U sobu je usla teta Jana Reljina mama. "Teta Janoo" rekla sam veselo i skocila joj u zagrljaj " Nina duso. Kako si? Kako si porasla. Kada si dosla ovde?" bombardovala me je pitanjima. "Dobro sam, malopre sam dosla " " dobro, rucak je na stolu ako ste gladni sidjite dole." Rekla je sa osehom na licu i izasla iz sobe. "Gde je Relja?" upitao je Marko zabrinuto? "Obavlja neki poslic" rekao je Luka dok je gledao u telefon.
×Relja pov×
"JOS JEDANPUT PIPNES NINU ILI JE POGLEDAS UBICU TE!" rekao sam ljutito. "A..lll..i ja.aa samo izvrsavan naredjenj..aaa"uplaseno je rekao jedan od Vukasinovih radnika. "Nezanima me!" zalupio sam vratima i izasao iz zgrade. Bio sam besan. Vidi se da je nov radnik. Moram da se opustim i skoncentrisem na utakmicu Crvena Zvezda protiv Partizana. Posle moramo da bijemo one picke grobarske....
×Moj pov×
Sedim na kaucu i pricam sa Sergejom. Lik je toliko zanimljiv i smesan da to nije normalno. "A sada da ti ispricam Reljin blam". " To neces cuti.." u sobu je usao Relja. Stajao je naslonjen na vrata i samo posmatrao. " Gde si bio?" Cuo se glas od tete Jane "Imao sam posla." Prisao i seo je na kauc prekoputa mene. "Kako ti je noga?" upitao me je "odlicno" pogledao me je zacudjeno i tada sam mogla da vidim njegove oci. Ima zeleno-sive krupne oci. "Stvarno?" klimnula sam glavom i nasmejala se.
×Relja pov×
"Dobro onda ako te ne boli noga da li hoces u zoloski?" pogledala me je zbunjeno "Naravno" rekla je i krenula je da se smeje. Ima prelep osmeh. Molim? Sta ja to pricam...
--------------------------------------
×Moj pov×
Skacem po sobi i cekam da Marko nadje kljuceve od auta. "Daj bre ja cu da vozim" rekao je Sergej "Neces ja cu!" dere se Marko iz suprotne sobe "Posto se vas dvojca svadjate ja cu da vozim" ubacio se Luka u razgovor. Njih dvojca su ga pogledali i odmahnuli glavama. Krenuli su sva trojca da se svadjaju oko voznje. Kako mi je ovo nedostajalo. Cula se truba od kola napolju pa smo svi izasli i zatekli Relju u autu " Ja vozim." rekao je odlucno i ova trojca su krenula u auto a ja sam ostala ispred i smejala se. Nisam mogla da dodjem do daha. U jednom trenutku osetim da sam prebacena preko necijih ramena. Pogledala sam i videla Relju kako me stavlja u auto i sada se ova trojca smeju. A ja se osecam kao beba.
------------------------------------------------Uhvatila sam Luku za ruku i krenula da trcim po zoloskom. "Nina vidi majmuna" rekao je Luka dok me je vukao ka njima. "Eee Sergej kada su ti rodjaci dosli ovamo? Da li ostaju da zive ili?" Upitao je Luka dok je pokazivao na majmune. Krenula sam da se smejem. "Ma jok dosli da posete tvoje" krenula sam jos vise da se cepam od smeha kao i njih dvojca. Dok su Marko i Relja bili ozbiljni i nesto pricali. Sedela sam na klupi i jela palacinku do su Luka i Sergej zezali majmune. Jedan od majmuna je pljuno Luku a prica pokakila Sergeja. Nisam mogla da prestanem da se smejem suze su mi isle od smeha. Bilo je negde oko osam uvece kada smo dosli u mek. Ja nisam bila gladna pa sam porucila sladoled i fantu. Dok su njih cetvorica takmicili ko ce vise pojesti.
--------------------------------
Dosli smo u stan negde oko deset. Bila sam premorena. Otisla sam da se istusiram i bacila se na krevet. Pokusala sam da zaspim ali sam videla Reljine oci. Posle pola sata sam zaspala....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mafijaska ljubav
Любовные романыNina ima 16 godina. Lepa brineta i izuzetno pametna. Sta ce se desiti kada njena brujna proslost krene da joj se vraca i mesa u zivot. Kada se njeni bivsi drugovi vrate. Kako ce ona to podneti a kako resiti.