Author's POV.
ალბათ გაინტერესებთ რა ხდებოდა მაშინ ბიჭებთან როდესაც ელე და ჰარი ფსიქიატრიულ საავადმყოფოში იმყოფებოდნენ.
გოგონები განადგურებულნი იყვნენ, ელეს გარეშე ძალიან უჭირდათ ის ხომ მათი სულის ნაწილი იყო.
ერთან ბევრი გიჟური სიტუაციები გადახდენიათ
ერთმანეთს ხშირად უწყობდნენ ოინებს და ერთობოდნენ.
ბავშვობიდან იცნობდნენ ერთმანეთს. ელემ ჯერ მარია შემდეგ კი როუზი გაიცნო.
მათი პირველივე შეხვედრიდანაც ჩანდა რომ ძალიან ახლო მეგობრები გახდებოდნენ.
მაგრამ ცხოვრებამ საშინელი განსაცდელი მოუვლინა მათ და ერთმამეთს დააშორა.ბიჭები?
ყველანი განადგურებულები იყვნენ. ლიამი თავის თავს ადანაშაულებდა. ამბობდა მათი პრობლემა რომ მომეგვარებინა ამ დღეში არ იქნებოდნენო.
ნაილი განიცდიდა ამ ყოველივეს, ჰარი მისთვის ძმაზე უფრო ძვირფასი იყო. ერთ დროს ყველაზე პოზიტიური და მხიარული ნაილი ახლა მოღუშული სახით იჯდა დივანზე და უსასრულობაში იცქირებოდა. ან იქნებ წარსულს იხსენებდა?
ჰარისთან და ელესთან გატარებულ დროს. ვინ იცის.
ლუი?
ლუი ბიჭებს შორის ყველაზე გადარეული და ცელქი იყო.
მასზე შეგეძლო როგორც ბავშვს ისე შეგეხედა. მაგრამ ახლა.. ახლა მის გულშიც და გონებაშიც ის თავქარიანი , მხიარული ბავშვი სადღაც გამქრალიყო.
და ბოლოს შონი.
მართალია ის არ იცნობდა ჰარის , ელეს და დანარჩენებს ახლოს , მაგრამ მისთვისაც მძიმე იყო ეს ყველაფერი. მას გვერდით ისეთი ვინმე ჰყავდა ვინც სიგიჟემდე უყვარდა და ჰარი?
ჰარის ერთადერთი სიყვარული ელე იყო და მასთანაც დააშორეს.როუზი, მარია, შონი , ლუი , ნაილი და ლიამი საკუთარ თავებს ადანაშაუკებდნენ. ყველა ფიქრობდა რომ მათი დახმარება შეეძლო.
- გეფიცებით ერთ დღეს ზეინს ნამდვილად მოვკლავ!- კბილებში გამოსცრა ნაილმა.
მისგნა ასეთ საქციელს არავინ არ მოელოდა , მაგრამ ახლა ისიც საშინელ დღეში იყო.
YOU ARE READING
Everything is so hard(დასრულებული)
Romanceამ სამყაროში შენ არანაირი უფლება არ გაქვს.. შენს მომავალს, შენთვის უცნობი ადამიანები წყვეტენ. არ შეგიძლია მათ შეეწინააღმდეგო , ეს შეუძლებელია..