Capitolul 8

38 6 4
                                    

[Richard pov.]

Ajung acasă la Luna. Intru înăuntru și o găsesc pe Luna dormind pe canapea cu o grămadă de ciocolată pe față. 😂 Merg la ea o trezesc dar ea doar se foiește puțin. Off.. Ce mă fac eu cu tine Luno?  I-au un prosop și o șterg de toată ciocolata ce o avea pe față,nu înainte de a-i face o poză. După ce o șterg, O i-au în brațe stil mireasă și o duc în camera ei. O așez pe pat și eu lângă ea. O privesc cum doarme, întreb cât de obosită trebuie fie de doarme așa bine. Are o față așa dulce și pură, e atât de frumoasă... Stai ,minte ce dracu gândești? Abia că suportă,abia că o suport. Ahh.. cred că am băut sânge stricat de gândesc așa.

Sol: LUNAAA, AM AJUNS.

Ă-ău,mai bine aș ieși pe fereastră,nu cred că ar ieși un lucru bun dacă m-ar găsi cineva aici. Sar și cad.... direct  în trandafiri. Super,cine a plantat trandafirii aici să știte urăsc. Fug la mașină și pornesc spre casă.

[Sol pov.]

Este ora 7 seara și Luna nici acum nu s-a trezit. Offf.. fata asta🤦🏻‍♀️ și trebuie ajungă și fetele imediat. Suntem singure acasă pentru o perioadă așa că de ce nu profităm și să nu ne distrăm.

Ding-dong

Astea sunt fetele. Merg la ușă și le deschid fetelor.

Eva: Heii Sol!
Vane: Bună!
Eu: Hello,hai intrați.

Fetele intră și mergem toate în sufragerie punându-ne pe canapea.

Vane: Și Luna?
Eu: Doarme.
Eva: Doarme?
Eu: Da. Și când am ajuns acasă dormea și nici acum nu s-a trezit.
Vane: Vreau să pot dormii și eu ca ea.
Eu: Și eu dar totuși ea doarme prea mult.
Eva: Să îmi zică și mie secretul ei.
Vane: Nu ți-l zice. De cand o știu ea doarme foarte mult.  Și nu încerca să o trezești că iese urât.
Eu: Adică?
Vane: Dacă o trezești o trezești nervoasă și te face să vrei să dispari.
Eva: Interesant.
Eu: Foarte. Deci ce facem până se trezește ea?
Vane: Putem face fursecuri și clătite,iar după ce se trezește și Luna ne putem uita la filme.
Eva: Bună idee. Atunci hai să ne apucăm de treabă.
Eu: Bine deci,eu fac clătitele,le fac super bune,iar voi două faceți fursecurile.
Eva: Bine,le vom și decora.
Vane: Desigur. Așa arată mai drăguț.
Eu: Păi, sus și la treabă.

Ne ridicăm și mergem toate în bucătărie începând să facem clătitele și fursecurile.

[Luna pov.]

Mă trezesc în camera mea? Cum am ajuns aici? Parcă eram pe canapea,parcă..
Mă uit la ceas și era ora 8 seara,cât naiba am dormit???
În fine. Mă ridic din pat și merg până la baie spăl pe față după care cobor jos. Ajung la capătul scărilor și le văd pe fete stând pe canapea și vorbind despre nu știu ce.

Sub razele întunericului....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum