~Ben mutlu sonları hiç sevmem~
*Bahar karasu*
Yazar'ın ağzından
O lanet günün ardından iki ay geçmişti, bı iki ay süre zarfında hayat en çok yavuz ve bahar'a zor gelmişti. Neden mi?
Bahar derman'ın ona enjekte ettiği uyuşturucu dolu iğneden dolayı, bilincini kaybetmiş, sürekli kendine zarar vermeye kalkmıştı.
Hemde sadece kendine zarar vermek te değil, çoğu zamanda sevdiği insanlara, en başta da canından çok sevdiği adam'a zarar vermişti.
Kendine geldikten sonra arkadaşları ona yaptıklarını anlatınca da kendine inamamış bir hafta odadan çıkmamıştı.
Utançtan onların yüzüne dahi bakamamıştı, ama herkez onun bir suçunun olmadığını bilerek onu affetmiş hayatlarına kaldığı yerden devam etmişlerdi.
Bu süre içinde yavuz bahar'a dillere destan bir evlilik teklifi etmişti.
Eylem ve fethi ise birbirlerine açılmış sevgili olmuşlardı.
Ateş ve nazlının ise onlardan kalır bir yanı yoktu.Nihayet o büyük gün gelmiş, aşıkların kavuşacağı gün bugündü,
Bahar heyecandan uyamamış, erkenden kalkmıştı.Eylem içeride kahvaltı hazırlarken nazlı ise bahar'ı uyandırmak için odaya girdi,
"bahaar sen uyanmışsın"
"sorma nazlı ya heyecandan uyuyamadım" dedi gülerek.
"valla ben düğünün olsa bile erkenden kalkabileceğin aklımın ucundan geçmezdi"
"ya üf pisliklik yapma"
"tamam tamam kahvaltı hazır hadi gel"
"hadi bakalım, neler hazırladınız"
Dedi ve odadan salona geçti,
Masayı gördüğünde, bayağı şaşırmıştı.Eylem onlara tost yapmış yumurta kaynamış, kahvaltılık, peynir zeytin reçel, salam, kaşar, daha neler neler, vardı masada.
"eylem kuşum bunları sen mi hazırladın?"
"evet, ben hazırladım" dedi kadın gülerek.
"eline sağlık canım çok güzel gözüküyor"
"teşekkürler ama biraz daha gecikirsek gelinsiz düğün başlıcak ona göre"
"hahaha" diye güldü bahar, ve kahvaltı masasına oturdu,
{}[]{}[]{}[]
Yavuz'da bahardan farksız, oda aynı erkenden kalkmış oturmuş odada kahvesini içiyordu,
Kapının çalması ile kahvesini masasına koyup kapıyı açmak için ilerledi.
Kapıyı açtığında, fethi, mücahit, Ateş,feyzullah ve tanımadığı bir adam vardı,
"Oğlum sizin ne işiniz var burda, ve bu kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkeli Gölgeler /yavbah
Action-sahi neydi hayat? Bir acıdan itibar olan mutluluğun olmadığı hep kırgınlıkların acı ölümlerin ve en önemlisi de mutluluğun olmadığı bir yer mi? -aslında hayır kendi hayatını kendin çizer bir insan bunun en başındada sevdiğin insanı kendin seçersin...