[Luna pov.]
Mă trezesc din cauza razelor solare ce îmi băteau în ochi prin fereastră. Dau să mă ridic dar nu pot din cauza a două brațe ce mă țineau strâns,abia apoi realizez că stăteam cu,capul pe pieptul cuiva, acela fiind pieptul lui Richard. Era fără tricou,observând mai apoi că nici eu nu aveam tricoul pe mine, doar nu am făcut ce cred eu că am făcut,nu ,nu se poate să o fi făcut. Stau câteva minute pe gânduri și îmi amintesc ce s-a întâmplat...*Flashback*
Richard își dă tricoul jos și se apropie de mine. Începe iar să mă sărute și să mă mângâie,dar l-am lăsat, nu m-am împotrivit lui,nu stiu de ce dar săruturile și atingerile lui mă fac să mă simt ca în al nouălea cer,nu am mai simțit așa ceva de mult timp. Îmi lasă mici urme pe gât,el coborând tot mai jos,eram goală în fața lui,și parcă nu-mi displace asta. Ajuns la sâni începe să îi muște și maseze făcându-mă pe mine să gem puțin. După ce îmi lasă alte câteva urme,eram sigură că avea de gând să facem sex dar el s-a dat în spate,a luat un prosop și l-a pus după mine.
Richard: Nu azi,nu acum. Vreau să fie magic când se va întâmpla.
Am roșit la auzul cuvintelor lui fără să vreau,el observând asta și chicotind puțin.
Richard: Hai să dormim.
Eu: Bine.
Mergem în cameră,el punându-se pe pat, eu îndreptându-mă spre dulap pentru a îmi lua o pijama dar el mă trage de mână chiar lângă el îmbrățișându-mă.
Eu: Ămmm... Richard,lasă-mă te rog să îmi iau pijamaua.
Richard: Te-am văzut deja goală,nu cred că mai ai nevoie de pijama,și oricum ai prosopul,deci nicio problemă. Acum dormi.
Eu: Offf... bine. Noapte bună.
Richard: Noaptea bună.
Mă pun cu,capul mai bine pe pieptul lui și adorm instant.*Prezent*
Răsuflu ușurată când îmi dau seama că nu am făcut nimic. Îmi axez privirea spre fața lui,dar aceasta căzând spre buzele lui. Are niște buze atât de dulci și de moi,încât îmi vine să nu le mai dau drumul.
Richard: Așa frumos sunt?
Îmi mișc puțin capul pentru a mă trezi la realitate realizând că el a vorbit cu mine deși avea ochii închiși.
Eu: C-Ce?
Își deschide ochii și se uită la mine.
Richard: Am zis că "Asa frumos sunt?" De te holbezi la mine?
Eu: Cee?? Nu ,doar că...
Richard: Doar că ce?
Eu: Doar că nimic..
Dau să mă ridic,punându-mi repede prosopul după mine.
Richard: Te acoperi deageaba,ți-am zis că te-am văzut deja goală,nu are rost să te mai acoperi în fața mea.
Eu: Poți să nu o mai spui de parcă te lauzi cu asta?
Richard: Ba da,dar eu doar îți aminteam.
Eu: Păi ghici ce? Nu trebuie să îmi reamintești ce știu deja.
Richard: Aa.. bine supărici.
Eu: Nu sunt supărici.
Richard: Cum spui tu supărici.😉
Eu: Ești imposibil.
Richard: De parcă tu ești mai posibilă.
Eu: Sunt.
Richard: Cum spui tu supărici,acum hai și mai dormi că e abia 6 dimineața.
Eu: Stai,e doar 6?
Richard: Dar tu cât ai crezut că e?
Eu: Ămm.. 10?
Richard: *facepalm* Ia hai și dormi.
CITEȘTI
Sub razele întunericului....
Vampire4 fete care se confruntă cu o lume nouă,o lume care pare normală dar nu este. o lume înconjurată de creaturi ale întunericului. Vor reuși ele să vadă lumina și să găsească iubirea?