4.rèsz 📌

187 17 0
                                    

Alig bírtam lépést tartani a kapitánnyal. Már egy ideje csak futottunk. Közben azon agyaltam ,hogy Ichigoval mi lehet. Beszélnem kell vele...
-Mirina!- szólt Zaraki kapitány.
-Igen?
-Már régóta el akarok mondani neked valamit. Jól figyelj!
-Rwndben!
-Rukiát nem csak szabályszegés miatt akarjak kivégezni. Ugye tudod hogy most a Megbánás Tornyában van. Blokkolják a lélek energiáját. És valaki ezt az alkalmat kihasználja arra hogy megszerezze a Rukia testébe elrejtett Lélekbontó gömböt, amit Urahara Kisuke készített. És ezt a gömböt megszerezheti az Elmúlás Bárdjával. Nem tudom ki állhat a háttérben. De van egy két ember akire gyanakszok. És nem csak én hanem Hitsugaya Toshiro is.
-Ahaaa...- nem sok mindent értettem ebből de nem tudtam megkérdezni hogy mégis miről beszél mert belebotlottunk Ichimaru Gin kapitányba és Kira Izuru hadnagyba.
-Lám lám. Mirina. Drága kicsi Mirina- Ichimaru hangja nagyon sejtelmes volt. Megborzongtam tőle.
-Mit akarsz itt Ichimaru?- kérdezte Zaraki kapitány.
-A kapitanyom és én azért jöttünk önök elé, mert tudomásunkra jutott, hogy Madarame és Ayasegawa harcolnak a kóbor lelkekkel. És arra gondoltunk, vagyis gondolt a kapitány hogy Mirina velünk jöhetne és akkor sokszoros túlerőben lennénk és se perc alatt elvernenk őket.- hadarta el Kira hadnagy.
-Nem!- adta meg Zaraki kapitány a rövid választ és újra futni kezdett. Én követni akartam azonban valaki megakadályozott...
-Veszélyes vagy, Kurosaki Mirina!- súgta a fülembe Ichimaru kapitány. Elfeheredtem. Felé akartam fordulni azonban mire feleszmeltem eltűntek.
Zavarodottan siettem a kapitanyom után.
Amint be értem őket fel tűnt valami fura. A kapitány mosolyog. Nem szokott. Meg akartam szólítani de Yachiru megállított.
-Ne! Kenpachi most jött rá az egész játékra.
-Mi?
-Az egész Rukia ügy...Ichimaru...minden egybevág.
-Nem értem...
-Majd meg fogod!- hallottam a kapitány mély hangját. Készült a nagy összecsapásra. Ami nemsokára be fog következni...

⚜️Egy Haláli Történet⚜️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora