Nicholas Dvali & Brandon Flynn
Masho Buachidze & Kendall Jenner
—————————————————————————
** ალექსანდრე**
-ალექს , ალექს ...
ძლიერად ურტყავდა მუშტებს გაბრიელი მეგობრის კარს.
- ალექს , ძმაო სახლში ხარ?
- ეიიი .. ეი მშვიდად გაბ აქ ვარ ვეწეოდი. შემოდი რა სტუმარივით დაეყუდე.
გაბრიელი ოთახში შევიდა , დაუდევრობით იატაკის კიდეს ფეხი წამოკრა იმის მიუხედავად , რომ თითქმის მთელი თავისი ცხოვრება ამ სახლში ჰქონდა გატარებული.
- მისმინე , ალექს ვერ გაიგე ? გამოიღე ეგ სიგარეტი და მისმინე .
- დალევ?
-ჰო. მოკლედ მნიშვნელოვანი რამ მაქვს სათქმელი ...
-შენი პრინცესა კარგადაა?
-ზუსტად ამაზე მინდა საუბარი...
და ერთი ჭიქა ტეკილა წარბშეუხრელად ჩამოცალა.
მოკლედ ამელიას საქმე რიგზე ვერ არის...
-რას გულისხმობ?
- მაცდი?
-ჰო , ჰო მაპატიე .
- ნიკოლას დვალი და მაშო ბუაჩიძე.
ალექსანდრემ , რაღაცის სათქმელად ბაგეები შეარხია მაგრამ არაფერი გამოუვიდა ...
- გამოჩნდენ , ემის მოკვლა სცადეს .
ალექსს მძაფრი გამომეტყველება ჰქონდა , როგორც იქნა ხმის ამოღება შეძლო.
- ორი სახელი , ორი გვარი ...
უზარმაზარი ტკივილი...
იმედგაცრუება ...
წყენა...
ტანჯვა...
რა უნდათ ? რა ჯანდაბა უნდათ? ორი ადამიანი წამართვეს , ჩემი სხეულიდან ორი ადამიანი ამოგლიჯეს . დედა და მამა . ჩემი ადამიანები. წარმოდგენაც არ აქვთ რას განვიცდი , ძილის წინ საწოლის კიდესთან ჩამოვჯდები ხოლმე , მთელ ღირსებას , სიამაყეს , სიმამაცეს ვკარგავ , იმდენ სიგარეტს ვეწევი , რამდენსაც შენ მთელი წლების მანძილზე ვერ მოწევ , ფილტვები კვამლით მაქვს გაჟღენთილი , რამისაა საკუთარ თავს ალკოჰოლიკი ვუწოდო , შემდეგ რას ვაკეთებ , ავტირდები ხოლმე პატარა ბავშვივით , სიბნელეში ვარ წყვდიადში , ჩემი და? ემი , ჩემი პაწაწინა , ჩემი ლამაზი გოგო . იცი როგორ მინდა მივიდე მოვეფერო და გულში ჩავიხუტო?! მივიდე და ვუთხრა , რომ მასთან ვარ ... მაგრამ არაფერი შემიძლია .
სილაჩრე ...
შიში...
ტკივილი...
ეს ყველაფერი გულს მისერავს , სულს მინადგურებს , დედაჩემის უკანონო შვილი ვარ და არც თუ ისე მარტივია გქონდეს ეს სტატუსი , არც ისე მარტივია გიწევდეს ყოველდღიური დამცირების ატანა , უბრალოდ ან უნდა მოვითმინო ან ისე ვცემო , რომ საკუთარი სახელი აღარ იცოდეს , ყოველთვის პირველს ვამჯობინებ ხოლმე ....
სილაჩრე ....
არც ერთი წვეთი პატივმოყვარეობა ...
ამელიას მამამ ისე მიმიღო , როგორც მისი ვაჟი მაგრამ მე არ მინდოდა , არასდროს მინდოდა ვინმეს ეფიქრა , რომ ამას იმიტომ ვაკეთებდი , რომ ჩემს ''მამიკოს'' ბევრი ფული ჰქონდა , არ შემეძლო იმ აუტანელი ფრაზების მოსმენა , რაც განებივრებულ მამიკოს ფულიან ბიჭს შეეხებოდა , და მყავს . მან კი ჩემს შესახებ არ იცის .
ვნადგურდები ...
და ამას ნათლად ვხედავ , დღესაც მამიკოს ნაყიდ ბინაში ვზივარ და მისი ფულებით ნაყიდ სიგარეტს ვაბოლებ და განუზომლად ვთვრები. განუსაზღვრელად უღირსი ვხდები , განუსაზღვრელად მარტოსული . ჩემი ცხოვრება უზამრმაზარი მწუხარების ტომარას ჰგავს. ახლაც ვზივარ და ამ ყველაფერს გიყვები , ჩემო მეგობარო! გაბრიელ , ჩემი და შეგიყვარდა , როდესაც მას შორიდან მოჰკარი თვალი შეგიყვარდა , ეს არასდროს გითქვამს მაგრამ ვიცი . მხოლოდ ეს მახარებს , მხოლოდ იმაზე ფიქრი , რომ ეს წყეული ცხოვრების უკუღმართი ბორბალი შემოტრიალდება და ბედნიერები იქნებით თქვენ მაინც. მე უკვე დავასრულე , შემომხედე რას ვგავარ ....ალექსმა თავი ჩახარა , პირიდან კვამლი გამოუშვა და ჩაიჩურჩულა
'' შევეცი , ასეთ ბედს , ამის დედაც ! ''
- ჰეი , ძმაო შენ რა დამცინი ? დაასრულე ? შანსი არ გაქვს , შემომხედე ყურებამდე ვარ შეყვარებული , ემი ისე მიყვარს რამისაა ქუჩაში გავიდე და ბოლო ხმაზე ვიყვირო ჩემი გრძნობების შესახებ , პატარა ბავშვივით ფურცელს ჩვენს სახელებს წავაწერ ხოლმე , ვვოცნებობ და მშვენივრად იცი , რომ გაბრიელ შურღაია უსაფუძლოდ არ ოცნებობს . დახმარება მჭირდება , და უნდა ვიპოვო , ამელია უნდა დავიცვა ... რამდენი რამ მაქვს გასაკეთებელი ხედავ? და გინდა მარტომ შევძლო ეს ყველაფერი და შენ აქ უსაქმურად იჯდე , ნაპასები ურტყა , დალიო და დაისვენო? მაპატიე მაგრამ შანსი არ გაქვს ...
ამ ცხოვრებას შეეცი? მერე ? ადექი და იმოქმედე ასე ჯდომით ვერავის ვერაფერს შესცემ .
გულიანად გაიცინეს.
ნიკოლასს და მაშოს ჭკუა უნდა ვასწავლოთ . გგონია ამ ამბავს ასე დავტოვებ?
- ორივენი სირები არიან გაბ.
- არ გინდა მეტად გამოვასიროთ?
- ძალიან ...
უპასუხა ალექსმა..
ჭიქები სასმელით შეავსო მეგობარს შეხედა და ნიშნის მოგებით უთხრა .
- უჩემოდ ვერაფერს გახდები.
YOU ARE READING
FUCK ME GABBY
Romance• მინდა მოგიყვეთ შეშლილ ოთხეულზე , რომელთაც ერთმანეთი სწორედ მაშინ იპოვეს , როდესაც ეს სჭირდებოდათ . ისე , როგორც სამყაროს ცა , მზე , ვარსკვლავები და თვით ღმერთი.• • უბრალოდ მომყევით და ერთად აუცილებლად მივხვდებით იმას , რომ არ არსებობს არანა...