Αλλά ας παρουμε την ιστορία από την αρχή...
Ήταν καλοκαίρι θυμάμαι, ετοιμάζουν για να πάω σε ένα παρτυ που θα έκανε ένα μπαρ για τα εγκαίνια. Ήθελα να παρω τηλεφωνο την κολλητή μου για να της πω ότι ήμουν έτοιμη.
"Ελα, είμαι έτοιμη για το πάρτυ, που εισαι;" είπα όταν το σήκωσε.
"Ποιος είναι;" Ακουσα ξαφνικά έναν άντρα και έμεινα.
"Όπα λάθος αριθμός.. Συγνώμη. Αντίο" Είπα και πηγα να κλείσω.
"Οχι όχι περίμενε θέλω να ρθω και γω στο πάρτυ" Μου ξέφυγε ένα χαχανισμα.
"Τι... ;"
"Θέλω να ρθω και γωωω" είπε γελοντας.
"Να ρθεις καλε να ρθεις" Δεν το λέω συχνά αλλά είχε ωραια φωνή και δε μου πήγαινε η καρδιά να του το κλείσω.
"Πες μου μόνο ότι ειναι Σάλονικα γιατί αμα ειναι κρητη ας πουμε λίγο δυσκολο να ερθω" Αχ έχει και χιούμορ τρομαρα του.
"Ναι Σάλονικα ειναι" Του απάντησα εντυπωσιασμένη που εμενε στην ίδια περιοχή.
"Συμπατριώτησσα βλεπω.. Και για πες που ειναι αυτο το πάρτυ; Επιτρέπεται να ερθω βασικά;"
"Ναι καλε κάτι εγκαίνια είναι σε ένα μπαρ" του εξήγησα και ποιο μπαρ ήταν, ωρα, κλπ.
"Ωραία θα είμαι αυτός ο ωραίος με το μαυρο δερμάτινο και θα σερνω μαζί μου τον ηλίθιο κολλητό μου με τα ξανθά ράστα"
"Πολυ τον αγαπάς βλέπω τον κολλητό σου" γελασα
"Τον αγαπάω τον βλαμμενο μου μωρε τον αγαπάω." εντάξει παρετουμε αυτό ήταν πολυ κιουτ.
"Εγώ θα είμαι η μελαχρινή με το μαυρο κολλητό φόρεμα και θα είμαι μαζί με μια κοκκινομάλλα και το αγόρι της." του είπα με τη σειρά μου.
"Θα σε αναγνωρίσω." Είπε αυτός και ένιωσα λίγο αμήχανα.
"Τελως παντων σε κλείνω γιατί πρεπει να φυγω τώρα" του είπα γιατί άκουσα το κουδουνι, λογικά ήρθε η κολλητή μου.
"Τα λέμε εκεί" Μου είπε και το κλείσε αυτός τελικά."Ελα μωρη γιατί δε πηρες τηλέφωνο;" μου είπε η κολλητή μου όταν κατεβηκα κάτω.
"Μαλακα πήρα λάθος νουμερο και παω αμέριμνα και λέω 'ναι ελα είμαι έτοιμη για το πάρτυ που εισαι' σε έναν άκυρο" της είπα και με είχε πιασει νευρικό. Γελαγε και εκείνη.
"Αφου είσαι ηλίθια βρε. Και μετά γιατί δε με πηρες;"
"Μου πιασε τη κουβέντα ρε ήθελε να ρθει και αυτός στο πάρτυ." της είπα και αυτή έσκασε στα γέλια.
"Πλάκα μου κανεις;" είπε μετά από λίγο που συνήλθε από τα γελια.
"Οχι ρε θα ρθει κιόλας, μου πε και τι θα φοράει και με ποιον θα είναι''
" Βρήκες γκομενο" μου πε και γέλασε. Εγώ κομπλαρα και άλλαξα τη συζήτηση.
"Ο δικός σου που είναι;" Της είπα.
"Μας περιμένει στο αμάξι" μου απάντησε και δεν ξαναμιλησαμε ώσπου φτάσαμε στο αμάξι.
"Είσαι τόσο όμορφη." της είπε αυτός και την φίλησε. Μετά μπήκαμε στο αμάξι και πηγαμε στο μπαρ που θα γινόταν το παρτυ.Μπήκαμε μέσα και εγώ με την κολλητή μου κάτσαμε σε μια γωνιά περιμένοντας τον Σπυρο, το αγόρι της κολλητής μου, να έρθει με τα ποτα. Ξαφνικα είδα εναν ξανθό με ράστα να μπαίνει μέσα. "Έχε γουστο..." είπα μέσα μου. Τον είδα που μίλαγε με κάποιον αλλά δεν έβλεπα καλά με ποιον γιατί είχε κόσμο. Είδα ένα χέρι και... φοραγε μαυρο δερματινο.. Για κάποιο λόγο με είχε πιασει ταχυπαλμία. Τότε ήρθε ο Σπυρος με τα ποτα και μας τα έδωσε. Πήρα το δικό μου και ήπια μια γουλια. Τότε ξαφνικά τον είδα.. Μέσα απ'το πληθος.. Έφτυσα τη γουλια απτο ποτο στα μουτρα του Σπυρου και έμεινα να κοιτάω τον τυπα δίπλα από τον ξανθό. Θεέ μου δε ξερω αν έχω ξαναδεί πιο όμορφο άντρα στη ζωη μου.
"Τι έπαθες ρε μαλακα;" ακουσα τη κολλητή μου να λέει.
"Αυτός είναι." είπα και γυρισα προς τον τοίχο επειδή τα χα κυριολεκτικά κλασει.
"Γιατί αυτός ο ξανθός εκεί κοιτάει επίμονα την Αννα-Μαρια;" είπε νευριασμένος ο Σπυρος αναφερόμενος στην κολλητή μου.
"Δεν κοιτάει εμένα, γενικά εμάς κοιτάει." είπε αυτή.
"Ο άλλος τι κανει;" κατάφερα να μιλήσω.
"Κοιτάει εσένα" μου είπε ο Σπυρος.
"Φέρσου φυσιολογικά" μου πε η Άννα-Μαρια που λογικά κατάλαβε ποιος ήταν.
"Θα μου εξηγήσει κανείς τι γίνεται;" ρώτησε ο Σπυρος και του εξήγησε η κολλητή μου στα γρήγορα.
"Ααα πάνε μιλά του" μου πε ο Σπυρος και'γω γυρισα και τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα.
"Είσαι τρελός;;; Εδώ κοντευω να παθω ανακοπή μόνο και μόνο που τον είδα" του είπα και από τη φρίκη ήμουν έτοιμη να σπάσω το ποτήρι με το ποτο από τη δυναμη με την οποία το κράταγα. Προσπάθησα να φερθώ φυσιολογικά όσο μπορουσα.
"Και που λες.. Τι κάνει η μαμά σου;" είπα αμήχανα στο Σπυρο και αυτός με κοιτουσε σαν μαλακας.
"Καλά είναι.. Αλλά που σου ρθε αυτό;" μου απάντησε.
"Προσπαθώ να φερθώ φυσιολογικά και να ανοίξω καμια συζήτηση" του είπα μες τη φρίκη εγώ.
"Εμμ" έκανε η κολλητή μου.
"ΤΙ;" μονο μη μου πει ότι με είδε αυτός και έρχεται.
"Σε είδε και έρχεται. "
Ωνασουγα..
YOU ARE READING
Same Place
General Fiction"Ολοι είχαν φυγει... Και απλά καθόμουν μονη μου στο παγκακι μας... Το μόνο δικο μας πλεον..."