Bölüm 9

12 3 0
                                    

      Yarın sabaha gözlerimi açtığımda önce boş boş duvarı daha sonra halıyı inceledim. Yataktan hızlıca kalkıp alelacele hazırlandım ve evden çıktım.

       Okulda her şey normaldi. Melisa ve nisa bir duvarın kenarında konuşuyorlardı. Yanlarına geldiğimde birbirimize sarıldık ardından sınıfa geçtik.

      Sınıfa çıktığımızda gördüğüm kişi yüzünden donup kaldım. Sıramda bir HÖDÜK oturuyor.
-Bu hödük ben miyim? (Ertan)
Ben bunu dışımdan mı söylemiştim ya.
"Tam isabet evet sensin."
Tabikide yanında tayfası da vardı. Klasik umut, emir, enes, kaan, yusuf ve hödük ertan.

      "Sıramda ne yaptığını sorabilir miyim?"
-Oturuyorum (Ertan)
"Öyle miii bende halay çekiyorsun sanmıştım"
Hepimiz gülmeye başladık. Ertan beni tutup duvara çekti.
"Ne yapıyorsun sen ya iyi misin?"
-Gayet iyiyim defne (Ertan)
"iyi o zaman ertan ne diyeceksen çabuk de"
-Defne yarın benim doğum günüm var. Arkadaşlarını al gel. (Ertan)
"Gelebilir misin?"
-Defne geliyorsun. (Ertan)
Kaşlarımı çatıp "Ertan gelmiyorum senin doğum gününde napıyım ben."
Ertan kolumu sertçe kavradı. Önce koluma sonra ona baktım.
-Defne    Kapa çeneni geliyorsun itiraz yok. (Ertan)
"Kapa çeneni?"
-Tabii defne  gelince cazibeme dayanamayıp sarılmamak için gelmiyorsun dimi. Anladım seni güzelim ama merak etme oradaki kızlar buna izin vermez. (Ertan)
Yanağıma makas attı ve gözünü kırptı. Allahım yine aynısını yapıyor ya deliricem aklımı kaçırıcam.
"Üfff ukala, pislik, egoist ne sarılıcam sana be gelmiycem işte Salak salakkk" Ertanı itip kızların yanına gittim.
     

      Zil çalınca sırama geçtim uyumak için kafamı sıraya koydum ama bana rahat yok bunu izin vermezler çünkü. Telefonuma bir mesaj geldi. Telefonuma bakmamla donmam bir oldu.

       Nisa beni öyle görünce
-İyi misin?
"Bir dakika"
Gözlerimi nisadan alıp telefonuma tekrar çevirdim.

            Mesaj berkten gelmişti.

UMUDUNU YİTİRMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin