-K...kapitány...! Ne...rohanjunk...!-majd kikoptem a tüdőmet. Már régóta futottunk abban reménykedve hogy bele botlunk a többi kóbor lélekbe. Viszont eddig semmi nem történt...
-Rendben!- azzal Kenpachi befekelt előttem olyan hirtelen hogy neki utkoztem.
-Yachiru! Te Mirinával maradsz!-adta ki az utasítást.
-Értettem!- azzal lelkesen a nyakamba ugrott. Semmi súlya nem volt.
-Menjetek tovább! Kerüljétek a felesleges harcot! Fogjátok el őket és vigyétek őket a cellakhoz! És meg valami...ne menjetek Ichimaru közelébe!- mikor befejezte mondandóját villám lépés segítségével el is tűnt előlünk. Yachiru hadnaggyal mentem tovább.~Ichigo és Ikkaku harcának vége felé~
Ichigo egy végső csapást mert Ikkakura, aki nem tudta kivédeni. Ő veszített. A sebei olyan mélyek voltak hogy úgy tűnt meg fog halni. Azonban nem így történt...
-Miért segítetek nekem?- nyögte fájdalmai közepette.
-Ne mozogj!- szólt rá Orihime. Ichigoval jött a Lelkek Világába. Nagyon értett a gyógyításhoz. Ő volt Inoue Orihime.-Hajj...- sóhajtott Ikkaku. Ichigora nézett. Már épp szólásra nyitotta a száját azonban megállítottak.
-Ne mondj semmit. Nem azért jöttünk ide hogy emberi életeket oltsunk ki. Azért jöttünk hogy megmentsük Rukiát.- jelentette ki határozottan Ichigo.
-Így van. Nem akarunk ártani senkinek. Csak a barátunk biztonságát akarjuk.- mondta Orihime.
-Baratotok? 3 hónapot volt a vilagotokban. Ennyi idő kevés a barátsághoz. -érvelt Ikkaku.
-Ugyanmar. Nem tudod mi történt. Nagyon fontos nekünk!- azzal Ichigo fogta magát és elindult a Megbánás Tornya fele.
-Várj Kurosaki!
-Mi van már?!
-Az a lány aki velem volt...
-Ja aki tudta a nevemet? Nem ismerem.
-Te lehet hogy nem ismered... de ő igenis tudja hogy te ki vagy. Azt ajánlom hogy beszélj vele és majd ő elmondja a dolgokat. És meg valami. Vigyázz hogy kiben bízol meg ebben a világban.
-Oke... kösz...-azzal intett Orihimének és mindketten futni kezdtek.~Ganju és Yumichika harcának vége~
-Azt a kurva...-Yumichika került a földre. Ganju túl járt az eszén. Kihasználta az ellenfele tisztaság mániásságát és úgy támadott hogy a lehető legmocskosabb legyen. Tűzijáték.
-Há! Mondtam hogy leverlek!-gunyolodott Ganju.
-Nyomorult!
-Na én megyek megkeresem Ichigot.
-Ch...-Yumichika csak nézte távolodó ellenfelét. Nem tudta elviselni hogy veszített ellene.~Mirináék~
-Merre megyünk Miri-chan?- kérdezte Yachiru hadnagy. Igazából én se tudtam. Azon gondolkoztam amit a kapitány mondott Ichimaruval kapcsolatban. Mi folyik itt?
-Lám lám lám...- szólt egy mély hang a hátunk mögül. Megperdultem ijedtemben. Uristen...
-M...Mayuri...kapitány?-tőle mindig is tartottam. Már csak azért is mert az igazi arcát sose láttam. Igazából senki se látta meg...-Ennyire ijesztő vagyok?- kérdezte sértődötten.
-Erre muszáj válaszolnia Kurotsuchi?-szólt be neki Yachiru. Majdnem elnevettem magam.
-Te kis...Na mindegy. Mirina! Az egyik kóbor lélek is Kurosaki mint te. Mit jelentsen ez?
-Ez bonyolult.
-Tudni akarom!
-Ő...az én...kisöcsém.
-Á vagy úgy...akkor gondolom meg akarod keresni hogy beszélj vele.
-Igen tervezem.
-Jó. Na igazából ennyit akartam. Szia!-azzal egy sejtelmes mosoly kíséretében eltűnt. Kirazott a hideg tőle.
-Para...-mondta Yachiru. Menni akartunk tovább azonban megszólalt a veszriado. Minden kapitányt, hadnagyot és tisztet vártak a tanács teremben...
YOU ARE READING
⚜️Egy Haláli Történet⚜️
FantasyEz a történet eltér az eredeti Bleach sorozattol. Nem Ichigo fog a kozeppontban állni, hanem a nővére: Kurosaki Mirina akinek még a létezéséről sem tudott. "Amikor Ichigo megszületett ,akkor vittek el engem a Lelkek Világába. Azon a napon megfogadt...