Mesaj atan tolgaydı.
"DEFNE 2 GÜNDÜR SENİ GÖRMEDİM. CAFEYE DE UĞRAMAMIŞSIN BUGÜN MÜSAİTSEN BİR ŞEYLER İÇMEYE GİDELİM Mİ?" yazmıştı. Hemen kızlara uzattım ve okumalarını istedim. Önce okurken şaşırsalarda sonra ikiside git dediler ama ben gitmek istiyor muyum hiç bilmiyorum. Ama eğer tolgayı kırmak istemiyorsam gitmem gerekiyo. Bunun üzerine tolgaya mesaj attim.
" Peki tamam nerede buluşacaz."
TOLGA:Ben seni alırım. 16.30 gibi hazır ol olur mu.
"Tamam tolga görüşürüz" yazdiktan sonra telefonumu kilitledim ve cebime koydum. Kızlara döndüm "16.30 gibi almaya gelicekmiş hazırlanıyım bari" dedim ve ayağa kalktım nisa hafifçe başını salladı. Melisa atıldı ve "Eee ne giyceksin?"
Hafifçe gülümsedim ve "Ne giycem allah askına bir pantolan bir tişört." melisa burun kıvırdı "çok zevksizsin" dil çıkardım "ne giycektim melisa abiyemi giyim." hafifçe gülümsedim ve dolabının önüne geldim. Siyah kot pantolon, üstüme siyah tişört ve onun üstüne de kırmızı kot ceketimi giydim ayakkabı olarakta beyaz olanlardan bir tane gecirdim ayağıma.Giyindikten sonra saatime baktim ve saat tam 16.30 olmuştu. Kızları öptüm ve aşağı indim. Babam evde yoktu esrada odasındaydı. Merveye söyledikten sonra evden çıktım tolga beni bekliyordu. Hiç bir şey demeden yanına gittim.
"Çok beklettim mi"
"Yok hayır bende yeni geldim zaten dedi" yürümeye devam ediyorduk. İlk gözümüze çarpan cafeye oturduk.
Tolga karşıma oturdu ve gözlerini ayırmadan bana bakmaya devam ediyordu. Öyle bir bakıyordu ki sanki benimle ilgili her şeyi gözlerimde görüyor gibiydi. Bir anda hafifçe silkelendi. Konuşmak icin ağzını oynattı sonra kapatti bunu bir kaç kere yaptı. Sanırım hazırlandı ve lafa girdi.
-"Defne konuyu uzatmayacağım açıkça söylüyorum."
"Dinliyorum".
-"Defne ben senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?."Ben şoklarda sakın ol defne sakin sakin. Yaa ben biliyodum işte şimdi ne diycem çocuğa. Ayyy off. Duygu karmaşası yaşıyorum şuan.
"Tolga ben bir lavaboya gidiyorum. 5 dakkikaya gelirim."
-"Tamam bekliyorum."Hızlı adımlarla lavaboya ilerledim. Girer girmez telefonumu elime alıp kızları konferansdan aradım.
"Kızlarrr acilen yardıma ihtiyacım var. Yardım edin kuzular."
İkiside öküz gibi kulağımın dibinde bağırmaya başladılar. "noldu, başına bir şey mi geldi, konuşsana off defne" "ben iyiyim merak etmeyin. Sadece..."
"Sadece ne?"
"Sadece.. Kızlar benim çok kafam karşık ne yapacağımı bilmiyorum."
"tamam kuzum sen anlat biz sana fikrimizi söyleyelim." "kızlar tolga bana çıkma teklifi etti."
"Bir dakika ya ben yanlış mi duydum nisa sende duydun mu?" "Evet duydum" dedi ve iç çekti. "Peki sen ne dedin" "Ben bisey demedim daha doğrusu diyemedim." "Defne ben sana dedim. Bu çocuk sana aşık diye" evet gercekten de demişti. "Biliyorum dedin ama ben inanmadım." "Malsın çünkü" "Siz onu bunu boş verinde ne diycem ben" dedim telaşlı bir şekilde.(NİSA) "Evet de"
(MELİSA) "Bencede dene yani." "Öylemi diyorsunuz". (NİSA) "Evet öyle diyoruz."Peki deyip telefonu kapattım. Yine hızlı bir şekilde lavabodan çıktım ve tolganın yanina gittim. Stresli gözüküyordu.
-"Defne artık cevabını soyliycek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUNU YİTİRME
RomanceDefne ve Ertanin komediyle dolu maceralarına hazır mısınız? 😆😆😆 Aaa manyağa bak bide göz kırpıyo dengesiz. Buraya doğru geliyo. Nereye kaçsam acaba pencereden atlasam çok mu TÜRK FİLMİNE bağlamış olurum. Melisa ve Nisa aynanda evett diye bağırdıl...