*Dvanaesti Deo*

2.1K 58 11
                                    

Osetila sam poglede na sebi.... okrenula sam se i videla Vukasina i Relju kako me gledaju... Vukasin je imao onaj odvratan, perverzan osmeh na licu...
Vukasin:Mmmm... mislim da ti ta haljina nece trebati kada dodjes kod mene.....
Iskreno,bojim se, necu ici kod Vukasina... Ne zelim...
Relja je stajao iza njega stezajuci vilicu... Oci su mu imale tamno sivu boju, bile su pune besa...
Relja:Hocemo za sto?...
Iz glasa mu se cula ljutnja i bes, jako mi je neprijatno...
Vukasin:Rado...
Krenuo je ka meni i namignuo mi pa produzio za sto u kuhinji...
Relja mi je klimnuo glavom u smislu da ce sve da bude u redu... Seli smo za sto i sluzavka je donela hranu... Svi smo cutali za vecerom kada su njih dvojca izadili fascikle sa nekim papirima...
Vukasin:Posto je Nina idalje maloletna kao mi, moramo da se dogovorimo kod koga ce da zivi dok ne napuni 18 godina i dok se te iste godine ne uda.
Sta!? Ja necu da se udam cim napunim 18....
Nina:Ja ne zelim da se udam cim napunim 18.
Rekla sam odlucno a njih dvojca su me pogledali iznenadjeno...
Nina:Sta? Necu...
Vukasin:Onda ces biti primorena
Nina:Ne mozes me naterati na ono sto necu.
Vukasin:Da li si sigurna mala?
Relja:Ne zovi je tako...
Stezao je pesnice
Vukasin:Relja, Relja, bez nasilja delijo...
Relja:Grobaru, ne izazivaj...
Nina:Okej dosta...
Uzela sam im fascikle i krenula da citam.... Jebote... Ja sam prodata jednom od njih dvojci...
Vukasin:Okreni stranu 7...
Pogledala sam ih cudno....
Relja:Okreni i procitaj....
Okrenula sam sedmu stranu i krenula da citam.... U soku sam.... Ako odem da zivim kod Vukasina, moracu da se udam za Relju, a ako zivim sa Reljom, moracu da se udam za Vukasina, ne, ne mogu ovo da mi rade....
Ustala sam i lupila fasciklama o sto
Nina:Zivim sama!
Otisla sam brzo gore u moju sobu i krenula da pakujem stvari kada su obojca usli u sobu
Vukasin:Znas da ne moze to!
Nina:Da moze, imam pravo glasa, jer se o meni radi! I ja se nesto pitam, nisam ja vama lutka sa kojom se dodajete!!
Pricala sam glasno a suze su mi se skupljale u ocima, ne mogu ovo da mi rade...
Vukasin:Ok, imas 7 dana da nadjes stan, a ako ga ne nadjes, biraj.
Krenuo je da ide kada je Reju zakacio ramenom i ovaj ga pribio uza zid drzeci ga za vrat...
Nina:Relja pusti ga!
Relja mu je nesto tiho pricao a ovaj je jedva govorio
Prisla sam i jedva ih razdvojila...
Vukasin je popravio odelo i izasao iz kuce
Nina:Da li si normalan! Za malo da ga ubijes ovde!
Relja:Da li znas sta se desava kada neces da izaberes!!
Drao se...
Nina:Ne...
Relja:Nas dvojca se pobijemo do smrti, ali bukvalno se pobijemo, i ko ostane ziv, on je tvoj muz!
Pricao je nervozno i prosao rukom kroz kosu...
Nina:Ali... Ti si jaci, zar ne?...
Relja:Jesam...
Pa u cemu je onda problem??
Relja:Nije to poenta, stvar je u tome da on moze da ti bane u bilo koje dana i noci bilo kada, i da ti svasta uradi, razumes???
Slusala sam ga i gledala ga bledo...
Relja:A ja ne mogu ni da ti pomognem ni da te zastitim...
Seo je na krevet veoma iznerviran...
Nina:A da li moze ugovor nekako da se promeni....
Relja:Moze, samo uz saglasnost svo troje ali Vukasin ne zeli....
Ne znam... Imala sam neku potrebu da ga zagrlim i da mu kazem da ce sve da bude u redu... Sela sam pored njega i zagrlila ga, mada sa obzirom da je on visok 2 metra a ja sto pedeset i pet... I da sam duplo laksa od njega, izgledala sam jakooo jako malo pored njega... Njegova ruka se nasla na mom struku i priblizio me je sebi, u stvari ja sam mu sedela u krilu, a on je obmotao ruke oko mog struka i nije me pustao, glavu je stavio kod mog vrata, a ja moju glavu na njegovo rame... Koza mi se opet najezila, svaki njegov pokret mi je slao trnce kroz celo telo....
Relja:Ostajes ovde jos tih 7 dana?...
Glas mu je bio dubok i hrapav
Nina:Da...
Jos vise me je pribio uz sebe, sada sam mu vec svojim telom osecala njegove plocice kroz odelo koliko smo bili blizu.......
Tada su u kucu usli momci
Brzo sam ustala sa njega a on me je jedva pustio... Luka je usao u sobu kao razbojnik...
Luka:Nina ostajes!!?
Marko:Tu ste!
Sergej:Sto ste sjeban... Ne... Nina?
Relja:I sami znate posledice ako ostane kod nas i ako ode kod Vukasina, tako da je...
Nina:Necu ziveti kod nikoga, imam rok 7 dana da nadjem stan i da se preselim...
Luka:Odlazis....
Seo je pored mene i zagrlio me...
Zatim su i ova dvojca me zagrlila... Svi smo cutali...
Sergej:Barem ostajes kod nas tih 7 dana?
Nina:Aha, smaracu vas jos malo...
Glasmi je pucao... Jebote... Jebene suze....
Marko:Nemoj da places nije fora i da mi placemo...
Luka:Nema plakanja, vas dvoje na preslacenje ili kupanje biraj te i idemo u klub, ajde
Sergej:Ja sam za
Nina:Moze
Relja:Ajde onda
Svako je otisao u svoju sobu, ja sam odlucila da hocu da se okupam...
Napunila sam kadu i uzivala....
Nakon pola sata lezanja u kadi, odlucila sam da izadjem, obmotala sam peskir koji je  bio  jako kratak, videla sam da nisam spremila odecu, zato sam izasla i  kada sam izasla...
Nina:AAAAA!
Vrisnula sam jer, sam videla....

Mafijaska ljubavDonde viven las historias. Descúbrelo ahora