3.BÖLÜM(Baştan çıkaran koku)

1.1K 70 44
                                    

RACHEL
Yola devam ediyoruz. Zack önden gittiği için şanslıyım. Tüm engelleri parçalayıp yolumu açıyor.

Zack:
"Of çok canım sıkıldı git git bitmiyor. Seninde sohbetine doyum olmuyor Ray(!)"

Ray:
"Konuşacak bir şeyim yok."

Zack durup bana baktı.

Zack:
"Hadi ama hiç merak etmiyor musun? Seni nereye götürdüğümü, sana ne yapacağımı?"

Ray:
"Benim için sorun değil."

Zack birden üstüme atlayıp tırpanın ucunu kafamın yanına sapladı.

Zack birden üstüme atlayıp tırpanın ucunu kafamın yanına sapladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zack:
"Şimdide sorun değil mi?"

Böyle bir şey yapacağını beklemediğim için ilk baş şaşırdım sonra yine donuk halime döndüm.

Ray:
"Değil."

Zack tırpanı tutmayan öbür elini boğazıma koyup sıktı. Bir süre öyle bekleyip bıraktı.

Zack:
"Lanet karı, neden hiç tepki vermiyorsun. Seni boğuyorum bir tepki ver! kıvran ulan!"

Tırpanı yavaşça boğazıma doğru kaydırdı.

Zack:
"Boğazını keseceğim."

ZACK
Tırpan ona çok yakınken bile Ray'in yüz ifadesi aynıydı. Bu kız beni deli ediyor. Onu neden bu kadar kafaya taktım bilmiyorum. Normalde ilk seferde öldürmem gerekirdi.
Ben düşüncelere dalmışken tırpanın keskin tarafının Ray'in boğazına dayandığını fark edince hemen geri çektim.

Zack:
"Kahretsin kesmek istememiştim."

Ufak bir sıyrıktı ama sıyrıktan kan sızıyor.

Çok güzel kokuyor...

O kadar çekici ki karşı konulamaz. Ray'in kan kokusu bende afrodizyak etkisi yaptı.
Kendimi Ray'in boynuna gömdüm.

Ray:
"Ah! Zack bu çok..."

Ray bir şeyler söylemeye çalışıyor gibi ama onu duymuyorum. O kadar kendimi kaptırdım ki Ray'in canını yaktığımın farkında değilim. Kan beni sarhoş etmişti adeta.

RACHEL
Zack bu sefer çok canımı yaktı ama aynı zamanda daha önce hissetmediğim bir zevk veriyor. Bırakmasın istiyorum.Kötü alışkanlıklar gibi bana zarar verdiğini bilsemde onu istiyorum.
Zack birden bacaklarımı okşamaya başladı. Eli dizimden yukarı doğru çıkıp iniyordu. Sonra birden tırnağını baldırıma bastırıp kanattı.
Zack boynumu bırakıp, -yarayı kapattı- baldırımı emmeye başladı.
Emerken kendinden geçiyordu adeta. Kan bu kadar tatlı bir şey miydi?

Kanım çekildikçe üşümeye başladım.

"Leziz görünüyor. Bende katılabilir miyim?"

Danny:Gözlerle kafayı bozmuş çatlak bir doktor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Danny:Gözlerle kafayı bozmuş çatlak bir doktor. Bildiğin manyak. Aynı zamanda sadist çetenin üyelerinden biridir.

Zack, garip gözlü adamın konuşmasıyla kendine gelmiş gibi kapalı olan gözlerini açtı. Adamı görünce bacağındaki yarayı kapayıp. Bana sım sıkı sarıldı.

Zack:
"Olmaz o benim avım. Kimseye vermem. Git kendine başka avlar bul çatlak herif!"

Zack sanki şekerini paylaşmak istemeyen mızmız bir çocuk gibiydi.
Adam bana doğru yaklaştı. Tam gözlerime bakıyordu. Zack'in adama bakışları korkunçtu. En ufak bir hareketinde adamı parçalayacak gibi hali var.

Danny:
"Çok bencilsin Zack. Peki o zaman öldürünce cesedini bana ver. Böyle iyi bir parçayı koleksiyonuma eklemek istiyorum."

Adam elini bana doğru uzattı.

Zack:
"DOKUNMA ONA DANNY!!!"

Zack çıldırmış bir kedi gibi tıslayarak dişlerini gösterdi.
Danny denen adam hemen elini geri çekti.

Danny:
"Tamam tamam gidiyorum."

Danny arkasını dönüp bir kaç adım ilerledikten sonra dönüp bana baktı. Bakışları imalı gibiydi. Sonra tekrar önüne dönüp uzaklaştı.
Zack'e baktım o gidince sakinleşmiş görünüyor. O da baktı. Gözleri boynumla bacağım arasında gidip geldi.

Zack:
"Sinir bozucu olsada en azından dikkatimi dağıtması iyi oldu. Az kalsın seni öldürüyordum."

Ray:
"İyi hissettim."

Zack yutkundu. Aklından bir şeyler geçiyor gibi. Sonra ayağa kalktı.

Zack:
"Hadi az kaldı. Bir an önce gideceğimiz yere varıp kaybettiğin kanı telafi etmeliyiz."

Sahi ya kan kaybettiğim için bu kadar üşüyorum. Ellerimle kollarımı sıvazladım. Zack birden üzerindeki ceketi çıkarıp benim üzerime geçirdi.

 Zack birden üzerindeki ceketi çıkarıp benim üzerime geçirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÖLÜMCÜL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin