6:30 zzzzvvvrrrr
Otvaram oci i odmah ispred sebe ugledam Nemanju."AAAA" on mi stavi ruku preko usta "Sta se deres. Tiho. Moras da mi pomognes oko necega" kaze pomalo zabrinuto. "Ajde preicaj sta ti treba?" "Trebas da me pokrivas pet dana. Moram kod oca." " Molim pet dana. Da li si ti normalan. Kada kreces. Da li znas da mama uvek sve provali??" " Znam,znam. Ali isto toliko dobro znam da ti znas da lazes a i da glumis. Krecem danas u osam". Gledam ga izbezumljeno "Dobro ali moras da mi kupis veliku cokoladu" krene da se smeje" Hocu, hvala ti seko" "Nista. Ajde izadji iz sobe i pozdravi mi tatu." Hocu". Okrenuo se i izasao iz sobe. Odlazim do ormara i vadim najk trenerku i duksericu. Zavezujem kosu u rep stavljam malo maskare. U trenerci mi dupe izgleda mnogo dobro. Silazim niz stepenice i obuvam patile stavljam slusalice na usi i izlazim iz kuce. Danas u skoli cu da budem sama. Irina, Mila i Anja su bolesne. Zar su morale sve tri da se razbole. Ulazim u skolsko i prilazi mi Anastasija. Ona je vrlo gotivna. Druzimo se ali ne puno. " Ee Ninaa. Sutra u osam kod mene na zurku. Dolazis?" Upitala je sa osmehom na licu. " Ne znam videcu." " Vazi ali obavezno dodji". Okrenula se i otisla. Prvi cas je fizicko. Odlazim u svlacionicu, ostavljam ranac na klupu sedam i stavljam slusalice. Nastavnik ulazi u svlacionicu i govori da je cas poceo. Ulazim u salu i sedam na tribinu i gledam kako kurve navlace sorc ka gore a grudi izbacuju. Fuj. Pogledom trazim onu dvojcu ali nema ih na casu. Zanimljivo. Zvonilo je za kraj casa. Odlazim do svog ranca i zatecem Barbaru kako kopa po njemu. " Alo bre sta to radis!" ona i njene kppije su se trgle i zapanjeno gledale " Sta te briga" govori drsko. " A da ti ja malo slomim glavu. Ko ti je dao pravo da mi rovaris po rancu!"govorim ljutito. One su se samo pogledale i odmakle od mog ranca. Barbara je krenula da prolazi pored mene a ja sam ne uhvatila za ruku i ostro rekla "budem li te jos jedanput uhvatila da mi preturas po rancu ili uopste da si prisla mojim stvarima..nece se lepo zavrsiti!"ona me je samo pogledala i otisla. Drugi cas je latinski. Super razredna ima opet nesto da sere. Sedam u zadnju klupu. Do mene su sedeli Nikola i Aleks. Nikola me je pogledao i ja sam se izgubila. Ima nesto u njemu sto mi je poznato kao i u Aleksu. Samo sto ne mogu da provalim. Ulazi razredna u kabinet sa nekim listovima. "Draga deco,sada ce Barbara da vam podeli flejere o ekskurziji." Svi su poceli da vriste. Samo sam prevrnula ocima. Plastika mi je dala flajer i ide se na Havaje. Uvau to nisam ocekivala. I nije skupo. Obavezno moram da idem. Uzela sam jos jedan flajer za Milu.
~~veliki odmor~~
Odlazim do parka posto nisam gladna. Ugledam njih dvojcu u parku. Sede i puse. Ali i ugledam slobodnu ljuljasku. Obozavam da se ljuljam. Odmah sam otisla i pocela da se ljuljam. Aleks je seo na drugo ljuljasku i poceo da se ljulja. "Nina da li dolazis kod Anastasije na zurku sutra" upitao me je Aleks " ne verujem" u tom trenutku upada u razgovor i Nikola "A zasto?". Pogledao me je zbunjujuce " recimo da mi je drugarica bolesna i da necu imati sa kim da se druzim tamo", " pa mozes sa nama" rekao je Aleks. Zanimljivo zasto bi oni zeleli da idem sa njima kad se poznajemo tek petnaest minuta? " videcu" rekla sam i sisla sa ljuljaske i uputila se ka skoli. Njih dvojca su isla pored mene. Izgledali smo tako mocno. Svi pogledi su bili upreti u nas. Samo je Barbara kljucala od besa. Hahaha tako joj i treba.
~~kraj skole~~
Odlazim do fotokopirnice da iskopiram jos jedan flajer za ekskurziju sa malim ispravkama. Ide se istog dana samo sto je cetvrta godina a ne druga. Moram se pobrinuti za Nemanju. Ulazim u kucu i zaticem mamu kako se zvalavi sa nekim likom na kaucu. "Izvinite ako vas prekidam u gutanju jezika. Da li bi mogla da potpises da Nemanja i ja idemo na ekskurziju za tri dana."rekla sam mirno dok je ona kljucala od besa. Otela mi je papire iz ruku i bez citanja potpisala. Oo boze moja majka je veca kurva od Barbare. Fuj gade mi se. Vise necu sedeti na tom kaucu. Ualzim u svoju sobu i pisem bratu poruku da ostane kod tate jos nedelju dana da bi se sve uklopilo. Nemanja je presrecan. Petak je i imam danas trening. Treniram odbojku jedanaest godina i odlicna sam u tome. Uzimam opremu i odlazim opet u skolu....
------------------------------
Dolazim mrtva umorna i bacam se na krevet. Uzimam pidzamu i odlazim u kupatilo da se istusiram. Pustam vrelu vodu da tece niz moje telo. Opet mi se iste misli prolaze kroz glavu....mnogo su mi poznati. Zavrsavam sa tusiranjem i lezem u krevet. Pogledam na sat i vidom da je pola dva ujutru. Pa dobro sutra je subota. Prevrcem se mo krevetu jer ne mogu da zaspim od Marijinih uzdisaja i skripe krevetima. Kako mogu to da radi u njenim godinama. Fuj fuj. Nadam se barem da ce joj taj lik ostaviti pristojne pare. Kurva. Zaspala sam sa tim mislima......
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mafijaska ljubav
RomanceNina ima 16 godina. Lepa brineta i izuzetno pametna. Sta ce se desiti kada njena brujna proslost krene da joj se vraca i mesa u zivot. Kada se njeni bivsi drugovi vrate. Kako ce ona to podneti a kako resiti.