Capitolul 14

36 2 1
                                    

[Autor pov.]

După jumătate de oră ajunge și Nick acasă la Luna si Sol. Sol îl aștepta pe acesta și cand il vede la intrare merge sa ii deschidă ușa cu zâmbetul larg pe buze. Acesta o îmbrățișează și îi oferă un cadou. Aceasta deschide cutia și înăuntru se afla un lănțișor în formă de soare cu o piatră nestemată în mijloc.

Sol: Nick,e atât de frumos dar nu trebuie, nu îl pot accepta.
Nick: Sol te rog, bunica mi-a spus că acest lănțișor trebuie să ajungă la persoana pe care eu o consider specială, și tu pentru mine esti foarte specială de asta vreau sa te întreb și dacă ai vrea sa fi iubita mea?
Sol: Sigur ca vreau.

Acesta zâmbește și o sărută scurt pe buze ea răspunzându-i. Merg amândoi la bucătărie mâncând delicatesele pregătită de Sol după care se hotărăsc se uite a un film romantic.

Luna se uita la serial dar mintea ei era doar la Richard, oricât de mult ar nega nu își poate minți inima si sentimentele ce le are față de el însă orgoliul ei prea mare nu îi permite de a le arăta asta și celorlalți inclusiv lui Richard.

Luna: Gata Luna, fără Richard, daca te mai sărută îl respingi,ce s-a întâmplat în seara asta nu se mai poate întâmpla niciodată.

Aceasta uită de gândurile ei concentrându-se pe sărutul din serial.

Ajunsă acasă după întâlnirea de afaceri a părinților ei, Vane era doar un zâmbet pentru că nu își putea lua gândul de la acel moment cu David. Stătea în camera ei ascunsă sub plapumă și își imagina din nou si din nou momentul când băiatul din inima ei a întrebat-o dacă vrea sa fie iubita lui. După scurt timp adoarme cu gândul la nimeni altul decât iubitul ei.

Eva stătea singură în living mâncând înghețată și uitându-se la desene animate când deodată auzi poarta deschizându-se de afară și se gândi ca a venit mama ei. Mergând sa deschida ușa rămâne surprinsă când îl vede la intrare pe Luke.

Eva: Ce faci tu aici?
Luke: Nu te bucuri să mă vezi?
Eva: Ba da normal ca da doar ca sunt-
Luke: Surprinsă? Asta era si ideea bby.
Eva: Ăm.. intră te rog.

Acesta intră si după ce Eva închide ușa o ia de mână si o lipsește de perete.

Eva: Ce tot faci?
Luke: Shhh..

Nu-i mai spune nimic si doar o cuprinde într-un sărut pasional ,ea ducându-și mâinile dupa gâtul lui dorindu-și parca ceva mai mult dar știa nu e momentul. Se deslipesc din sărut din cauza lipsei de aer având acum contact vizual si doar zâmbind unul la altul.

Eva: Haide sa stam jos. Îl ia de mână mergând în living si așezându-se amândoi pe canapea.

Eva: Când vrei sa le spunem si celorlalti despre relația noastră?
Luke: Oricând vrei tu, nu-mi prea pasă dacă mai stie si altcineva desi asa vor sti toți ca tu esti a mea.
Eva: Nu le mai pot ascunde fetelor, ma simt ciudat.
Luke: Atunci le spunem vineri? Ști înainte de petrecere.
Eva: Așa sa fie. Ah da chiar, petrecerea cum rămâne?
Luke: Va fi acasa la Richard si din păcate pentru noi vor fi și Yashua cu anturajul lui. Dar stai calmă va fi multă lume si nu cred ca ei ne vor sta in cale prea mult. Oricum Richard încearcă să îl convingă să iasă undeva cu prietenii lui.
Eva: Înțeleg, oricum ar fi tu esti partenerul meu.
Luke zâmbind scurt: Da sa trăiți șefa, nici nu se pune problema de altceva.
Eva: Perfect.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 04, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sub razele întunericului....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum