Capitolul 13

39 4 2
                                    

După câteva ore de somn,Eva se trezește cu o durere de cap dar suportabilă. Se ridică din pat și merge să ia cina,însă când ajunge jos în bucătărie găsește un bilet lăsat de mama ei în care aceasta îi spune e plecată câteva zile din oraș. Lasă biletul pe masă și merge la frigider scoțând din el ce îi trebuie pentru a-și face un sandviș. După ce mănâncă merge în camera ei, își ia haine de schimb și merge facă un duș.

Vane se află împreună cu familia ei la o cină de afaceri a părinților ei,și coincidența a fost că partenerii părinților ei sunt părinții lui David. Cei 2 își spun din priviri că se plictisesc și decid iasă pe terasă. Ajunși pe terasă începe adie vântul trecându-i niște fiori pe șina spinării Vanessei,David observând asta asa ca își da sacoul jos și îl pune pe spatele ei învelind-o cu el.

Vane: Mulțumesc.
David: Nu trebuie să îmi mulțumești.
Vane: Dacă zici tu.

Cei doi se blochează unul în privirea celuilalt. David face primul pas așa că se apleacă și o sărută, Vane răspunzându-i la sărut. Întrerup sărutul din cauza lipsei de aer,acum stând cu frunțile lipite și respirând greu amândoi.

David: Vanessa...
Vane: Da?
David: Te iubesc. Zice și o sărută scurt.
Vane: Și eu te iubesc.
David: Da?
Vane: Da.
David: Atunci,Vane,vrei să fi iubita mea?
Vane: Da.

Acesta de fericire la auzul răspunsului pozitiv al fetei o ridică în brațe și se învârte cu ea,apoi sărutând-o pasional. Mai stau puțin pe terasă după care se întorc la familiile lor.

Luna se trezește în brațele lui Richard. Se uită puțin la el și se sperie când acesta își deschide ochii dintr-o dată.

Richard: Ce e? Arăți de parca ai văzut o fantomă.
Luna: Ha ha,foarte amuzant fantomă ce ești.
Richard: Ooo.. deci eu sunt fantoma, totuși îmi place ce privire aveai.😉
Luna: C-ce?
Richard: Las-o așa, cum te simti?
Luna: Bine cred.
Richard: Pari slăbită, vin-o să mergem să mănânci ceva.
Luna: Mbine...

Coboară amândoi și când ajung la capătul scărilor o văd pe Sol stând pe canapea și tastând pe telefon. Aceasta își ridică privirea și îi observă pe cei 2 ce o priveau.

Sol: V-ați trezit porumbeilor?
Luna: Porumbei? Serios?
Sol: Da. Ce are?
Luna: Ahh.. nu contează.
Richard: E amuzant.
Luna: Da da cum zici tu. Sol,ce avem de mâncare?
Sol: Paste.
Luna: Oke.

Luna merge în bucătărie mănânce, iar Richard se pune pe canapea lângă Sol.

Richard: Deci Sol..
Sol: Da?
Richard: Îți place de Nick nu?
Sol: Poate,de ce?
Richard: Întrebam și eu.
Sol: Dacă tu zici. Dar Richard..
Richard: Mhm?
Sol: Tu o placi pe Luna?
Richard: Nu.

Sub razele întunericului....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum