Bölüm 12

10 2 0
                                    

  Melisa ve Nisa ne olduğunu anlamaya çalışırken ertan kızlara kaş göz işareti çaktı ve kızlar bulunduğumuz yerden uzaklaştılar.

Ertan bana döndü ve hüzünlü bir ifadeyle 

-Defne bugün neden ağlıyordun?

-Boşver

-Defne tekrar sormıycam.  (Kaşlarını çattı.)

-Sanane ya SA-NA-NEE seni ne ilgilendiriyo kendi işine baksana.

-Kızım bak sabrımı taşırma adam gibi sorduk sana ne halin varsa gör oldu mu ?

-Oldu canım çok güzel oldu gidebilirsinn.

Ertan arkasını dönüp çoktan gitmişti. O giderken arkasından '' sorma ya sana sor diyen mi oldu '' diye bağırmıştım. O da sadece arkadan elini salladı ve gözden kayboldu. bende hızkı hızlı sınıfa çıktım. Melisa ve Nisaya olanları anlattım. İkiside bana çok çok kızdılar . Neymiş efendim ertena çok sinirli davranmışım. Onun yaptıklarının yanında benim yaptığım şamda kayısı hıh . 

Ders kimya çok severim bilirsiniz. Çok geçmeden zil çaldı. Dışarı çıktık ve bir banka oturduk.

-Eee ertanın doğum gidiyoruz dimi dedi melisa

-Siz gidin ben gelmiycem.

-Ya hayır defne sende gel hem kafan dağılır olmaz mıı ?

-Olmaz canım olmaz ben o o malın evine gitmem siz gidin işte.

-Off defne ya ne inatçısın hep böyle yapıyosun bir kerede bizi dinle sen gelmiyosan bizde gitmiyoruz oldu mu tamam mı istediğin buydu zaten bizi kırmak gitmiyoruz işte.

-Ah ah başımın belaları tamam tamam geliyorum. (dişlerim birbirine kenetlenmişti.)

Melisa ve Nisa üzerime atlayıp sıkıca sarıldılar.

-Yavaş ya boğuluyorum.

-Napalım aaa sevmekte suç sevmeyelim mi hı sevmeyelim mi bizi seven yok sevilmek nedir bilmezken sevmekte suç olmuş arkadaş ookeyy anladık anlattınız seven yok tamam.

-Tamam ya sevin sevin hemen de duygu sömürüsü yapın zaten peki 

Zil çalar çalmaz içeri girdik ve sırama geçtim. O doğum gününe gitmek istemesem de kızlar için gitmek zorundayım. Neden ben ya neden bir rüyaysa bu aa pardon bu rüya olamaz kabus kabus eğer bu bir kabussa hemen uyanmak istiyorum hemen.


Okul bitince kızlarla eve geldik ve hazırlanmaya başladık. Neymiş efendim bugün çok güzel olmalıymışım bakanların dönüp tekrar bakması gerekiyomuş. Herkesin nutku tutulması lazımmış başta da ertanın . O kim ki ben onun için hazırlanıcam ya kim o züppenin biri ben başta kendim için hazırlanıcam tamam mı . Gitsin o cici bici kızlar onun için süslensin ben değil.Ben asla ama asla onun için hazırlanmam hatta gitmiycem ya evet evet son kararım gitmiycem onu zirveye taşımaya gerek yok GİT-MİY-CEM . 

Tükürdüğünü yalamak diye bir deyim vardır bilir misiniz ? Galiba tam şuan o deyimi yaşıyorum. evet duydunuz o elbise şuan üstümde bana zorla giydirdiler inana biliyor musunuz zorla .Neden burda olduğum hakkında en ufak bir fikrim yokken buna neden izin verdiğimi sormayın isterseniz .Bana kalsa burda bir saniye bile durmam o elbiseyi yırtarım da ayıp olmasın diye yapmıyorum. Siyah kolunda bir detayı olan mini bir elbise giydirdiler saçımı dalgalı makyajımı ise biraz abartmış olabilirler. 

Benim bu doğum gününe neden gittiğim hakkına hiç bir fikrim yok ve neden hala kaçmadığımdan da. Artık evden çıktık kaçışı yok. '' kızlar çok durmayalım olur mu ?'' orda durmak istemiyordum. '' ımm o zaman şöyle yapalım 5 dakika durup çıkalım?'' dedi melisa . ''  Olur melisaa çok mantıklı '' ( yüzümde bir gülümseme oluştu.) '' ay bide olur diyo ya 2 saat durup kalkarız olmaz mı ?'' eh o iki saatte katlanıcaz artık .Yapıcak bişey yok.

Partinin olduğu yere geldik vakit kaybetmeden içeri girdik.

-Kızlar hala dönme gibi bir şansımız var hadi dönelim.

-Defne hayır canım bu partiye geldik ve giriyoruz dedi melisa napalım geri dönüşümüz yok giricez pek hevesli değilim ama hadi girelim barii.

-Kuzum nolucak girelim bir 2 saat oturup gideriz hem ne olabilir ki?

Partiye girdiğimiz an bütün gözler üstümüzdeydi  ertanınkilerde .Boş bir masaya oturduk. Çok geçmeden  ertan yanımıza geldi.'' hoşgeldiniz'' dedi. Melisa ve Nisa hoşbulduk dediler. Ertan bana döndü ve bastıra bastıra sende hoşgeldin defne dedi.Bende hoşbulduk ertan dedim.Bir iki saniye gözlerimizi birbirimizden ayıramadık silkelendim ve kafamı başka yöne çevirdim. Partidekiler dans ederken ben oturdum evet sadece oturdum hem güzel hem eğlenceli herkese tavsiye ederim. En azından diğerleri gibi göbek atmıyorum benden kimse öyle bişey beklemesin hayatta öyle bişey yapmam. 

Arkamdan gelen sesle oraya döndüm bir tane kız pasta geliyor pasta geliyor diye bağrıyordu bir çocuktan farksız ellerini hızlı hızlı çırpıyordu.Melisa ve Nisa kolumdan tutup beni ertanın yanına götürdüler. Tam o sırada düşmanımın bile başına gelmesini istemiyceğim yada yokk isteyeceğim bir şey geldi başıma rezil oldum biliyorum utanç verici ama oldu artık ve evet pastanın üstüne düştüm.


UMUDUNU YİTİRMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin