Otvaram oci i trazim telefon po sobi. Palim ga i vidim da je 6:00 ujutru. Sjajno. Odlazim u kupatilo da se tusiram a tamo keva ljubi nekog dedu."STA RADITE TO!"izdrala sam se da su me i komsije cule." Pa peremo zube zar nevidis" " MARS IZ MOG KUPATILA". Marija je samo prevrnula oci i povokla tog lika.
----------------------------------
Mila je i dalje bolesna. Kao i Irina i Anja. Bas su dosadne. Cetiri sata je. Nemam blage veze sta da radim. U tom trenutku dobijam poruku od Anastasije" da li dolazis?"stvarno ne znam. Ali me zanima nesto vise o onoj dvojci a nista necu saznati sedeci u kuci " Dolazim". Otisla sam opet da se istusiram. Obukla sam pocepane farmerke i nike maicu. Stavila sam maskaru,sjaj i parfem. Kosu sam pustila da mi pada niz ledja. Imam bas dugacku gustu smedju kosu. Sve devojke mi zavide a ja bih volela da sam totalno drugacija. Obula sam patike i uputila se ka Anastasijinoj kuci. Skoro sam kod nje a vec se cuje glasna muzika. Ulazim u dvoriste i vidim par devojaka kako povracaju,parove koji se ljube. Klasicno. Ulazim u kucu i odmah osecam jak miris cigara pomesanih sa alkoholom. "NINAAAA dosla si" izdrala se pijana Anastasija. "Jesam. Hoces u sobu?"pogledala me je i samo klimnula glavom. Odvela sam Anastasiju u njenu sobu. Presvukla je i stavila u krevet da spava. Silazim niz stepenice i pogledom trazim Nikolu i Aleksa. Nema ih. Idem u kuhinju da sipam sebi sok. Vecinu ljudi ne poznajem. Ne znam ni sta cu ovde. Pijem sok i osetim neciju ruku na ramenu. Okrecem se i ugledam Aleksa. "Eeej" viknu je malo glasnije "Heej mislila sam da neces doci?"pogledao me je i slegnuo ramenima. Poznat mi je taj pokret. Samo...."Ej vas dvoje aj sa nama da igrate istina ili izazov!" Rekao je Nikola uleteci u sobu. "Moze" rekli smo u isto vreme. Odlazim tamo i vidim momke iz odeljenja. Kako ih mrzim. Zasto sam pristala na to. Oooh. Jedan lik je zavrteo flasu i stala je na Nikolu. "Istina ili izazov"? "Izazov?" Rekao je. "Dobroo imas izazov da nam ispricas sve o tvom zivotu i zasto si se preselio." Rekao je ovaj peder. "Dobro. Doselio sam se ovde iz Bloka da ostvarim svoje obecanje" dok je govorio sve vreme je gledao u mene. Nema sanse. Taj pogled, te oci, ti pokreti,crte lica. Nisu valjda njih dvojca......
ESTÁS LEYENDO
Mafijaska ljubav
RomanceNina ima 16 godina. Lepa brineta i izuzetno pametna. Sta ce se desiti kada njena brujna proslost krene da joj se vraca i mesa u zivot. Kada se njeni bivsi drugovi vrate. Kako ce ona to podneti a kako resiti.