Note ++ 8 🍁

74 15 0
                                    

Dua bulan telah berlalu, jadi hari ini kehidupan aku bakal berubah setelah berkahwin dengan Choi Soobin nanti.Bertukarlah nama aku dari Oh Jieun kepada Choi Jieun.

Aku memakai dress yang simple, make up simple and semua benda simple lah.

Majlis ni jer yang dibuat secara meriahnya.Tu kehendak Soobin bukan aku.Kalau ikutkan aku,takpayahlah buat majlis.Bukan aku cintakan kau pun.Kotlah.

Tapi kan,lelaki ni memang betul betul dah berubah,hasil pemulihan daripada doktor peribadi dia tu la ha.Terima kasih doktor.I love you memuahhhhh

Aku menilik wajahku di hadapan cermin.Cantik juga aku ni kalau pakai dress macam ni.Warna merah ni sungguh cantik!

Paderi dah muncul dan aku dah bersedia untuk menjadi seorang isteri yang bertanggungjawab terhadap suaminya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Paderi dah muncul dan aku dah bersedia untuk menjadi seorang isteri yang bertanggungjawab terhadap suaminya.Bertanggungjawab ke aku ni ;-;

••

"sayang"

Aku berpaling memandangnya.Okay,sumpah aku cakap yang duduk berdua-duaan dengan dia selepas disahkan menjadi suami isteri malu gila terutamanya kalau dia panggil aku sayang.Alah memang lah sebelum ni aku asyk dapat perkataan tu dari mulut dia tapi kalini lain la.Memang malu!

"ya,nak apa?"

"nak awaklah" kata dia kemudian mengenyitkan sebelah matanya kepadaku.

"mata tu sakit ke?"

"ish sayang ni makin nakal lah"

"awak tu yang nakal" selepas itu,tangan aku yang cantik ni membaling bantal tepat terkena muka dia.

dia menggenggam penumbuknya ;-; wait? janganlah.Waaa dia berjalan mendekati aku.Muka kami sangat rapat sebab aku dapat rasakan hembusan nafas daripada mukanya.Maakkkkkk takutttt! dia membaringkan aku ke atas katil lalu..

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" dia menggeletek pinggang aku menggunakan jarinya yang cantik macam Min Yoongi dari kumpulan BTS tu.Aku yang sememangnya 'anti' dengan benda alah ni,ketawa lah tanpa henti.

"awak ahahahahahaha janganlah hahahahahaha saya gelilah ahahahahaha dah dah stop hahahahaha minta maaf"

Akhirnya,dia menghentikan perbuatannya itu.Dia ketawa seketika.Dia kemudiannya menutup lampu bilik dan kami tidur bersama sama.

Sticky Note 🌷| csb ft jieun ; shortstory |Where stories live. Discover now