*Peti deo*

2.6K 69 2
                                    

Brzo ustajem uzimam svoje stvari i izlazim iz kuce. Kada su oni dosli ovamo. Kako su me nasli. Zasto su se prestavili tudjim imenima. Zasto? Imam toliko pitanja. Iz razmisljanja me trgne necija ruka. Okrenem se i vidim momka obucenog u crno sa maskom na faci. Pokusam da se iscupam iz njegovog stiska ali mi ne ide. Pocela dam da vristim ali me niko nije cuo. Na kraju ulice se nalazio auto. Taj lik je poceo da me vuce ka njemu. Bio je mrak i nisam videla rupu i pala sam. U tom trenutku sam i njega povukla za nogu i on je pao. Izvukla sam ruku i sutnula ga u medjunozje i pocela da trcim. Trcala sam najbrze sto sam mogla. Cula sam pucnjavu iza sebe i osetila jak bol u levoj nozi. Krenula sam da padam i pred ocima se pojavio samo mrak.
-----------------------------------
☆Relja pov☆ (Nikola)
Gledala me je bledo. Naglo je ustala i brzo izletela iz kuce. Javio sam Sergeju da je uhvati i odvede u Blok.
×Ja:Sergej sad!×
×Sergej:Dobro.×
Ovo je sredjeno jos samo da nadjem Luku (Aleksa) i da odemo kuci. "Relja da li ce biti ljuta na nas?" Upitao je zabrinuto Luka " ne verujem, mozda u pocetku ali to je nasa Nina. " imao je zabtinut izraz lica. Cuo se pucanj. Luka i ja smo izleteli iz kuce i videli Ninu na putu a Sergeja kako joj prilazi. "Sergej!" Rekao sam ljuto " Relja nisam ja vec neko drugi.." rekao je zbunjeno. U tom trenutku dolazi Marko sa kolima. " Alo Vukasin i njegovi ljudi su ovde!"  nemam vremena sada da se bakcem oko njih. Ubicu ih kasnije. "Sergej,Marko,Luka odvedite Ninu kod nas ja cu doci kasnije" klimnuli su glavom seli u kola i otisli.
----------------------------------
☆Moj pov☆
Otvaram oci i vidim da nisam u svom krevetu pogledam bolje...nisam u svojoj sobi. Pokusam da ustanem ali ne mogu. Mnogo me boli. U tom trenutku ulazi dva momka u sobu i Luka. " Kako si Nina" upitao me je Luka. Nisam mu odgovorila vec sam klimnula glavom. "Znas imas jak udarac" rekao je jedan momak. A sada se secam njega sam sutnula. Poznati su mi. "Sergej?Marko?" rekla sam nesigurno oni su klimnuli glavom i nasmejali se. " Jos nam samo fali Relja" rekla sam i u tom trenutku su se otvorila vrata. A na vratima.....

Mafijaska ljubavOù les histoires vivent. Découvrez maintenant