kangbear:Jimin?
(Görüldü 16.02)kangbear:Bak ben cidden çok özür dilerim.
(Görüldü 16.02)kangbear:Kafamı dansla fazlasıyla bozmuştum ve bir pislik gibi davrandım.
(Görüldü 16.03)kangbear:Biraz bencilce olucak ama yine gelip o saçma mesajlarınla beni sinir edemez misin?
Canım sıkkın ve konuşacak tek sen varsın Jimin.parkmochi:Eminim başka arkadaşlarında vardır konuşacak,şu an işim var.
kangbear:Bana yalan söyleme!İşin felan yok.
parkmochi:Evet yalan söyledim ve bir işim de yok.Sadece konuşmak istemiyorum
şimdi gidebilir miyim?
(Görüldü 16.06)parkmochi:Galiba bu evet demekti.
(Görüldü 16.06)-kangbear çevrimdışı-
-parkmochi çevrimdışı-~
parkmochi:Seulgi?
parkmochi:Sana fazla çıkıştığım için üzgünüm.Ailevi birkaç sorunla uğraşıyordum ve iş çığırından çıktı.
kangbear:Sorun değil.
Peki beni affettin mi?parkmochi:Seni, o kafeden çıktıktan hemen sonra zaten affetmiştim.Bilirsin işte,galiba seni biraz vicdan azabıyla süründermek istedim;)
kangbear:Eğlendin mi bari?
parkmochi:Belki birazcık.Kaç kere özür dileyen bir Seulgi görebilirizki?
kangbear:Ha ha komik.
parkmochi:^_^
kangbear:Şu ailevi sorun meselesi.Eğer anlatmak istersen her zaman dinleyebilirim.Bendede birazcık karışık bir aile yapısı var:)
parkmochi:Şu an bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.Belki sonra.
kangbear:Problem yok~
parkmochi:Her neyse kapamam lazım.Yine bir şeyler oluyor.
kangbear:Görüşürüz Jimin.
parkmochi:Görüşürüz Seulgi.
-parkmochi çevrimdışı-
-kangbear çevrimdışı-Yeri Joy ve Seulgi bireysel Instagram hesaplarını açtılar~
Lütfen onlara destek olalım^_^Yeri:@yerimiese
Joy:@_imyour_joy
Seulgi:@hi_sseulgi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autumn,ஐseulmin✓
Fanfiction{seulmin texting} •Kang Seulgi,Park Jimin'in kalbini kırmaya hiç çekinmezdi. ©pennyshi|2019 :18/04/2019 :13/09/2019