*Marko pov*
Sve je bilo u redu sve dok mi laptop nisu hakovali..
Marko: Sranje, sranje!..
Sergej: Marko jebote smiri se, nije nista stras-
Marko: Da jeste! Preko ovog laptopa sam pratio Vukasinove ljude..
Luka: Ja mislim da su oni..
Marko: Ne znam.. Imao sam sedam razlicitih kodova na svakom folderu..Cula se skripa guma, vozac je naglo zakocio i izasao da proveri sta se dogodilo, zatim se vratio u autobus i rekao..
Vozac: Gume su izbusene..
Razredna: Prvo,svi se smirite i budite mirni dok vozac ne zameni gume.Vozac i razredna su izaski iz autobusa.
*Nina pov*
Pogledala sam u onu cetvoricu, Sergej i Luka su prvo gledali u Marka pa u Relju...Nina: Sta se desava?
Luka:Nist-
Nina: Aha, ne lazi, vidi vam se po izrazu lica da nije nesto u redu..
Sergej: Hakovali su Marku laptop.
Anja: Da li sumnjate na nekoga?
Luka: Pa je sumnjam..
Irina: Pa na koga?Barbara im je prisla i to bez svoje pratnje..
Barbara: Eej Marko, da li mogu da pozajmim tvoj laptop ako jos uvek radi?
Imla je zlobni osmeh na licu
Luka: Mhm, sumnja je potvrdjena...
Barbara: Ahahahaha smesni ste, iskreno, trebalo im je 2 meseca da hakuju tvoj laptop..
Pogledala je u Marka
Barbara: Izgleda da se isplatilo.Iza autobusa su se pojavila tri crna dzipa.. Razredna je usla u autobus..
Razredna: Barbara! Vrati se na svoje sediste, krecemo.
Prevrnula je ocima i otisla na svoje mesto.. Ta tri dzipa su ih pratili sve vreme.. Nakon 3 sata su imali pauzu da odu do prodavnice ili da odu do toaleta. Svi su brze bolje izasli jedino njih osmoro nije izaslo...
Nina: A daj Relja pusti nas da odemo da kupimo sta zelimo..
Mila: Slazem se..
Relja: Ne.
Nina: Bas si smarac.
Relja:Ja smar-U autobus su usli Vukasin i Andrej.
Vukasin: Malena, da te podsetim da imas jos 5 dana da izaberes.
Nina ga nije pogledala samo je prevrnula ocima..
Relja: Budes li je jos jednom nazvao "malena"...
Vukasin: Sta ce biti?
Relja je ustao i prisao mu je...
Relja: Svasta...Andrej je krenuo ka Relji ali ga je Luka zaustavio.
Luka: Gde si krenuo?
Andrej: O pa gde si pickice..
Luka ga je uhvatio za vrat i stisnuo mu vrat..Vukasin je sutnuo Luku u medjunozje, refleksno se savio i pustio Andreja, Relja je udario pesnicom u nos Vukasina i raskrvario ga, on je otisao korak nazad i sapleo se o sediste i pao.. Andrej se zaleteo ka Relji, ali ga je Sergej preteko i udario ga je pesnicom u vilicu i Andrej je pao na sediste od udarca.. Taman kada su krenuli da ustaju i da im uzvrate Razredna je usla..
Razredna: Zamolila bih da izadjete smesta, ili zovem policiju!
Vukasin je prisao Nini i rekao
Vukasin:Vidimo se jos mala..
Namignuo joj je i izasao sa Andrejom...Na putu ka dzipu, sreli su Barbaru i sapnulali joj nesto..
Ubrzo su svi usli i seli na svoje mesto. Marko je imao osmeh na licu, Mila ga je povremeno pogledala ali kada se nasmejao nije mogla da skrene pogled.. Nina ju je gledala, i imala je izaraz lica koji govori "Aha, i posle kazi da ti se ne svidja"Mila: Sta? Zasto me tako gledas...
Nina: Gledam kako bi bili slatki par.. Ima da vas smuvam na ekskurziji.
Mila:Nina nee, ne ne ne..
Pocrvenela je
Nina: Da da i daa.. Imam i plan, slusaj.. Kada stignemo u hotel, i prvu noc kada budemo dosle kod njih da ih smaramo ima da te gurnem na njega, kao slucajno sam te gurnula, onda ce Anja Marka da saplete u isto vreme kada te ja budem gurnula, i onda ima da zajedno padnete na krevet, i brzo ima svi da izadjemo i da vas zakljucamo.Luka se okrenuo ka njima
Luka: Slazem se, ima da ih celuuu noc drzimo zakljucane, ali Mila ne brini se Marko ima kondome uz sebe.
Mila je jos vise pocrvenela...
Nina: Ahahahah bice ti zabavnoo😂
Luka: A kako da smuvamo tebe i Relju?
Nina: M-e-n-e??
Pocrvenela je
Luka:Nego sta tebe, sigurno ne Sergeja😂, mada... Za to vase muvanje ostavljam Relji na mastu..
Relji se na licu pravio malo perverzni osmeh..
Nina mu je gurnula sediste..
Nina:Prestani da se smejes tako...
Njih dvojca su krenuli da se smeju..
Luka: Nego, da li ima neko nesto hladno?
Irina:Sto?
Luka:Da stavim ovde...
Pokazao je na medjunozje..
Irina:Bolje da nisam ni pitala..
Sergej:Pazi da ne ostanes ne plodan od toliko udaranja😂
Luka:Samo se ti zajebavaj...
Anja:O boze....
Dala mu je zaledjenu flasicu..
Luka:Hvala ti
Namignuo joj je..
Anja je pocrvenela..
Irina je krenula da se smeje i za njom svi..Barbara je dosla i prekinula ih..
Barbara:Rekao vam je Vukasin da niste sami na ekskurziji...
Marko je pogledao kroz prozor i video kako ih prate...
-----------------------------------
Nakon sedam sati voznje su stigli, kada su oni izasli iz autobusa tako je i Vukasin izasao iz dzipa...
YOU ARE READING
Mafijaska ljubav
RomanceNina ima 16 godina. Lepa brineta i izuzetno pametna. Sta ce se desiti kada njena brujna proslost krene da joj se vraca i mesa u zivot. Kada se njeni bivsi drugovi vrate. Kako ce ona to podneti a kako resiti.