ZACK
Ray, Eddie'yi öptü.Bunu yapan Eddie olsaydı hiç önemsemezdim ama Ray yaptı. O da yetmezmiş gibi bundan zevk alır gibi gülüyor. Bana bile böyle güzel gülümsememişti. Belkide beni sevdiğini söylemesi tamamen yalandı. Onu kurtarayım diye beni kendine bağlamış olabilir ya da belkide sapıktır. Herkesi öptüğüne göre.
Ray ile gözgöze geldiğimizde gülümsemesi söndü.Ray:
"Zack düşündüğün gibi değil ben-"Zack:
"KES! Artık beni kandırmana izin vermeyeceğim."Eddie:
"Ne oldu Zack zoruna mı gitti? Ray'in beni şeçmiş olması sana fena koymuş olsa gerek."Ray:
"Kes şunu Eddie! öyle bir şey yok."Sırıtarak imalı imalı konuşan Eddie'nin üzerine tırpanımla yürüdüm. O da mezar kazmak için kullandığı küreğini eline aldı.
Zack:
"Bu sefer öldüğünden emin olacağım Eddie"Tırpanımı hızla Eddie'ye doğru savurduğumda Eddie küreğiyle karşılık verdi.
Zack:
"Çok garip. Saçma bir küreğin benim tırpanımı durdurduğuna inanamıyorum."RACHEL
Zack ve Eddie kılıçlarını birbiriyle çarpıştıran iki silahşör gibiydiler.
Onları durdurmak istiyorum ama beni dinlemeyecekleri aşikar.
Tamamen birbirlerine odaklanmış durumdalar.Diğer yandan ada sarsılmaya devam ediyor ki bu gidişle hiç birimiz sağ kalmayacağız.
Nereden bakarsam bakayım Zack, Eddie'yi çoktan öldürmüş olmalıydı. Basit bir mezar küreğinin Zack'in tırpanını durdurması çok saçma.Eddie:
"Belki de Zack artık eskisi kadar güçlü değilsindir."Zack:
"Kapa çeneni ve ye şunu pislik!"Zack tırpanını geri çekip yeniden savurdu. Savururken zorlanıyor gibi bir hali vardı. Eddie ise sırıtırak Zack'in saldırısını çok basit bir şeymiş gibi durduruyor. Bu işte bir terslik var. Dur bir saniye şimdi Zack'e dikkatli bakınca onda bazı değişiklikler var gibi geldi. Soluk ten rengi buğdaya dönmüş ve Zack sallanan zeminde Eddie kadar dengeyi sağlayamıyor. Sanki...
Sanki bir insana dönüşmüş gibi.
Dehşete düştüm. Yoksa Eddie'nin dediği doğrumuydu?
Belki bende aşık olursam üzerimdeki bu lanet kalkar ve normal bir insan olabilirim.
Eddie'nin bana olan sevgisi karşılıklı değildi ama Zack'i düşününce...
Olamaz!!
Bu durumda Eddie bir vampir olduğundan Zack'ten daha güçlü olur.
ZACK
Kahretsin! Benim sorunum ne?
Neden tırpanım her zamankinden ağır gelmeye başladı. Düzgün savuramıyorum. Üstelik bu sallantı iyice dengemi bozmaya başladı.
Eddie ise gayet rahat ayakta durabiliyor. Boyu kısa olduğu için mi acaba? Hiç bu kadar terlememiştim.Eddie:
"Hahahaha Zack senin böyle zorlandığını görmek çok güzelmiş. Hemen öldürmeyi düşünüyordum ama seninle biraz daha oynayasım geldi."Şu bücür beni kızdırmak için elinden geleni yapıyor!
Tırpanımı büyük bir sinirle tekrar savurdum. Bu sefer az kalsın kesiyordum. Eddie şaşırmış gibiydi. Sırıttım.Zack:
"Bir dahakinde tam denklediğimden emin olacağım."Eddie:
"Vay canına, sana boşuna canavar demiyorlarmış. İnsanken bile oldukça güçlüsün."Tekrar sırıttıp, küreğini hızla bana doğru savurdu. Bu çok hızlı bir saldırı göremiyorum. Kürek yanağıma vurduğunda kaçınmak için çok geç kaldığımı farkettim. Darbenin şiddetiyle yere yapıştım.
Eddie:
"Ama yinede bir vampir kadar güçlü değilsin. Bir insanın bir vampiri yenmesine imkan yok!"Neden bahsediyor bu? İnsan insan deyip duruyor ama aramızdaki tek insan Ray. Elimi yanağıma götürdüm.
Neden bu kadar çok acıdı ki?
Bir saniye...
Yanağım neden bu kadar sıcak?
Neden kendimi bu kadar bitkin hissediyorum?Zack:
"Neler oluyor lan bana!!"Ray'in bağırarak bir şeyler söylediğini duydum.
Ray:
"Zack, sen artık vampir değilsin! Bana olan aşkın laneti bozdu sen artık bir insansın! Eddie'yi öldüremezsin lütfen kaç beni düşünme!"Normalde hayatta inanmazdım ama şuan yaşadıklarıma bakınca...
Renklenmiş ellerime hayretle baktım.Zack:
"Ben bir insana mı dönüştüm?"Böyle bir şey gerçek olabilir mi? Nereden bakarsam bakayım bu durumun başka bir açıklaması yok.
Eddie bir anda başımda dikildi. Bana bu kadar yaklaşmaya cesaret ettiğine göre artık benden hiç korkmuyor.Eddie:
"Sonunda farkkettin. Nasıl bir duygu insan olmak?"Eğer benim insan olmamı sağlayan Ray'in aşkıysa o zaman neden Eddie insan olmadı? Ray'in onu öptüğünü kendi gözlerimle gördüm.
Zack:
"Hey, sen neden insan olmadın. Ray'in seni seçtiğini söylemiştin o zaman neden hala vampirsin."Ray tekrar bağırdı.
Ray:
"Zack, Eddie'yi öperken sen olduğunu hayal ediyordum."Ray'e baktım. Öyle miydi? Gülümserkende mi beni hayal ediyordu? Öyle bile olsa bu hoşuma gitmedi. Her halükarda Eddie'nin insan olmaması Ray'in onu sevmediğini kanıtlar. Eddie'ye baktım çok kızmış gorünüyor. Gerçekler zoruna gitti tabii. Şimdi gülme sırası bende.
Zack:
"Ahahahaha! sana acıyorum. Olmayacak bir hayalin bpeşinden gidiyorsun. Zavallı çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL AŞK
VampireBu biraz sadistçe bir aşk hikayesi. Rachel bir çeşit keşif gezisi için gittiği adada kaybolur ve o adada yaşayan vampirlerden oluşan bir çeteye denk gelir. Her yıl kurban verme ritüeli yapan bu sadist çete üyelerinden biri olan vampir Zack'in kurban...