Note ++ 5🍁

80 11 0
                                    

Soobin melangkah masuk ke dalam bilik aku dengan membawa kotak first aid kits dan sebuah pinggan yang berisi dengan makanan.Dia meletakkan makanan tersebut di atas sebuah meja kemudian dia duduk di hadapanku dengan first aid kits tu.

"Buka baju kau,aku nak rawat"

Dia masih dingin lagi macam semalam tapi aku tak kisah pun.Yang aku kisahnya,gila ke apa nak suruh aku buka baju aku ni? Oh lupa, dia memang gila pun.

"Kenapa kau diam?"

"Err tak apa.Saya boleh buat sendiri"

Aku masih lagi berlembut dengan dia sebab aku takut dia akan pukul aku lagi.Mungkin bukan dengan paip getah tu tapi dengan tali pinggang dia ke? 0aip besi ke? Tak ke lunyai nanti badan aku ni.Mati aku nanti, tak berkembanglah cerita ni sebab takda watak utama.

"takpayah,biar aku yang buat"

"tapi,err"

"kau malu ke?"

Perghh gila tak malu,dengan perempuan pun aku malu nak buka baju depan dia.Apatah lagi kau yang aku tak kenali ni..Nanti terserlahlah bra aku.Ew, hell no man.

"ha- ha'ah"

Aku menundukkan pandangan kerana takut untuk memandangnya.Dia mendiamkan diri seketika sebelum berkata semula.

"Kalau kau malu tak apa,sebab nanti masa kita kahwin.Aku akan nampak semua termasuk mahkota kau tu"

Perlu ke kaitkan dengan benda tu? Mamat ni nak aku sepak bawah dia aku rasa.Eii geram je aku ni.

"rasa gatal tangan lah nak tampar orang" jawab aku dengan berani bercampur takut sebenarnya.

" ouh really? Sakura!" jerit dia

Wait? siapa Sakura tu.Baru sahaja aku ingin membayangkan siapa Sakura,muncul seorang perempuan muda.Maybe sama umur dengan aku atau mamat gila ni.

"Yes Tuan,ada apa ya?" tanya Sakura

"aku nak kau rawat budak ni.Bila dah siap panggil aku"

"okay tuan"

Aku lihat Choi Soobin dah keluar daripada bilik ni.Fuhh aman sikit.Sakura menutup pintu bilik tersebut lalu berjalan ke arah aku.Okay aku tahu dia nak buat apa jadi aku ikut je lah apa yang dia suruh.Nasib baik dia suruh si budak Sakura ni yang rawat aku,kuranglah sikit rasa malu aku ni.

••••

Sticky Note 🌷| csb ft jieun ; shortstory |Where stories live. Discover now