Babama söz verdim. Bu sene çok çalışıcam. Önümüzdeki 2 yıl olduğundan fazla çalışmam gerek. Okula girdim, herkes bize bakıyor. Onlar bana baktıkça ben heyecanlanıyorum. Hemen babamın koluna girdim. Önce müdürün yanına çıktık. Kaydımı bu okula aldırdık. Bugün derslere giricekmişim. Babamla yusuf hoca konuşurken bende derse girdim. Derse girdiğimde bütün gözler benim üstümde. Hemen içeri girdim. Biş bir sıra vardı, siyah uzun saçlı bir kızın yanına oturdum. Şansıma kızda bana çok iyi davrandı. Ders coğrafya hiç sevmem ama mecburen sevicem. 5 dakika sonra zil çaldı. Yanıma 2 kız geldi. Yanımdaki kızın adı nisa, diğer yanıma gelende melisa ikisiylede çok iyi anlaştım. 1 gün boyunca baya bir anlaştık. Nisa ve melisa benim kafa dengim. Onları çok sevdim. Onlarda beni sevmiştir inşallah. Son 2 ders kaldı. Oda tarih biraz severim. Tarih dersine girdim. Hocada iyi birine benziyor. Ders anlatışını sevdim. DERSI BEN ANLAYA BILDIYSEM bu hoca çok iyi bir öğretmen işini biliyor. Çok geçmeden zil çaldı. Bu sefer kızlarla dışarı çıkmadık. İçerde biraz sohbet edelim dedik. Nisa direk sevgilin var mı dedi. Bende hayır yok dedim.
- Nasıl yani senin sevgilin yok mu?
- Hayır yok.
- Ben senin vardır diye düşünmüştüm.
- Hayır şuanlık yok. Bende öyle bir tipmi var?
- Yok hayır yani çok güzelsin böyle bir kızı kim istemez ki?
Neyse konuyu kapattık. İçeri birden bir çocuk girdi. Bütün kızlar çocuğa odaklandılar. Şu züppeden ne anlıyolarsa çok egoist birine benziyor. Hemen döndüm melisaya bu çocuk kim dedim.
- Bu çocuk kim mi tanımıyo musun?
- Melisaaa saçmalama nerden tanıyım bu çocuğu ben daha önce bu okuldamı okudum.
- Ayy pardon unuttum. Bu çocuk çok ünlü bir iş adamının oğlu.
- Eee
- Eeesi çocuk çok zengin ve çoook yakışıklı.
- Hiçte bile ne yakışıklısı çocuk tam bir züppe tipinden belli baba parası yediğinden.
- Defne sen iyi misin? Bu çocuk çok yakışıklı.
Bu kızlara noldu anlamıyorum. Hepsinin ağzının suyu akıyor. ALLAHIM YARABBİM YAA. Nereye düştüm ben. Biz bu konuları konuşurken çoçuk hala sınıfta olduğu yerde duruyo. Zengin olduğu kadar birazda beyni olsaymış keşke. Çocukla göz göze geldim. Bana göz kırptı. Aaaaa manyağa bak bide göz kırpıyo DENGESİZ. Buraya doğru geliyo. Nereye kaçsam acaba pencereden atlasam çok mu türk filmine bağlamış olurum.
Melisa ve nisa aynı anda EVET diye bağırdılar. Neyse korkmuyorum senden çocuk gel bakalım. Bu arada çocuk diyorum ama bunun bir ismi yok mu?
- Olmaz mı?
- Ne o zaman
- Ertan
- Ertan mı hah tam kendine layık bir isim. Çok güzel.
- Dimi çok güzel.
- Yaaaa ne demezsin.
Ertan yanıma geldi ve
- merhaba (ertan)
- merhaba
- nasılsın(ertan)
- iyi sen
- iyi nolsun. Biz senle daha önce karşılaştık mı? (ertan)
-hayır ama iyikide karşılaşmamışız.
- neden güzelim. (ertan)
- Senin gibi züppelerle işim olmazda ondan. Ha bu arada bana güzelim demezsen sevinirim.
- tamam canım demem. (ertan)
- canımda deme.
- Sanane sen kendini çok havalı zannediyorsun ama yavaş ol o havanı alırım. (ertan)
- Ağar ol bakalım. Neyse ya senle uğraşamam benim vaktimi alıyosun.
Dedim ve sınıftan çıkmak için ayağa kalktım. Adımımı attım ve ertan kolumdan tuttu. Napıyosun sen demeden Bugün akşam boş musun dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUNU YİTİRME
RomansaDefne ve Ertanin komediyle dolu maceralarına hazır mısınız? 😆😆😆 Aaa manyağa bak bide göz kırpıyo dengesiz. Buraya doğru geliyo. Nereye kaçsam acaba pencereden atlasam çok mu TÜRK FİLMİNE bağlamış olurum. Melisa ve Nisa aynanda evett diye bağırdıl...