~Okyanusta ölmez de bir insan, gider bir kaşık "sevda"da boğulur.~
*Cemal süreya*
Bahar'ın ağzından
Operasyon'dan sonra elimizdeki sadık ve Thomas'ı buluşma noktasın da istihbarata teslim etmiş, tekrar istanbula dönmüştük.
Erdem albay ise yorucu bir gün geçirdik diye bize izin verip evimize yollamıştı, eylem ve nazlı kendi odaların da uyurken bende, kendime kahve yapıp odama geçmiştim.
Telefonuma gelen bildirim ile elimdeki kahve fincanını, masaya bırakıp telefonu aldım, mesaj yavuz dan gelmişti, heyecan içinde tuş kilidini açıp mesajlara girdim.
"bugün yoruldun mu? sevgilim"
"yok çok yorulmadım neden sordun?"
"bak ne diyorum, sevgiliyiz ama hiç baş başa vakit geçirmedik. Madem yorulmadın hazırlanda yemek felan yiyelim, biraz da gezeriz fenamı ;)"
"yok fena değil tabiki, ben hazırlanayım o zaman sevgilim:)"
"hazırlan bir saate ordayım:)"
"tamam dır."
Yazıp hemen telefonu masaya bırakıp gardıroba yöneldim, oldu olası şık kıyafetim yoktu benim ne giyeceğimi gram bilmiyordum.
Kara kara düşünürken odaya nazlı girdi,
"kuşum sen yorulmadın mı neden dinlenmiyorsun?"
"yok yorulmadım hem yavuz la dışarı çıkacağız onun için giyecek bir şeyler bakıyorum"
"ne! yavuz abiyle dışarı mı çıkacaksınız? Ne giyeceksin? Ay şimdi senin güzel kıyafetin de yoktur. Adamın karşısına t-shirt ve pantolon la çıkmayacaksın değilmi bahar?"
"birincisi bana söz hakkı verdiğin için sağ ol nazlı, ikincisi evet güzel kıyafetim yok. Üçüncüsü ne giyeceğim hakkında gram fikrim yok" dedim.
Nazlı heyecanla ellerini çırpıp havaya zıpladı, sonra bana döndü,
"tamam o zaman iş başa düştü, gel bakalım benimle."
Dedi ve beni elimden çekiştirerek kendi odasına götürdü, yatağın üzerine oturtup kendi de dolabın önüne geçti, sırayla kıyafet çıkartıp bana doğru tutup yakışıyormu yakışmıyormu diye kontrol ediyordu,
En sonunda beyaz bir tulum seçip elime tutuşturdu,
"git bakalım şunu bir dene gel"
"ya naz-... "
Diye itiraz bile edemeden elimden tuttu, ve odadan postaladı.
Beyaz tulumu üzerime geçirip odamdan nazlının odasına geçti,
"nasıl olmuş?"
"ayy bahar çok güzel olmuş, şimdi sıra saç ve makyaj da."
"ya nazlı ne gerek var saç makyaja?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkeli Gölgeler /yavbah
Action-sahi neydi hayat? Bir acıdan itibar olan mutluluğun olmadığı hep kırgınlıkların acı ölümlerin ve en önemlisi de mutluluğun olmadığı bir yer mi? -aslında hayır kendi hayatını kendin çizer bir insan bunun en başındada sevdiğin insanı kendin seçersin...