir değişiklik yapıp saçlarımı iki yandan baştan aşağı doğru ördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyodan çıkıp makyaj masama ilerledim ve fondöten, maskara sürdüm. Dolaptan okul kıyafetlerimi alıp giyinme odasına gittim.

Odama gelince kızların hala uyanmadıklarını gördüm. Geç kalacaktık. Üstlerine koşarak atladım ve
"uyanııııııınnn!" Diye bağırdım.
"Ya Alya sabah sabah ne bu enerji annecim." Diye pufladı Gül.
"Ya Alya allah aşkına kalk üstümden uyuyacağım." Diyen dolunay'ı gıdıklamaya başladım.
"Kalkıyor musun yoksa aşağı mı atayım seni?" Diye güldüm. Dolunay kendini koltuktan aşağıya attı ve konuştu.
"Sen gerçekten sıyırmışsın ruh hastası senii." Dedi Dolunay banyoya ilerlerken Gül'le birbirimize bakıp gülüştük. Bu sefer Gül ile uğraşmaya başladım. Gülü de gıdıkladım ve konuştum.
"Çabuk sen de kalkıyor musun yoksa seni de aşağı atayım mı?" Gül hem gülüp hem bağırdı.
"Tamam bırak gerizekalı kalkacağım."
Gül'ü bıraktığımda gülüşünü durdurmaya çalışıyordu. Sonra yanımda oturur pozisyona geldi ve bana baktı
"Sen Dolunay'ın dediği gibi sıyırmışsın." Dedi ben de ellerimi gösterip "baaaakk" dedim.
"Tamam tamam." Diyip banyodan çıkan Dolunay'ın yerini alıp banyoya koştu. Dolunay'da kıyafetlerini alıp giyinme odasına gitti. Banyodaki Gül'e bağırdım.
"Ben mutfağa iniyorum. Sende burda hazırlan sonra aşağıya geliiiinn."
"Tamaaaam." Diye cevabımı alınca koşa koşa merdivenlerden aşağı indim. Mutfakta benim boncuğum vardııı. Yanına gidip yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
"Günaydın deli kız seni."
"Günaydın Figoşum günaydın da neden herkes bana deli diyor yaa :(" diye şakadan yüzümü astım.
"Öylesin çünkü güzel kızım, deli dolusun."
Masaya otururken annemle babamın olmadığını fark ettim.
"Annemle babam nerde figoş?"
"Annen'in çizdiği elbiselerin birinde bir hata olmuş kuzum onun için gitti. Babanın da acil bir toplantısı varmış acilen holdinge gitmem lazım dedi ondan annen ile ikisi erkenden çıkıp gittiler kuzum." Kafamı aşağı yukarı sallayıp onayladım. Kızlar aşağı inince  çantalarımızı alıp evden çıktık.

Sınıfa çıkıp sırama oturdum. Ders neyse ki matematikti. Seviyordum bu dersi. Eee boşuna sayısalcı değildik :) Ebru hoca gelince hepimiz sustuk. Yoklama faslı bitince Ebru hoca ders anlatmaya başladı. Ama Batu'lar hala yoktu. Aman olmaması daha iyiydi. Birbirimizi yiyoruz zaten. Kafamdaki düşünceleri atıp hocaya odaklandım ve dersi dinlemeye başladım.

Teneffüs zili çalınca Dolunay arkasını döndü. Gül de gelip yanıma oturdu.
"Batu'lar nerde acaba?" Diye soran Dolunaydı.
"Bilmiyorum." Gül ile aynı anda konuşmuştuk. Kızlarla başka konulardan muhabbet ederken sınıfa bir hışımla birileri girdi. Kafamı kaldırıp bakınca Batu'lar olduğunu gördüm. Hiç iyi görünmüyorlardı. Yanıma gelip Gül'e döndü.
"Kalk" dedi sert ve buz gibi bi sesle Gül de kalkıp yerine oturdu. Batu'nun yüzüne baktığımda kaşının patlak olduğunu gördüm. Egemen'in ise elmacık kemiği morarmıştı. Barın'a baktığımda da onun dudağının patladığını gördüm. Kızlara baktığımda onlarda bana baktı. Üçümüzde 'bilmiyorum' anlamında kafa sallamıştık. Ne olmuştu bunlara? Neden yüzleri böyleydi? Gül Barına dönüp konuştu.
"Revire gitmemizi ister misin?" Barın başını salladı ve ikisi sınıftan çıktı.
Dolunay da Egemen'e döndü ve sordu.
"Hadi kalk biz de revire gidip buz falan alalım olur mu?" Egemen de sakince
"Tamam hadi gidelim." Diye cevap verdi. Ve sınıftan çıktılar.
Batu bana dönüp konuştu.
"Eee sen bir şey uydurmayacak mısın?"
"Ne?" Diye şaşkınca döndüm.
"Diyorum ki seninkiler bir şeyler uydurup gittiler en azından yardım ediyorlar sen bir şey uydurup yardım etmeyecek misin?"
"Ne oldu size? Neden dayak yediniz böyle? Kim yaptı?"
"Ya kızım ben sana ne diyorum sen bana ne diyorsun amına koyayım."
"Birincisi terbiyesizleşme ikincisi merak ettim ilk söyle neden kavga ettiğinizi ben de sana yardım edeyim."
"Bir şey olmadı ayrıca dayak yemedik sen asıl karşı tarafı gör hastanelik oldu şerefsizler." Diyip kaşındaki kanı sildi.
"Neyse o mükemmel egonu dinleyemeyeceğim." Diyip güldüm ve devam ettim.
"Hadi gel pansuman yapalım." Kalktı ve revire doğru ilerledik.
Revire indiğimizde boştu. Kızlar dışarıdalardır diye düşündüm.
Elime batikon, pamuk ve yara bandı aldım. Batu oturdu kafasını yatar pozisyonda geri bıraktı. Ben de pamuğa batikon döküp kaşına dokundurdum ve giri çekip üfledim. Batu bana bakıp konuştu.
"Korkmana gerek yok acımıyor devam et." Ben de dediğini yapıp yarasını temizledim. Daha sonra yara bandı yapıştırdım.
"Eveeeett bitti. Geçmiş olsun bir daha beklemeyiz Batu Bey."
"Eğer hemşire sizseniz hep geleceğim Alya Hanım." Diyip piç piç güldü.
"Neden piçlik yapıyorsun neden yani?"
"Piçlik değil güzelim doğruyu söyledim." Diyip göz kırptı ve aynı anda yine piç piç gülüyordu.

Sınıfa geldiğimizde bizimkiler sırada oturuyordular.
"Neredeydiniz siz ya?" Diye sordum.
"Asıl siz nerdesiniz biz kantine gittik hepberaber." Diye cevapladı Dolunay.
"Bizdee revire gittiiik." Diyip bir yandan da Batu'yu gösterdim. Yerimize oturunca Gül konuştu.
"Siz neden kavga ettiniz?"
"Sabah sabah ayar etti piçin birileri."
Diye ateş saçtı.
"Bu okuldalar mı ki?" diye sordum merakıma yenik düşüp.
"Evet bu okuldalar amına koyduklarım." Diye soludu Batu.
" Kim peki bunlar?" Diye soran da Dolunay oldu.
"Boşverin öğrenirsiniz sonra." Dedi Egemen sesini sakin tutmaya çalışarak.
"Kantine inelim." Dediğimde hepsi beni onayladı ve ayaklandık.
Tam sınıftan çıktık ki karşımıza üç erkek dikildi. Arkamızdaki Batu, Barın ve Egemen'e baktık. Üçüde sinirli sinirli onlara bakıyordular. Sanırım kavga ettikleri bunlardı önümdekilere bakınca onlarında yüzünde biri kaç hasar olduğunu gördüm. Ama neden?
"Vay vay vay kimleri görüyorum?" Diye alaycı tavırla konuşan karşı taraftan biriydi yediği dayak az geldi sanırım.
"Bana bak kaan geri bas seni burada acımadan sikerim." Diye kükredi Batu.
"Aaaa Butucum sana bu sinir hiç yakışmıyor."
"Başlatma sinirine betona yapıştırırım seni afam akıllı dur."

Batu beni Barın Gül'ü, Egemen de Dolunay'ı kolumuzdan tutup biri götürdüler.

Kantine indiğimizde üçüde burnundan soluyordu.
"Ben sizinle bir şey konuşmak istiyorum." Dediğimde tüm gözler beni buldu. Ben de devam ettim.
"Dün biz kızlarla pijama partisi yaptık. Sizin bundan haberiniz var mı?
"Hobi olarak evinizi gözetlemiyoruz bücür." Diye cavap verdi Batu.
"Pekii." Diyip elimdeki telefonfa mesajı açıp önlerine koydum ve devam ettim.
"Bunula alakanız yok o zaman?"
Mesajı sesli okuyan Barın'ın okumasına karşılık Batu cevap verdi.
"Hayır yok. Ama ulan ben de Batu isem bunu yazanı bulucam siz bırakın ve mesaj geldikçe bana gelin." Dedi benden cevap alamayınca devam etti.
"Tamam mı Alya?" Sesi o kadar netti ki tüylerim ürpetmişti.
"Tamam." Dedim usulca. Gerçekten haberleri yoktu. Yani Batular değildi. Ama eğer onlar değilse kimdi o zaman bu çocuk? Ya da çocuklar? Neden bize gizliden mesaj atmıştılar? Neden bizdik?

*Sizce bu gizemli mesaj kimden geliyor?

*Sizce Alyaları rahatsız etmeye devam edecekler mi?

*Peki kahraman Batu olayı çözebilecek mi?

Liseli AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin