[13] Cože?! Čtyři dny?!

2.5K 96 12
                                    

Nejistě pootevřu dveře. Pořád tam jsou.

Vejdu a jdu rovnou k Dracovi. ,,Kolik je?"zamumlám mu do krku a on mě pevně obejme. ,,Za chvilku bude oběd."řekne. ,,A musíme tam jít?"zaskučím a on se zasměje. ,,Jo. Musíme. Matka má pro nás nějaký překvapení"pokrčí rameny. ,,Neeee"vykřiknu.

,,Bože"zamumlám. Vstanu a jdu ke skříni. Tam si vezmu obyčejný květovaný šaty na ramínka a rozpustím si vlasy. ,,Můžeme"řeknu a otočím se. Vyjeknu a rychle se chytím Dracova krku.

Ten se zasměje a v náručí mě nese dolů. Tam mě položí na židli a já se pořád směju. Ale ten smích mě brzo přejde.....

***

,,Ráda vás zase vidím. Musím s vámi něco probrat"řekne vážným hlasem Cissa.

Nejistě se podívám na Draca a ten mi stiskne ruku.

,,Je nutné aby vaše svatba byla už za čtyři dny"řekne a já vykulím oči. ,,Cože?! Proč?"vydechnu překvapeně.

,, Protože můj bratr vám v tom chce zabránit. Už sem jede z Norska a bude tu za pět dnů. Pokud už budete manželé,nic s tím nezmůže"řekne zcela vážně.

,,Ale... nemám ani šaty. Nic!"protestuju. ,,Všechno už je zařízené. Jestli mého syna opravdu milujete,tak to musíte pochopit"řekne přísně a můj vztek je pryč.

,,Ano. Miluju. Dobrá. Dáme se do toho"řeknu a podivam se na Draca, který mi věnuje úsměv. ,,Za čtyři dny budeme manželé"řeknu šťastně a skočím mu okolo krku.

On se zasměje a dá mi pusu na čelo. ,,Jo. To budeme"řekne šťastně. Pak mě vezme do náruče a vynese nahoru.

Rozrazí dveře a všichni s sebou trhnou. Jsou tu všichni. I holky. Já se pořád jenom směju. Draco mě hodí na sedačku a sám se posadí vedle mě. Já se musím pořád smát. Nemůžu přestat.

,,Tak co chtěla?"zeptá se Harry a já sklapnu a podívám se z okna. Ticho. Ticho přeruší významné odkašlání. Nakonec se slova ujme Draco. ,,Svatba bude za čtyři dny"řekne do ticha.

,,Cože?! Proč?"zeptá se překvapeně Ginny s Pansy. ,, Protože má přijet Dracův strýc, který nám v tom chce zabránit. Přijede za pět dnů"zamumlám.

,,Ale vždyť to je úžasné ne? Tak proč se tak tváříte?"zeptá se nechápavě Carter. ,, Přesně. Vždyť se chcete vzít ne?"dodá Blaise. ,,Tak v čem je problém?"doplní Harry.

Nadechnu se. ,,Já nevím. Asi je to hrozně narychlo."promluvím. ,,Milujete se ne? Tím pádem byste měli být spíš rádi. Překonali jste toho spolu už tolik. Přece vás neodradí svatba lidi. Vzchopte se a konečně pochopte, že máte prostě být spolu."řekne rázně Ginny a já se usměju.

,,Máš pravdu. Přece jsme se chtěli vzít ne? No a co,že to bude trochu dřív. Pořád tam budu s tebou"usměju se a něžně Draca políbím. ,,A já s tebou"zašeptá do polibku. Pak se odtáhnu.

,,Tím pádem by to chtělo dneska tu party jako rozlučku"navrhne Blaise. Všichni přikyvují. Povzdechnu si. ,,A musí to být?"zadoufám. ,,Jo!"ozve se odevšech. ,,Dobře. Tak v devět tady u nás"rozhodnu. ,,Ale Mio! V devět?!"zasyčí nespokojeně Carter. ,,Jo. Buď v devět a nebo vůbec"řeknu přísně. ,,Fajn. Tak v devět. Mějte se lidi. Uvidíme se v devět!"řekne Ginny a všichni odejdou.

Zavrčím a skočím do postele.  Uslyším uchechtnutí a pak se matrace prohne. Dá mi pusu na spánek. ,, Jestli ti to tak vadí,tak se brát nemusíme. Já klidně počkám"zašeptá a já prudce otevřu oči a posadím se.

,,Ne! Chci si tě vzít. Hrozně moc. A nechci to odkládat. Jenomže se bojím"ujistím ho rychle. Obejme mě. ,,Čeho?"zašeptá. ,,Nevím. Asi toho,že už nebudu svéprávná. Že budu mít někoho,i když jsi to ty, který mi bude říkat co mám dělat. A to já nesnáším."zamumlám.

Odtáhne se a podívá se mi do očí. ,,To se nikdy nestane Hermiono. Nebudu ti bránit v něčem,co chceš dělat. Naopak. Budu tě podporovat jak nejvíc můžu"zašeptá a políbí mě. Potom si společně lehneme a znovu usneme.

,,Jsou tak sladcí"zašeptá nějaká dívka. Pomalu se probouzím. ,, Nejradši bych skočil do jejich postele,ale bojím se,co bych pod tou peřinou objevil"zašeptá nějaký klučičí hlas. Pak je tady salva smíchu. Ucítím jak se Draco posadí.

,,Ticho vy idioti"zasyčí a slyším jak se obléká. ,, Vzbuď si svojí princeznu. Změna plánu"ozve se asi Ginny.

,,Mio. Zlato. Lásko. Vstávej"zašeptá mi do ucha Draco a já rychle otevřu oči a stáhnu ho k sobě. Přepadne na mě a já vydechnu všechen vzduch z plic.

,, Bože. Slez ze mě ty vorvani!"zasměju se a on se ještě víc rozvalí. ,,Hej! Malfoyi!"zasyčím, když mi vrazí loket do břicha. ,,Ano?"zeptá se nevinně. Ušklíbnu se. ,, Přeju měkký dopad"řeknu nevinně a pak ho skopnu. Ozve se rána a zaklení. ,,Hermiono"řekne ublíženě Draco a já se zasměju a vstanu.

,,No? Jaká změna plánu?"zívnu a oni se po sobě podívají.

,, Všichni jsme trochu zaspali, takže se to posunulo o hodinu. Sraz u nás na pokoji v osm. Což je za půl hodinky."řekne Ginny. ,,A kam se jde?"zeptá se Draco. ,,Do klubu Nox. Něco slušnýho. A společenskýho"pořadí nám Carter a pak odejdou.

Zakroutím hlavou a jdu ke skříni.  Draco šel do koupelny.

Tam vytáhnu šaty, které mi jednou dala maminka,ale byly mi ještě velké. Rychle si je obléknu,nalíčím se a udělám si vlasy. Pak si vyberu boty a podívám se na sebe do zrcadla. A spokojeně se usměju.

 A spokojeně se usměju

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty mám červené s širokými ramínky na ramena nad kolena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty mám červené s širokými ramínky na ramena nad kolena. Lodičky mám obyčejné černé a líčení jednoduché. Stíny, řasenka a trochu zvýraznit rty.

Vlasy si trochu navlním a rozpuštěné si je hodím na záda. Ještě se trochu navoním.

,, Páni. Jsi nádherná. Víš to?"zašeptá Draco a já se usměju. Ano. Vím to. Říká mi to každý den alespoň jednou. Alespoň jednou za den řekne jak jsem krásná a jak moc mě miluje. ,,Miluju tě Hermiono"řekne a usměje se. Já mu úsměv oplatím.

,, Tobě to taky sluší zlato"řeknu jemně a on mě chytne za ruku a společně jdeme k Ginny a Harrymu.

Navždy spolu [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat