[Sol pers.]
Sonerie proastă. De ce școala asta nu poate avea loc după amiază? Offf... o să înnebunesc să mă trezesc așa de dimineață. Mai bine merg să mă pregătesc,altfel o să vină mama să îmi strige în cap că voi întârzia încă din prima zi.[Autor pers.]
În timp ce Sol se pregătea și pornea spre noul liceu, Luna ajunge în parc întâlnindu-se cu Jimin și Vanessa.Vane: Ai întârziat.
Luna: Doar 5 minute.
Jimin: Nu contează,dacă întârziam eu sau Vane striga-i după noi.
Luna: Bine,atunci taci până nu strig eu la tine că ai venit prea iute.
Vane: Ahh.. Te-ai trezit cu fața la cearșaf?
Jimin: Sau ai chef de joacă încă de dimineață?😏
Luna: Ce? Ahh.. Jimin termină,mă obosești.
Jimin: Atunci îmi fac treaba bine.
Vane: Sunteți totali.🤣
Luna: Mulțumim.
Jimin: Bine,hai mergem acum.
Vane: Să mergem,spre închisoare.
Luna: La pârnaie.🤣Cei 3 pornesc spre clasă. În timp ajungând în fața Liceului și Eva.
Eva: Merci mamă că mai adus.
M.E: Cu plăcere scump-o. Vrei să intru cu tine?
Eva: Nu mamă, nu. Mă descurc eu.
M.E: Dacă tu spui. Atunci,să ai o zi bună,acum du-te altfel vei întârzia.
Eva: Bine mamă, la revedere!După ce mama ei pleacă,Eva se îndreptă spre liceu dar o fată în grabă se trântește de ea,ajungând amândouă pe jos.
Eva: Vezi pe unde mergi. Uite ce mi-ai făcut.
..X.: Scuze. E prima mea zi aici și sunt în întârziere.
Eva: La fel. Eu sunt Eva,tu cine ești?
..X.: Eu sunt Sol. Ești și tu nouă aici?
Eva: Da.
Sol: Super. Ce clasă ești?
Eva: A 12-a,la turism.
Sol: Nu cred. La fel.
Eva: Se pare că suntem colege.
Sol: Da,acum hai să mergem că deja am întârziat.
Eva: Da,haide.Cele două pornesc spre liceu. După câteva minute în biroul directorului,acestea sunt duse de dânsul în clasă.
Intrând în clasă,directorul primul,le prezintă pe cele două profesoarei care este și diriginta lor,Doamna Ezmeralda. Acesta pleacă și le lasă pe fete în mâna dirigintei.Dna. Ezmeralda: Acestea sunt noile voastre colege. Vă rog fetelor să vă prezentați.
Eva: Bună, Eu sunt Evelyn,dar mi se spune Eva,și am 18 ani.
Sol: Eu sunt Soledad,îmi puteți spune Sol și am 18 ani.
Acum toată clasa erau atenți asupra Lunei și a lui Sol,acestea două având contact vizual,mutate de faptul că arată identic.Dna. Ezmeralda: Fetelor sper să vă simțiți bine aici,și sper să nu avem probleme. Vă invit să vă așezați în bănci.
Eva: Desigur.
Sol: Bine.Ora se termină destul de repede,iar după ce profesoara părăsește clasa,Jimin cu Luna și Vanessa merg la banca în care stăteau cele două noi venite.
Luna: Cum se face că arăți ca mine?
Sol: Asta vreau eu să te întreb.
Luna: Eu am întrebat prima deci tu răspunzi.
Sol: Și dacă nu știu răspunsul ce faci?
Jimin: Ce situație ciudată.
Vane: Vreau și eu o geamănă.
Luna: Ți-o dau pe a mea dacă vrei.
Eva: Sau pot să fiu eu geamăna ta dacă vrei.
Vane: Aww.. ce drăguț din partea ta.
Jimin: Totuși să ne prezentăm și noi. Eu sunt Jimin,geamăna în cauză aici de față e Luna,iar ea e Vanessa.
Sol: Eu sunt Sol iar ea e Eva.
Luna: După ore tu vi cu mine acasă. Trebuie să vorbim cu tata,iar mama ta presupun că va putea veni.
Sol: Voi vorbi cu ea,și aparent este și mama ta.
Luna: Nu am de unde ști asta.
Eva: Adică?
Luna: Adică, poate mama s-a recăsătorit și a și murit,iar tatăl ei vitreg s-a recăsătorit și el și a murit și el,iar mama ei vitegră să o fi adus înapoi în orașul natal.
Sol: Așa e mereu sau doar acum?
Vane: Așteaptă, asta nu e nimic.
Luna: Ahh... sunăți odată mama și spune-i că ți-ai găsit geamăna și să vină acasă, la mine acasă care era și casa ei.
Sol: Bine,bine. Acum.
CITEȘTI
Sub razele întunericului....
Vampire4 fete care se confruntă cu o lume nouă,o lume care pare normală dar nu este. o lume înconjurată de creaturi ale întunericului. Vor reuși ele să vadă lumina și să găsească iubirea?