O fizik dersinden sonra ChanYeol'la BaekHyun bir süre konuşmamışlardı. Yaklaşık üç gün boyunca ortak dersleri yoktu ve onlar da buluşmak için ayrı planlar yapmamışlardı.
Ama bu seferki fizik dersinin sonunda BaekHyun'un bir planı vardı. Şu renkler konusunu daha iyi öğrenmek için ChanYeol'u evine çağırmayı planlıyordu.
O yüzden ChanYeol masanın üzerindeki kitaplarını toplayıp oturduğu yerden kalkmaya çalışırken elini uzatıp hızla onun bileğini tuttu.
ChanYeol, istemsizce zihnine dolan renklerle birlikte ürperip hızla kafasını çevirince ona bakan bir çift mavi göz gördü. Hafifçe gülümsedi ve konuşmasını için ona baktı.
"Şey.." dedi BaekHyun gergince. "Bu son ders olduğuna göre belki de çıkışta benim evime gelirsin diye düşünüyordum. Bilirsin, şu renkler konusunda sana yardım etmek istiyorum."
ChanYeol gülümsedi ve kafasını sallayarak onayladı. "O zaman kitaplarımı dolabıma koymamı bekle. Sonra gidebiliriz."
BaekHyun gülümseyip onu dolabına kadar takip etti. ChanYeol kitapları yerleştirdikten sonra sırtındaki çantasını düzeltti. "Hadi gidelim."
BaekHyun, ChanYeol onun yanında çıkışa yürürken onun elini tutmamak için büyük bir çaba gösterdi.
-
BaekHyun'un evine gelene kadar önemsiz şeylerden konuştular. BaekHyun evin kapısını açtıktan sonra ona odasına kadar yol gösterdi.
ChanYeol, BaekHyun'un yatağına oturdu ve gülümsedi. "Ne bilmek istiyorsun?"
BaekHyun omuzlarını silkti. "Öncelikle bana neleri renk olarak gördüğünü anlatmakla başlayabilirsin. Yani, harfler ve duygular dışında."
ChanYeol başını öne eğdi ve parmaklarıyla oynarken fısıldadı. "Müzik."
"Müzik mi?" Diye sordu BaekHyun. "O zaman sana bir şeyler çalmama izin verir misin? Nasıl hissettiğini öğrenmek istiyorum."
ChanYeol hafifçe kafasını sallayarak onayladı. BaekHyun, odanın köşesindeki keman kutusunu aldı ve içinden ahşap kemanını çıkararak omuzu ve boynu arasına yerleştirdi.
"İstediğin bir şeyler var mı yoksa kendim mi seçmeliyim?"
ChanYeol'un yanakları hafifçe kızarırken çantasını açmaya başladı. "Aslında benim yazdığım bir şarkı var ve bunu daha önce hiç kemanla duymamıştım."
ChanYeol notaları çıkardı ve BaekHyun'a uzattı. BaekHyun notaları eline alıp bir süre inceledikten sonra gülümsedi. Arşeyi eline aldı ve kemanın üzerine yerleştirdikten sonra hafifçe geri çekti. Kemandan çıkan sesten memnun kaldıktan sonra ChanYeol'a baktı. "Ben çalarken sen de söyleyebilir misin?"
ChanYeol gülümsedi ve kafasını önünde duran sözlere çevirirken onaylarcasına mırıldandı.
|(Medyadaki şarkıyı başlatın.)|
BaekHyun başını çevirip arşeyi kemanın üzerinde hareket ettirmeye başlarken hafifçe gülümsedi.
ChanYeol'un zihninde notlarla birlikte tekrardan binlerce renk belirirken derin bir nefes aldı ve eski sevgilisi Kyungsoo için yazmış olduğu şarkıya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Synesthesia [ChanBaek]
FanfictionChanYeol bir sinestesi hastasıdır ve birgün, onun hakkında "mavi" hisseden çocukla tanışır. {Cr: godofmuke} Hikaye orjinalinden uyarlamadır, izin alınmıştır. En yüksek sıralama: #3-7 ChanBaek🏆 Başlangıç tarihi: 1.07.2019 Bitiş tarihi: 1.08.2019