*Deveti Deo*

2.1K 53 4
                                    

Gledala sam bledo u njega... Nisam mogla da se mrdnem... Ne mogu da verujem...
"nemoj da se bojis, necu ti nista... Osiimm.." rekao je Vukasin dok mi se priblizavao polako... Krenula sam u nazad sve dok nisam se zakucala u zid..
"Ako budes pokusala da uradis nesto ili da pobegnes, obecavam ti neces moci da hodas kako cu da te izjebem."  govorio je dok mi je sklanjao pramen kose sa lica.. "Nemas pravo!" sklonila sam mu ruku i odgurnula ga od sebe..
On se samo nasmejao.. "Nina... Koliko si ti naivna devojka, a  i mnogo me palis kada si ljuta..."... Gledala sam ga u strahu...
"Kako mislis da sam naivna?" pogledao me je i otisao i seo na krevet...
"Ne znam zasto me to pitas kada znas proceduru.." rekao je dok je gledao u telefon..
"Kakvu proceduru?" rekla sam jako zbunjeno...pogledao me je i nasmejao se zlobno..
"Ti ne znas???" na njegovo pitanje sam samo odmakla glavom...krenuo je da se smeje zlobno...
"Dobro onda, posto mislim da ti Relja nece reci, ja cu!" gledala sam ga bledo, odmah mi se vratio film Reljinog i mog razgovora... Sela sam naspram njega i pogledala ga u fazonu Slusam..
"Nina, tvoja porodica je jos pre pedeset godina upala u probleme i u mafiju. Tvoj deda, moj i Reljin su se druzili i zajedno su bili u mafiji. I onda se njihovo prijateljstvo raspalo, ii kako bi sacuvali veliku moc morali su da se pomire ali pod ugovorom da prva devojcica koja bude mora da se uda za jednog decaka... I sva trojca su se slozila. Zatim tvoj deda je dobio sina, moj deda i Reljin su takođe dobili  sina.. Ali tvoj tata je dobio tebe a ova dvojca Relju i mene... Tako da ti po ugovoru moras da se udas za nekog od nas dvojce da bi imali svu moc njihovog posla... Zato te je Relja od malena cuvao, zato se druzio sa tobom, zato te i sad pazi!! Ali... Ti si sad moja!!! "...
Kako je pricao tako su mi suze samo skupljale... Ne mogu da verujem da me je iskoriscavao da bi on pobedio??... Pored kreveta ima mala lampa.. Priblizila sam se Vukasinu i on je stavio ruke na moje kukove i lampa koja je bila na stolu sada je bila polupana o njegovu glavu.. On je pao na krevet i onesvestio se... Otvorila sam prozor i videla da sam na drugom spratu... Ali jebiga jednom se zivi... Skocila sam... Pokusala sam da ustanem ali me noga mnogo boli mislim da sam je skrooz polomila... Podigla sam se jedva i krenula ka Relji... Na putu do kuce sam razmisljala o onome sto mi je ispricao... Sve se poklapa... Na zglobu sam osetila stisak okrenula sam se i videla Vanju, druga od Sergeja..
"Eej Nina, da li ti treba pomoc, i sta ti je sa nogom?" gledao me je cudno..
"Da li mozes da me povezes do Sergeja??" on je klimnuo glavom i poneo me je u kola... Za deset minuta smo stigli.. Ja sam izasla iz kola i zahvalila sam se.. On mi je pomogao da udjem u kucu a u kuci su me docekali oni jako ljuti i besni...
Relja mi je prisao jako ljuto..." Gde si bila, zasto si pobegla, zasto se nisi javila?????????" jako je ljut... Na krevetu su sedeli ostali i bili su zabrinuti i ljuti...Vanja kada je video da je Relja jako ljut samo je mahnuo i otisao... "Necu da ti odgovorim na pitanja!!!!" bila sam iznervirana ako je  istina ono sto mi je Vukasin rekao, onda sam bas glupa....
"Moras!!!" bukvalno me je podigao i odne u sobu.. Mrzim kad to uradi!!! Cim me je spustio pocela sam da se derem.. "Zasto moras da me nosis i necu da ti odgovorim!!!!!!"... Mnogo se bojim... Reljin pogled ubija... Ali kada je video moju nogu...sedela sam na krevetu i nogu nisam mogla da pomerim a i skroz mi je pomodrela.. "Sta ti se desilo?" pitao je zabrinuto i seo pored mene... "Nista..."... Pogledao me je u fazonu nemoj da me lazes.. "Okej... Skocila sam sa dtugog sprata i booli me noga..."... Pogledao me je i rekao "Stvarno? A ja mislio da ces biti dobro ako skocis sa dtugog sprata?!!" okej sada se iznervirao... "Zasto di skocila??"... Da li da mu kazem... Ili ne...

Mafijaska ljubavWhere stories live. Discover now