Yazarın ağzından
-Hayat kısa kuşlar uçuyor-Bahar kendi evinin odasında dinlenirken eylem ve nazlı da salonda kahvelerini içiyorlardı.
Bahar odada yalnız kalmaktan sıkıldığı için kızların yanına çıkma kararı aldı, odasından çıkıp kızların yanına girdi.
"ne yapıyorsunuz bakalım siz"
"hiiç kahve içiyoduk sende istermisin?" diye sordu nazlı.
"olur valla iyi gelir banada"
"nasıl olsun kahven?"
" sütsüz şekersiz ama sana zahmet olmasın ben yaparım kuzum" dedi ve ayaklandı, ama nazlının sesiyle geriye döndü.
"yok kuşum ne zahmeti sen otur ben yaparım" dedi nazlı ve mutfağa ilerledi.
"gel bahar ayakta kaldın otur" dedi eylem ve eliyle yanındaki boş yeri gösterdi.
Baharda eylemin gösterdiği yere oturdu.
"çikolata yermisin?" diye sordu eylem.
"olur alıyım bir tane" dedi ve eylemin uzattığı tabaktan bir tane çikolata aldı.
Az sonra elinde kahve fincanıyla içeriye nazlı girdi,"al bakalım kahven"
"teşekkür ederim canım"dedi bahar.
Nazlı da kahveyi verdikten sonra bahar ve eylemin sağında olan tekli koltuğa oturdu ve bacak bacak üstüne attı.
"ee bahar senin hiç sevgilin olmadı mı ya? " dedi nazlı konuyu Yavuz'a getirmeyi çalışıyordu.
"o na-nasıl bir soru nazlı h-hem nerden aklına geldi" dedi bahar şaşırarak.
"ya bırak nerden çıktığını söyle işte"dedi nazlı ısrar ederek.
"y-yok hiç sevgilim olmadı aman olmasında istemez" dedi bahar başımdan savuşturarak.
"niye öyle diyorsun ya bak etrafında ne güzel insanlar var" dedi nazlı.
"nazlı sen ne demeye çalışıyorsun acaba? çıkar şu ağzındaki baklayı bakıyım sen" dedi bahar, nazlının ne imâ ettiğini anlamaya çalışarak.
"bak yavuz diyorum yavuz diyorum kime diyorum" dedi nazlı hafif bir melodiyle.
Bahar yavuz adını duyunca ağzına aldığı bir yudum kahveyi püskürdü,
"ne diyosun nazlı sen" dedi eylemin uzattığı peçeteyi aldı ve ağzını sildi.
"ya sen bu gerizekalıya bakma konuşuyor işte" dedi eylem, nazlıya kaş göz işareti yaparak,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkeli Gölgeler /yavbah
Acción-sahi neydi hayat? Bir acıdan itibar olan mutluluğun olmadığı hep kırgınlıkların acı ölümlerin ve en önemlisi de mutluluğun olmadığı bir yer mi? -aslında hayır kendi hayatını kendin çizer bir insan bunun en başındada sevdiğin insanı kendin seçersin...