*Prvi deo*

6.5K 100 2
                                    

~flashback~
"Reljaaaa" vikala sam. Trcala sam najbrze sto sam mogla ali nisam mogla da ga stignem. Iza mene je trcao Luka ahhaha kako je spor haha. Stao je.
"Hvala bogu"rekla sam zadihano
"Sta je bilo mala. Umorila si se?"
"Ee napokon da..sam..vas..sti..gao" rekao je zadihano Luka.                               
"Znas Relja to sto si brzi od nas ne znaci da imas pravo da nas zezas pa pobegnes" rekla sam ljutito.
" Naravno da znaci" Relja i Luka su se samo pogledali i rekli u isto vreme "debelaa" i pobegli...
~kraj flashback~
Sedim u svojoj sobi , gledam kroz       prozor i razmisljam o njima. Nisam ih videla od kad sam se odselila iz Beograda. Razlog sto sam se odselila jesu moji roditelji. Rezveli su se kad sam imala 12 godina. Te iste godine sam se  i odeslila. Njih dvojca su mi bili najbolji drugovi od detinjstva. Bili smo nerazdvojni. Ali posto sam otisla od njih posvadjali smo se. Sada zivim sa mamom i starijim bratom Nemanjom u Obrenovcu. Tata je ostao u Beogradu. Mama me trgnula iz misli.
"NINAAA" opet se dere....
"U sobi sam" rekla sam skroz mirno. Ulazi u sobu i krece da me kritikuje kako nikad ne ucim. Smuci mi se ceo zivot samo na tu pomisao.                   
"Dobro nemoj da se deres na mene,      ucicu" ma sto posto. Evo sve trcim da ucim. 
"Dobro, odmah da si uzela da ucis sutra je ponedeljak" izasla je iz sobe i zalupila vratima. Auu kako mrzim kada mi neko lupa vratima. Ne znam koji je njima problem zar je tesko normalno zatvotiti vrata a ne odmah lupati. Ne razumem. Sada nemam zelju za skolom. Nisam je ni imala haha. Idem u srednju Medicinsku. Htela sam da budem hirurg ali necu vise.Moram da trpim svakakve ucenike u skoli. Uglavnom su to: fukse, jebaci ( svaku noc druga devojka), lose momke, pankere i strebere. Irina, Mila, Anja i ja smo jedine cetiri devojke koje su normalne donekle....

Mafijaska ljubavWhere stories live. Discover now