Bölüm 5

21 4 0
                                    

Çocuklar bize doğru yaklaşıyolar. Hepimizin gözleri bölerdi. Bize doğru gelmediklerini anladığımda içime bir su serpildi. Meğersem bize değil cafeye geliyorlarmış. Boşuna heyecan yapmışız,ama gelebilirlerdi. "Aa kızlar ya benide kendinize benzettiniz. Ben hiç böyle değildim." dedim. Nisa" Napalm alıştın bize" dedi. Melisada bu söylediğine destek çıktı. Aslında haklılardı onlara alışmıştım git gide değişiyordum ama olumlu yönde. Kızlara hafifçe gülümsedim.
Kizlarla koyu bir sohbete dalmışken sağ tarafımda bir hareketlilik olduğunu hissettim. Kafamı çevirdiğim de ise az önce cafeye giren çocuklardan biriyle göz göze geldim. O çocuk ise bize doğru yaklaşıyordu. Allahhh niye geliyoki. Anında içimi korkuyla heyecan karışımı bir şey kapladı. Bide gelen çocuk en yakışıklısıydı. Yanımıza geldi ve "Selam" dedi. Önce nisa sonrada melisa selam verdi. En sonda bende "selam" dedim. Çocuk bana döndü ve
"Ben tolga"
"Bende defne"
"Memnun oldum defne"
"Bendee bende" dedim. Geçiştirmek amaçlı hızlı hızlı söylemiştim. Kızlarda bunu farketmiş olmalı ki bana saçma sapan kaş göz işareti yapıyorlardı ve hiç birini anlamıyordum.
"Kaç yaşındasın defne" dedi. "16 tolga sen" "Bende 16 yaşındayım" "Hmm ne güzel" bunu söylerken yüzümü biras ekşitmiştim. "Hangi okula gidiyosun" diye sordu. Benim anlamadığım neden sürekli bana siru soruyodu. "Hayat kolejindeyim sen hangi okulda okuyosun? " "Bende gündoğudu kolejindeyim, bu arada masanızda yer varmı oturabilir miyim?" dedi. Bende "Tabi ama arkadaşlarına ayıp olmasın." dedim. "Yok onlar bir şey demezler" diyemezlerde zaten diye kendi kendine fısıldamıştı. Kimsenin duymadığını düşünüyordu ama biz ne dedediğini anladıktan sonra kızlarla bir birimize ters ters baktık. Ben sustum ve hiç bir şey demedim. Melisa bu sessizliği bozan kisi oldu ve bunca zaman ayakta kalan tolgaya bakarak "peki o zaman otur" dedi.
Tolga bir sandalye çekti ve yanımıza oturdu. Sürekli konu açtı ve bana bol bol soru sordu. Konuyu sürekli sevdiğin varmı? Sevgilin var mı? Diye sorular soruyordu. Bu çocukta bir şey var. Gözüm tutmadı. Kızlara birbirimize bir şeyler sipariş ettik. Ben ne aldıysam tolgada aynılarını aldı.

UMUDUNU YİTİRMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin