Gözlerimi araladığımda saatin 11 e geldiğini gördüm. Yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim ev boştu babam holdinge gitmiş annem ise Gökçe teyzenin (Gül'ün annesi) pastanesine gitmişti. Büyük ihtimalle klasik annelerimizin buluşma günüydü.
Mutfağa indiğimde bir kaç bir şeyler atıştırdım. Daha sonra tekrar odama çıkıp ılık bir duş aldım. Dişlerimi fırçalayıp saçlarımı taradım. Elime telefonumu alıp Gül'ü aradım. Telefon açılır açılmaz bağırdım.
"Heyyooo"
"Kızım ne bağırıyorsun? Kafayı mı yedin?"
"Yioo, nerdesin sen çiçeğiiim?"
"Annemin yanında pastanedeyim annemlerin klasik günü işte toplanmış muhabbet ediyorlar."
"Aaahh tahmin etmiştim."
"Ne diyecektin sen?"
"He şey ya biz de buluşalım bir şeyler yaparız diyecektim."
"Ay tamam olur. Annemlere söyleyeyim çıkarım pastaneden sen de hazırlan. Dolu'ya ben haber veririm."
"Tamam ama çıkma pastaneden orda buluşalım ordan geçeriz."
"Tamamdır bebek."Kıyafet dolabımın önünde tam 15 dakikadır dikiliyordum ve hala ne giyeceğim konusunda karar verememiştim. Hava bugün biraz serindi o yüzden uzun bir şeyler giyecektim. Gözüme siyah beyaz çizgili t-shirtim çarpınca elime onu aldım.
Altına da havuç kot pantolonumu giydim.
Makyaj masamın önüne geçip fondötenimi sürdüm daha sonra toprak tonları göz makyajımı yapıp maskara ile göz makyajımı sonlandırdım. Ruj olarakta nude bir ruj sürüp hemen evden çıktım. Çünkü bu süre içinde Dolu 5 Gül ise 7 kere aramıştı.
Kızların boynuna atlayıp:
"Geldiiim." Diye bağırdım.
"Kök saldık burda birazdan meyve vereceğiz. Allah aşkına nerdesin ya?" Diye yakındı Gül.
"Yemin ederim bana sonradan haber verdiniz senden önce geldim salak kız."
"Bana bak Dolu fazla konuşma kafanı ısırırım." Dediğimde sustu çünkü cidden ısırırdım. :)Kızlarla AVM' ye girer girmez hemen starbucks'a uçup Karamel Makiyato almıştım. Dolu Latte Gül ise Chai Tea Latte almıştı. Elimizde kahveler ile mağazaları talan etmeye başlamıştık.
O kadar çok mağza gezmiştik ki ve bir çokta şey almıştık. Artık ayaklarım tutmuyordu.
"Ne olur allah aşkına artık bir yere oturalım hem yemek yiyelim hem de dinlenelim aşırı yoruldum." Dememle kızlar beni onayladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Aşıklar
Teen FictionBebeklik arkadaşı olan belalı 3 kız, çocukluk arkadaşı olan belalı 3 erkek. Bakalım aşkları mı daha kuvvetli olacak yoksa öfkeleri mi daha kuvvetli olacak.