RACHEL
Eddie:
"Bu son gülüşün olacak!"Zack gülerken, Eddie küreğini kaldırdığında yüzündeki ifadeden Zack'i delip geçmek istediği belliydi. Var gücümle bağırdım.
Ray:
"ZACK KÜREĞE DİKKAT ET!"Zack son anda yuvarlanıp küreğin darbesinden kurtulmayı başardı.
Aklım çıkıyordu resmen.Zack:
"Geberesice az daha nalları dikiyordum."Yere saplanan küreği zorla çıkaran Eddie. Tekrar Zack'e doğru hamle yaptığında Zack çoktan ayaklanmıştı ve Eddie'nin darbesinden kurtulmayı başardı. Bu biraz sineklikle sinek kovalamaya benziyordu. Zack'i böyle kaçarken görmek tuhaf.
Zack:
"Kahretsin! Onca zaman içinden vampir güçlerine en ihtiyacım olduğunda mı gitmek zorundaydı. Şansıma tüküreyim."Eddie, Zack'in sırtına bir darbe indirmeyi başardı. Öldürücü değildi ama Zack'i yere düşürmeye yetti.
Tam ayaklarımın dibine düştü.Ray:
"Zack, acele et kalk yerden hemen."Zack:
"Deniyorum ama sarsıntılar beni engelliyor."Eddie:
"Hahahaha düştüğün şu hale bak Zack! yeni doğmuş bir geyik yavrusu gibi bacakların titriyor. Belkide insan olmak o kadar da güzel değilmiş ha."Eddie toparlanmaya çalışan Zack'e saplamak üzere küreğini tekrar kaldırdığında büyük bir korkuyla gözlerimi kapadım.
Zack:
"Olamaz! zamanında kaçamayacağım."İçimden bir şeyler kopuyordu sanki.
Ray:
"HAYIRRRRRRR!!!"Birden büyük bir gürültü koptu. Gök gürlemesine benziyor ama daha şiddetli. İnsanda kulaklarını tıkama isteği doğuran bir ses.
Gözlerimi açtığımda gördüklerim karşısında donup kaldım.Ray:
"Aman tanrım! Bu da ne böyle!"Tuhaf görünümlü dev bir iskelet Eddie'yi avucuna almış ağızına atıyordu.
İskelet bu.
Zack:
"Adanın ruhu bu. Hay böyle işin....
sıra bize gelmeden önce tüymeliyiz."Zack'in ölmediğini görünce içim rahatlasada gözlerimi bir türlü iskeletten alamıyordum. Sanki büyülenmiş gibiydim.
Zack ayaklanıp benim iplerimi çözdüğünde bile hala kendime gelemedim.Zack:
"Hadi Ray! sorunun ne senin.
Hareket etsene."Dibimde olmasına rağmen Zack'in sesi gittikçe uzaklaşıyordu benden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL AŞK
VampirgeschichtenBu biraz sadistçe bir aşk hikayesi. Rachel bir çeşit keşif gezisi için gittiği adada kaybolur ve o adada yaşayan vampirlerden oluşan bir çeteye denk gelir. Her yıl kurban verme ritüeli yapan bu sadist çete üyelerinden biri olan vampir Zack'in kurban...