Yazarın ağzından
Bahar kutlu
Sıcak yaz aylarinda güneş her tarafı kavururken baş komser bahar kutlu ise elinde olan dava yüzünden boncuk boncuk terlemekte idi. BAHAR narkotikti küçüklükten beri hayali hep vatanına milletine aşık onlara layık bir polis olmaktı ailesinin yardımıyla da bunu başarmıştı şu an ankarada ilçe emniyet müdürlüğünde çalışıyordu.Uyuşturucu o lanet olan insanlar o bırakılmaz mikrobu sokaklara kadar dökmüşlerdi ve istemeden bir sürü genci bağımlı olmalari için tehdit ediyorlardi her aksam yada her saat başka bir uyuşturucu haberi aldığında yada o pisliklerin yüzünden bir insan öldüğünü duyunca kahroluyordu, düşünüyordu acaba ben layık bir polis degilmiyim diye ama onun aksine emniyet müdürü baharın çok iyi bir polis olduğunu biliyordu ve onu bu konuda hep teselli ediyordu.
Şu an saat:12:00
Bahar masasında çalışırken birden gözü masanın üzerinde olan saate ilişti saate baktığında 12:00 olduğunu gördü birazdan öğle molasına çıkacaktı.
Bahar kendisine seslenilmesi ile başını kağıttan ayırıp yukarı kaldırdı ender amir ender bahara biraz takık gibiydi ondan hoşlanıyordu ama bahar hayatına kimseyi almak istemiyordu bu yüzden hiç birşekilde ona pas vermiyordu başını kaldırıp ne var dercesine kaslarını kaldırdı ender amir onayı alınca "yemek yemiyecekmisin gel baraber dışarı çıkalım"
"Amirim çok isterdim ama bir arkadaşıma söz verdim onunla buluşacağım kusura bakmayın"
"İyi peki sonra yeriz bizde"
"Belki"
Diyip masadan çantasını aldiktan sonra kapıya doğru ilerledi ve karakoldan dışarı çıktı arabası vardı ama yürümeyi sevdiği için herzaman yürümeyi tercih ederdi zaten yemek yiyeceği yerde pek uzak değildi iki sokak arkada bir restoran vardı sürekli oraya giderdi.
Bahar masada yemeğini yerken birden telefonu çaldı elindeki çatalı bırakıp çantasından telefonunu çıkardı telefonda selin komser yazısını görünce telefonu aceleyle açıp kulağına götürdü
"Efendim selin"
"Baş komserim dün yakalanan şu uyuşturucu ile kızı zehirleyen adamı almıştık ya hani"
"Evet"
"Onun bir arkadaşının daha fotoğrafı geçti elimize narkotik olduğunuz için sizin sorgulamanız gerekiyorumuş acil gelmeniz lazim"
"Tamam ben 5 dakikaya ordayım siz adamı sorgu odasına alın beklesin ben geliyorum"
Dedi ve masaya hesabı istedi hesap geldikten sonra hesabı ödeyip dışarı çıktı hemen hızlı adimlarla karokola ilerlemeye başladı karakola girdiğinde çantasını selin komsere verdikten sonra ondanda adamın resmin alıp hemen sorgu odasına doğru ilerledi ve içeri girdi hemen sandalyeye oturduktan sonra elindeki resmi adamın önüne koydu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkeli Gölgeler /yavbah
Azione-sahi neydi hayat? Bir acıdan itibar olan mutluluğun olmadığı hep kırgınlıkların acı ölümlerin ve en önemlisi de mutluluğun olmadığı bir yer mi? -aslında hayır kendi hayatını kendin çizer bir insan bunun en başındada sevdiğin insanı kendin seçersin...