Note ++ 4 🍁

86 13 0
                                    

Aku mulai sedar.Aku membuka mataku perlahan-lahan untuk mengawal cahaya daripada terus menusuk ke dalam anak mata.Aku berasa agak pening mungkin kerana 'tidur' yang lama.Aku cuba untuk menggerak-gerakkan tangan dan kaki ku.Namun hampa kerana kedua-dua belah tangan dan kakiku sedang diikat.

Bunyi tapak kaki kedengaran di cuping telinga.Tombol pintu tergerak gerak menandakan ada yang ingin membuka pintu tersebut dari luar.Aku menutup mataku dengan segera dan berpura-pura tidak sedarkan diri.

Tap! Tap! Tap!

Aku dapat rasakan yang dia berhenti betul betul di hadapanku.Mungkin dia sedang duduk,atau mungkin juga dia sedang berdiri.Itu aku tak pasti.Jantung aku berfungsi dengan sebaik mungkin kerana ia tak henti henti mengepamkan darah sehingga menyebabkan aku berdebar debar.

"honey ,aku tahu yang kau dah sedar jadi bukalah mata dan tengok siapa di hadapan kau sekarang" kata seorang lelaki.

Aku takut hendak membuka mata,namun apakan daya, nafsu untuk membuka mata itu lebih kuat berbanding rasa takut jadi dengan lambat lambat aku membuka mata aku.Aku dapat melihat seorang lelaki bertopengkan mask hitam sedang duduk bersila di hadapanku.Umur dia mungkin dalam lingkungan seawal 20 an.

"Lena tak tidur dekat rumah saya" kata si dia

"awak siapa" soal aku dalam keadaan berlemah lembut.Mungkin lelaki ini akan melukakan aku kalau aku terkasar dengan dia.Mana lah tahu sebab dia ni jenis manusia yang tak dapat dijangka.Tengok, dia pun dah culik aku.

"Bakal suami awaklah.Kenalkan,saya Choi Soobin.Awak boleh panggil saya Binnie tapi lagi sweet kalau panggil hubby."

"then? Apa awak nak daripada saya?"

"will you be my wife"

"still same answer,no and never!"

Huh,dia ni tak faham bahasa ke apa.Aku cakap taknak tu taknak lah.Yang kau nak tanya banyak kali tu kenapa.Ni kalau aku cili cili mulut kau tu,kan meroyan sebab kepedasan.

"Okay, kalau macam tu, tak sia-sia lah aku letupkan rumah kau"

wait? letupkan? maknanya,kalau rumah meletup.Jadi semua dalam tu mati kan? oh fuck,i hate this.

"fuck,kenapa kau bunuh semua orang dalam rumah tu.Diaorang tak bersalah dalam hal ni!"

"Well, actually it was your fault.Kalau kau tak degil, maybe mereka masih lagi bernyawa.

"aku benci kau seribu kali"

Aku cuba untuk meleraikan tali yang mengikatku.Namun hampa,tali tersebut terlalu ketat.Lelaki tadi hanya memandang aku sambil gelak.Sah dia memang gila!

"Kau gila Soobin, kau gila! Aku benci kau!"

"Ya aku memang gila.Aku gila disebabkan kau! kau yang buat aku jadi GILA!" tengking Soobin.

Dia masuk ke dalam bilik air lalu keluar semula dengan paip getah.Tanpa rasa sedikit pun belas kasihan terhadap aku,dia melibas-libaskan paip getah tersebut ke arah badan aku.Aku hanya mampu menjerit kesakitan apabila paip tersebut menampar kulit aku dengan galaknya.Habis berbirat badan aku dek tamparan paip getah tersebut.Baju yang dipakai oleh aku juga terkoyak.

"Sakit Soobin,sakit!"

"Kau ingat aku kisah? Selagi kau tak setuju untuk terima aku sebagai suami kau,selagi tu lah aku akan seksa kau!"

Semakin kuat libasan dia,semakin kuat tangisan aku.Seusai itu,dia meleraikan tali yang mengikat aku lalu meninggalkan aku yang penuh dengan calar balar ni.

Klak! Aku dapat dengar yang pintu dikunci dari luar.Dia kurung aku! Aku benci kau Choi Rubbish Bin- eh silap, Choi Soobin.

Sticky Note 🌷| csb ft jieun ; shortstory |Where stories live. Discover now